Hakutulokset

1. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Nyt omanapailua, mä plussasin!!:barefoot::love:Tänään siis kp 43 ja dpo 14, en malttanut odottaa maanantaihin asti niin kuin alunperin ajattelin. Ainakin testi on tässä vaiheessa vahvempi kuin edellisessä keskenmenneessä jossa viivat vahvistu hitaasti. Hurjan jännittävää, jos tämä 5. raskaus...
  2. H

@Ninnu118 Ihanaa!! :love: Onnea plussasta! :love:Oliko sulla jotain oireita ennen plussaa? :rolleyes:
  3. H

Täällä kanssa piinaillaan, nyt dpo 9. Ajattelin myös testata vasta 21. päivän tienoilla, jos malttaa niin pitkään eikä menkkoja näy :cautious: Silloin olisi jo menkat pari päivää myöhässä, jos ovis oli silloin kuin luulen, ainakin vahva ovisplussa silloin saatu testiin. @Marjusk Voi harmi, että...
  4. H

@jammaillen ehdottomasti itse hyödyntäisin. Meille on aina sanottu, että km jälkeen voi aloittaa suorana yrityksen sitten kun on negan raskaustestin tehnyt. Esikoinen on meillä saanut alkunsa suoraan keskenmenon jälkeen ilman välimenkkoja. Kysyin myös kerran lääkäriltä tuosta ohjeistuksesta, ja...
  5. H

@em85 Pahoittelut keskenmenostasi. Keskenmeno tuntuu hirvittävän pahalta jo pienilläkin viikoilla, niin tuntuu hurjalta ajatella miten pahalta menetys tuntuu kun raskaus on ollut jo noin pitkällä :( Olkoon tosiaan tämä vuosi 2019 hedelmällinen teille ja kaikille muillekin :rolleyes: @Marjusk...
  6. H

Pahoittelut keskenmenosta uusille tulijoille. @Rnna Josko se viiva siitä lähtisi vielä vahvistumaan. :rolleyes: Itsekin hiljaiseloa täällä viime aikoina viettänyt, lukemassa kyllä olen käynyt teidän juttuja. Täällä kp 26 eikä ovista ole vielä tullut, toki edellisenkin km jälkeen kierto oli...
  7. H

@Minji Kiitos listan päivityksestä, itse ainakin kokenut listasta hyötyä ja ihanaa kun joku on jaksanut sitä noin aktiivisesti päivitellä. Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää joulunodotusta <3 Toivottavasti palaat vielä myöhemmin takaisin, ainakin viimeistään kertomaan plussauutisia, joita toivon...
  8. H

Kiitos kaikille tsempeistä :love: Tänään töihin paluu ja pitää kertoa kaikille, että taas meni kesken. Olen siis töissä sellaisessa paikassa, että raskaudesta on kerrottava heti kaikille. Tämä tuo osaltaan tähän vauvaprojektiin lisää ahdistusta ja stressiä, kun koko ajan pitää vahdata noitten...
  9. H

@MonaLisa33 Minä uskon, että olet raskaana kerta viiva on vahvistunut entisestään. Mutta kyllä kanssa suosittelisin tuota hcg arvon mittauttamista. Mulle voi päivittää edellisen jatkoksi Km 12/18 rv 6, yk 1 Viikonloppuna oli kauheat vatsakivut ja vuoto hyytymien kera. Onneksi nyt vuoto...
  10. H

Tänään alkoikin töissä vpunainen vuoto, tämä raskaus oli tässä. Olin kyllä jo valmistautunut, että mikä päivä vaan voi alkaa vuotaa, mutta tietysti osaltani kuitenkin toivonut että jos kaikki olisikin hyvin. No omalla kohdalla hitaasti piirtyvät ja vahvistuvat viivat ei enteillyt hyvää...

Yhteistyössä