Hakutulokset

1. N

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Tiituu Meillä mies ihan suuttui mulle, kun pisti vihdoin meidän pojan vanhoja vaatteita (86cm, koska eihän niitä vauva kokosia vaatteita raaski myydä :love: ) myyntiin :ROFLMAO: Ja vaikka poika täyttää kohta jo 4 vuotta, niin edelleen hänen huoneen nurkassa on hoitopöytä kasassa ja...
  2. N

@Mininen85, no reissut on kyllä ihania, kun saa ajatukset ihan muualle, mä niin odotan meidän viikon päästä alkavaa kesälomaa ja kesälomareissua :) @Hyrräpää tervetuloa! Meillä oli mies viime kesään asti ihan nou-nou toisen lapsen suhteen, mutta sitten yllättäen, kun lähdettiin...
  3. N

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

AGRH!! Juuri tämä. Mun tekis niin mieli leipasta kaikkia pataa, jotka sanoo noin. "ehkä on ihan hyvä, että oot noin "luovuttanut" jo sen raskauden suhteen, niin tärppää varmaan heti, kun et enää ressaa etkä ajattele sitä asiaa" <- tossa vaiheessa teki mieli ajaa auto sivuun ja potkasta mun...
  4. N

@Fritang ihanaa, toivottavasti miehen pieni mietintätauko teki tehtävänsä ja hän olisi valmis uuteen yritykseen :love::love: @Mrs.Ö saako udella, että mikä oireyhtymä ja millaisia vaikutuksia sillä on? Täällä menkat loppu ja parin viikon päähän odotellaan taas ovista, sopivasti kesäloman...
  5. N

@Miri81 Mulla kans ovis tulee joskus kp18 tienoilla, odottavan aika on tässäkin asiassa liian pitkä :ROFLMAO::ROFLMAO:
  6. N

Pahoittelut kp1 @Hironea ja @Miljamaaria @Tiituu Joo, liikaa kp1siä nyt tullut.. Tulevasta kierroista kaikille plussat ja ketju tyhjäksi! :ROFLMAO: Nyt pikkuhiljaa alkaa vuoto loppumaan, joten kohta viikon päästä varmaan alan taas tikutteleen. noi menkat kiukutti niin paljon, että en oo edes...
  7. N

@Miljamaaria Missä testit! :eek: Toivotaan, että menkat pysyy poissa ja saatte viettää ihanaa aikaa mökillä :love::love: Mites @Hironea, mitää fiiliksiä puoleen tai toiseen? :) Täällä menkat senkun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.. hoohoijaa, loppuis jo, niin sais yötkin taas nukuttua kunnolla (ja...
  8. N

@heikura79 mulla todettiin ultralla kkm jälkeisessä kierrossa jo ihan selkeä ovulaatio, ja uskon että nytkin se on tapahtunut.. ja kaiken kukkuraksi kiertokin oli nyt 30vrk, mutta ovis vaan oli niin myöhään, että lut.aika jäi 9 päivään :cautious: Mulla siis _oikeesti_ kaikki on fyysisesti niin...
  9. N

@heikura79 mulla todettiin ultralla kkm jälkeisessä kierrossa jo ihan selkeä ovulaatio, ja uskon että nytkin se on tapahtunut.. ja kaiken kukkuraksi kiertokin oli nyt 30vrk, mutta ovis vaan oli niin myöhään, että lut.aika jäi 9 päivään :cautious: Mulla siis _oikeesti_ kaikki on fyysisesti niin...
  10. N

kyllä niitä plussia tulee varmasti, mutta nyt ei usko jaksa riittää siihen, että pysyis kyydissä loppuun asti, nytkin oli ilmeisesti joku kiinnittymisyritys..
  11. N

@Miljamaaria, no sitä ite vähän kanssa mietin.. mutta niin pieni yritys, että tikussa ei näkynyt mitään viime la eikä tänään aamulla.. :cautious: Sulla on kyllä edelleen vielä mahkuja, mä niin toivon sun puolesta :love:
  12. N

@Erätyttö Mulla ihan täysin idettinen tilanne, tokat menkat kkm jälkeen ja dpo 10 muuttui eilen kp1. Ja kyllä hajottaa, hajottaa niin maan perkuleesti :cry::cry::cry:
  13. N

Täälläihan puun takaa kp1 ja totaalinen hajoaminen :cry::cry::cry:
  14. N

@Fritang voi rähmä :cry::cry::cry: Omaan napaan, alkoi kauheat ilmavaivat ja menkkajomot, eiköhän huomenna yai ylihuomenna tule kp 1 nyt dpo jotain 10 tai 11. Jos ei ala, niin ylihuomenna testaan :cautious: Pöh. Kp1 kääntyi juuri
  15. N

Mulle ei olekaan tullut tän ketjun ilmotukset pitkään aikaan! Voi ei @Leikkuri , paljon voimia! Mulla on toi ihan samainen pelko persiissä, jos ja kun tästä nyt taas raskautuu.. Omaan napaan kuuluu paineen tunnetta ja muita kuviteltuja oireita.. tänään dpo10 ja malttia pitäis löytyä ainakin...
  16. N

@Miri81 mitkä dpo sulla on nyt, oliko oviksen ajankohta "varma"? Mä täällä elättelen edelleen sun puolesta toiveita :love:
  17. N

@Miri81 no johan nyt on! Voisko kuitenkin olla jotain kiinnittymis vuotoo, tai jotain vastaavaa..o_O Kauhee määrä negoja ja kp1siä :( Mitäs @Miljamaaria ,sulla jo dpo10, millanen fiilis? ON: täällä "oireet" tulee ja menee.. Välillä muka repäsykipuja ja painetta alavatsassa ja välillä ei...
  18. N

Nopee pikapäivitys, eilen aamulla nega (jonka siis oli ihan odotettu!) Nyt mennäön kp 28.. ens viikon lopulle odottelen menkkoja ja pyrin olla teataamatta ainakin perjantaihin.. (hah, jos keskiviikkoon asti pystyn pidättäytymään, ni hyvä on :ROFLMAO:)
  19. N

@marjutan En muista olinko mä jo vastannu sun kysymykseen, pikasella vilkasulla en.. Mutta meillähän siis esikoinen tärppäsi yk2, mies naureskelee että "se oli se yksi krapulapano..." :D ja eka km tärppäs kans heti, kun annettiin tulla. Toka km tärppäs siitä puolivuotta. Nyt on eka "oikea"...
  20. N

@Miri81 no on ja ei ja on ja ei :ROFLMAO: Eilen muka tuntu kauhee paine vatsassa, mutta nyt taas ei mitään.. Ärsyttävää flunssaa vaan pukkaa päälle, niin jää kaikki olot vähän taustalle.. Vielä tässä puntaroin, että testaanko la aamuna (jotta voi ottaa huoletta muutaman keikalla), mutta...

Yhteistyössä