Hakutulokset

1. N

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Miljamaaria mä kans haluaisin pystyä siihen, että löisin hanskat tiskiin, mulla ehkä enemmän se johtuu siitä, että tavallaa pelkään raskautua ja pelkään sitä seuraavaa keskenmenoa. Mä en tiedä riittääkö mun mielenterveys enää siihen ja miten siitä sitten pääsis yli :notworthy: Mutta nyt mä...
  2. N

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@Lallastiina jep, mutta en oo ihan varma, että mikä niistä viivoista oli "vahvin" että oliko se eka kuitenkaan niiiiin plussa, vai vasta seuraavan päivän plussa.. No eipä sillä yhdellä-kahdella päivällä niin ole väliä, toivottavasti munis irtosi ja simpat oli hyökkäysvalmiina odottamassa :ROFLMAO:
  3. N

@Niwhai mä niin tunnistan noi sun fiilikset. Mä en koskaan kuvitellut että mun kohdalle sattuis keskenmeno, tai kaksi. ja että meidän yritys kestäisi yli vuoden! Jotenkin tekis mieli vaan lykätä hanskat tiskiin. Mulla vihdoin neljän plussapäivän jälkeen ovistesti alkoi haalistumaan, en oikeen...
  4. N

Huh! täällä vihdoin ovis testi ruvennyt vaalenemaan, nyt sitten vaan odoteellaan alkavia menkkoja :ROFLMAO: @miniminimini Pahoittelut kp1 ja myös oksutaudista (n)(n) Mä oon kokeillu noita tilattavia ovistestejä, mutta silti parhaaksi olen todennut ihan marketeista ostettavat PregCheck:in...
  5. N

@miniminimini tuolta pilvistä on niiiiin vaikea päästä takaisin maanpinnalle :ROFLMAO: toivottavasti teille tulisi plussa, niin ei tarvisi tulla pilvistä lainkaan alas :love: Omaan napaan, täällä huutelee ovistesti kolmatta päivää kirkuvanpunaista viivaa! huhheijaa.. kaippa nyt sit tulee joku...
  6. N

@heikura79 noi on aina niin ärsyttäviä kyselyitä, tekis mieli tirvasta nenää aina tollasessa tilanteessa @Fritang onnistui, onneksi, sillä tänään aamulla (vas) ja iltapäivällä(oik) tikut näytti tältä http://aijaa.com/2LexaH illalla kyllä kellistän sen vielä! :whistle::whistle:
  7. N

http://aijaa.com/HOUoN4 Kannatti ostaa tikkuja ja kannatti testata, oppikirjaovisplussa kp 16, 3-4 päivää etukäteen, mutta en valita! Eilen onnistunut talletus ja jos tänään päivällä ainakin vielä viettelis tuon herran makkarin puolelle :love:
  8. N

@Suzu85 kyllä mä sitten hain niitä.. vaikka ei pitäny. Tänään alko selkeet oviskivut ja limoja tullut eilen ja toissapäivänä. vikasta onnistuneesta talletuksesta on 2 päivää, mutta onneksi viiva ei ole vielä vahvistunut, kun vasta puoleen, mitä sen pitäisi olla.. tänään taas rojua torveen...
  9. N

Meneillään 4. kierto viimeisimmän kkm jälkeen, aamulla ovistesti näytti vielä negaa (viivan tummuus noin puolet "vaadittavasta") ja nyt iski päälle kunnon oviskivun tuntuset fiilikset. eilen ja toissapäivänä bongailtu limat ja siis oikeasti kalenterin mukaan ovikseen olisi vielä 4 päivää. ja...
  10. N

Vaikka niin piti olla testaamatta (ja yhtään testiä ei oo kaapissa) niin äsken bongattu ekat limat tälle kiertoo ja nyt pohdin päätäni puhki, että mikä kauppa olis lähimpänä, josta sais PCn testejä :ROFLMAO: Helkutti tätä mielialojen vaihtelua. Kalenterin mukaan ovis pitäis olla vasta viikon...

Yhteistyössä