Hakutulokset

1. N

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@hill4 pahoittelut :cry: @Erätyttö onko sulla yleensä säännöllinen kierto, toi on niin hanurista, kun menkat alkaa miten sattuu (n) @N93 toivottavasti enteilisi hyvää tuo tippa (y)(y) @Lintunen85 toi on aina niin turhauttavaa, kun tiedät että tänään pitäisi ja toinen ei jaksa.. Ja mä ainakin...
  2. N

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Kiitos @Hyrräpää listan päivityksestä, taisi olla mun kohdalta ainakin ihan oikein merkattu! Ja @Esmenet kiitos potkusta persiille, nyt skarpataan ja pidetään keskustelu keskusteluna :D Kännykällä selatessa välillä kyllä vähän hankalaa, mutta onneksi on työpäivät, joita voi tähän hyödyntää...
  3. N

Mäkin oon huomannut @miniminimini että ite tulee nykyän vaan tuijoteltua omaan napaan.. Ja ymmärrän ton turhautumisen täysin.. :(
  4. N

@heikura79 kuinka pitkään sun pitää aina syödä niitä? Netistä kun kattelin, niin on aika paljon eroja, ohjeistuksissa..
  5. N

kp 7/30, tänään käyty gynellä, ultrassa näky 8,6mm limakalvo ja molemmissa munasarjoissa paljon folleja, johtofolli vasemmalla 11mm, muut molemmilla puolilla oli 6-8mm kokoisia. Terolut reseptin sain ja eka pilleri otetaan dpo0-1. Kirjotti samointein 3x30 tablettia, josta riitää puoleksi...
  6. N

kp 7/30, tänään käyty gynellä, ultrassa näky 8,6mm limakalvo ja molemmissa munasarjoissa paljon folleja, johtofolli vasemmalla 11mm, muut molemmilla puolilla oli 6-8mm kokoisia. Terolut reseptin sain ja eka pilleri otetaan dpo0-1. Kirjotti samointein 3x30 tablettia, josta riitää puoleksi...
  7. N

Ylihuomiselle varattu aika gynelle, josko sais jotain reseptiä kouraan ja sais vielä tähän kiertoon jotain tukea :)
  8. N

mistä apua lyhyeeseen luteelivaiheeseen? mä ovuloin viime kierrossa 2-3 päivää aikasemmin kun normaalisti ja dpo 9-10 (ihan 100%varmuutta ei ole) alkoi menkat. Onhan tää vaan niin perseestä.
  9. N

Täällä mennään jo kp4, lut vaihe jäi siis taas noi 9-10 päivän mittaiseksi. Tämän kierron aijoin antaa mennä ihan painollaan, ei greippimehuja, ei vehnänalkioöljyjä eikä mitään turhaa paskaa muutakaan. tekis mieli jättää tikuttelutkin (jälleen kerran!) kokonaan pois. Onko täällä muita joilla...
  10. N

http://aijaa.com/bSNsEA "Ei raskaana"
  11. N

http://aijaa.com/bSNsEA "Ei raskaana"
  12. N

@Fritang pöh, kadonnut kokonaan, niin haamujengiläinen, kun oireetkin.. Huomenna varuiks vielä digi ennen reissuun lähtöä ja sit menkkoja odottelemaan. Ärsyttää harmittaa ja sapettaa, kun antaa itselleen luvan vähän jo innostua ja sitten tullaan taas kolisten maanpinnalle. :notworthy:
  13. N

@Hyrräpää ja @miniminimini Tänään en testannu, eilen ihan tyhjä nega, oireet kadonnu kokonaan.. Eli veikkaan ihan taas kiinnittymisyritykseksi, niinkun toissakierrossakin. Tänään otin lasillisen skumppaa aamulla, kun meillä on tänään töissä juhlat. Huomenna vielä digi ennen reissuun lähtöä...
  14. N

@miniminimini kyllä mä varmaan ylihuomenna (tai jo huomenna!) teen sen yhden liuskan pois kaapista kummittelemasta..Mutta eipä auta kun odottaa.. Ite jotenkin pessimistisellä fiiliksellä menossa, usko uuteen raskauteen(tai etenkään loppunasti menevään) on aika nollissa..
  15. N

noh, tänään aamulla sitä ei sitten enää näkyny.. To teen digin, enenn kun lähen reissuun, niin ei tarvi sit arpoo, että ollakko vaiko eikö olla..
  16. N

Haaleatakin haaleampi haamujengiläinen bongattu tänään (24/31) aamulla r-testissä :eek:
  17. N

Haaleatakin haaleampi haamujengiläinen bongattu tänään (24/31) aamulla r-testissä :eek:
  18. N

@Qmeilija mä oon ymmärtänyt, että plussapäivä on dpo-1 ja nolla päivä on plussan jälkeinen päivä, ovulaatio tapahtuu yleensä 12-36h LH piikistä :)
  19. N

"pakko" ollut heitä nähdä, kun ystäväni on mieheni sisko :ROFLMAO: noeikai, mielelläni heitä nään. Mutta hyvänen aika tätä luulotautisuutta! Paleltaa, ilmavaivoja, hajuherkkyyttä, ja muutama vihlasu mahassa:ninja: taas nousee toiveet.. viimeksi kun oli oireita, ni menkat alko vajaa viikko...
  20. N

@Niwhai montako kemiallista sulla oli takana? Mitä lääkärit on ollu niistä mieltä? Mulla on yks tuttava, jolla oli paljon kemiallisia ja se sai siihen jotkut lääkkeet ja niiden avulla on nyt tehnyt kaksi ihanaa tyttöä :love:

Yhteistyössä