@heikura79 mulla myös jokatoinen ovis kipeä. Aina vasen puoli on yhtä helvettiä, oikealta puolelta ei tunnu mitään Veikkaan että vasemman munanjohtimen kohdun ulkoisella on jotain osuutta asiaan
Kkm minullakin takana,lääkkeellinen ei onnistunu (tai lääkärin mielestä kyllä) ja uutenevuotena embolisaatio (siis tukittiin istukan verisuonet) ja kaavinta.Kaavinnan jäljiltä kuukautiset oli TODELLA niukat ja kesti 1-2 pv.@hill4 Kiitos!
Mulla kans kkm-tyhjennys-kaavinta ja mietityttää limakalvon tilanne.. Osasitko ite aavistaa limakalvon tilannetta, oliko menkat niukat tms?
AGRH!! Juuri tämä. Mun tekis niin mieli leipasta kaikkia pataa, jotka sanoo noin.Jep. Kaikki kunnossa, paitsi ei raskaana.
Mää oon taas pari tämmöstä "sun kroppa on niin stressitilassa, yritä vähän rentoutua niin saattaa onnistua "
"Mun yks kaveri yritti 9 kk ja sit lopetti stressaamisen ja tuli heti raskaaksi" - juttua kuullu parin pv sisään!
YKSKI TOMMONEN VIELÄ NIIN....
juu,ei STRESSATA! Juurikin paloi käämit oman äiti kullan kanssa.Tietää keskenmenosta ja että vielä yritetään.Viestiä tulee jatkuvasti-mitäs vauva haaveelle kuuluu..joko olet raskaana ja sitten äskeinen viesti jossa kertoi minun serkkutytön odottavan jouluvauvaa..vastasin viestiin-SEHÄN KIVA..Ja ei siinä kaikki,naapuriin syntyi vauva muutama päivä sitten.Lomalta palailua pikkuhiljaa, jäi tämänkin palstan lukeminen vähäksi aikaa, kun otti niin koville tuo nega.
Minäkin olen saanut osani tuosta älä stressaa jutteluista toinen suosikkini on: mitä sinä keskenmenoja suret, sullahan on jo yksi terve....
Täällä menossa kp 19/27 ja jotenkin turta ja turhautunut olo. Miksi tämä on tehty näin hankalaksi meille? Anteeksi tämä masis viesti, huomenna taas toivottavasti jaksaa olla positiivisempi
joo, ja mulle noista keskenmenoista on myös sanottu muun muassa "no ei se kuitenkaan olis ollut elinkelponen, ihan hyvä että meni jo nyt kesken" ja "..jos minä en olisi saanut keskenmenoa, niin nyt minulla ei olisi juuri tätä ihanaa lasta"Minäkin olen saanut osani tuosta älä stressaa jutteluista toinen suosikkini on: mitä sinä keskenmenoja suret, sullahan on jo yksi terve....