Hakutulokset

1. N

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Miljamaaria Me mennään siis lähes samoissa päivissä! Kyllä jos mäkin rupeen miettimään, niin ehkä jotain "oireita" vois ollakin, muttakun tiedän että vielä ei ole edes mahdollista että mitään oireita olisi! Hitto sentään tulee pitkät piina päivät. Mille DPO päivälle oot antanut itselles luvan...
  2. N

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Täällä dpo3, ja flunssa pukkaa päälle :poop::poop: Mä en oikeesti oo koskaan kipeänä, mutta sitten kun tuun kipeäksi, niin se on sen 40 astetta kuumetta ja kunnon tauti!
  3. N

@Hironea Tervettuloa! Toivottavasti tulee lyhyt visiitti tässä ketjussa! Omaan napaan, mä en ole oikeastaan koskaan kipeänä, mutta nyt tottakai, kun töissä on hektisimmät 4 viikkoa ennen kesäloman alkua, ja kun odotellaan mahdollista kiinnittymistä, alkaa flunssaoireet puskea päälle. Yleensä...
  4. N

@Miljamaaria, mulle vois laittaa listaan jossainvaiheessa dpo2, plussaa näytti tikku pe, joten sillon dpo-1 ja la dpo0 :)
  5. N

@Miljamaaria tota juhannusärsytystä on vissiin ollut liikkeellä enemmänkin! Meillä yksi onnistunut talletus juhannukselta (ja sekin meinas jäädä tekemättä...) Meillä siis kaksilahkeinen onnistuu taas ärsyttämään mun niin paljon, että tekis mieli nukkua sohvalla :ROFLMAO: Eikö nää voi käyttäytyä...
  6. N

Täällä eilen kp 19 vihdoin (!) bongattu kunnon ovisplussa, ja mies kellistetty onnistuneesti (myös toissapäivänä onnistunut talletus. Tänään ainakin ajattelin yrittää viekö hyödyntää ovista ja sitten taas odotellaan :barefoot:
  7. N

JEEESS!!! Kannatti purnata, nyt odotellaan juhannuksen todellista taikaa :love::love::love: telus mieli mennä jo vähän "viikkaamaan pyykkiä" miehen kanssa yläkertaan ja jättää poika kattelen lastenohjelmia olkkariin :ninja::ninja:
  8. N

@Miljamaaria joo, noi ei kyllä toimi mulla yhtään noi onestepit, harmi, olisivat niin kivan edullisia :( Ens kierrossa luotan pcn tikkuihin!
  9. N

voihan :poop::poop::poop: @Mininen85 :cry: @voikukka33 Tervetuloa. toivottavasti et joudu kauaa täällä "viihtymään" vaikka tää porukka onkin täynnä huikeita ja vahvoja naisia :love: Eilen testasin 3 (siis KOLME!!! :ninja: ) kertaa, aamulla ihan sellanen samanlainen hailukka viiva, kun...
  10. N

@Erätyttö Mulla tulee yleensä limat edeltävästi ovista, eli saattaa limailla viikonkin ennen.. Mutta taitaa olla yksilöllistä. Nyt vaan tallettelemaan :)

Yhteistyössä