Hakutulokset

1. H

Lokakuiset 2019

Heippa kaikille. Saako tänne lokakuisiin tulla kurkkimaan vaikka laskettu aika on 30.9? Taisi täällä joku muukin olla syyskuun loppupuolelta :rolleyes: Esikoinen syntyi aikanaan melkein pari viikkoa yli lasketun ajan, joten isolla todennäköisyydellä synnytys menee lokakuun puolelle, kunhan sinne...
  2. H

Syyskuiset 2019

@Tupuli Kunnallisen kautta oli ylimääräinen ultra, ei vielä nt. Käytiin jo useampi viikko sitten lääkärillä, joka ei ultraa voinutkaan tehdä ja hiihtoloman takia tämä seuraava aika siirtyi näin pitkälle. Yksityisellä käytiin sitten tässä välissä jo ultrassa kun en malttanut tänne asti odottaa...
  3. H

Syyskuiset 2019

Meillä oli tänään ultra ja pienellä kaikki hyvin :love: vastasi viikkoa 9+2 eli laskettu aika pysyi jo varhaisultran mukaisessa 30.9. Ihmeellistä, miten näillä viikoilla se pieni kirppu näyttää jo pieneltä vauvalta, molemmat kädet ja jalatkin näkyi selvästi :rolleyes: Aiemmin kyselin täällä jo...
  4. H

Syyskuiset 2019

@forester Paljon voimia ja kaikkea hyvää teille jatkoon ❤ Vaikka mahdollinen keskenmeno ollutkin tiedossa, niin on se kamala paikka kun se konkretisoituu.
  5. H

Syyskuiset 2019

@Miliani Minäkin liitin osaltani tuon pahimman pahoinvoinnin aamuheräämisten ja kiireisten aamujen piikkiin. Olin nyt muutaman päivän vapaalla, niin ei ollut juuri ollenkaan pahoinvointia ja ajattelin, että se taisi jo sitten loppua. Kunnes tänä aamuna pitikin oksentaa kaikki pihalle ennen...
  6. H

Syyskuiset 2019

Minäkin mietin tuota faceryhmää, vieläkö pääsee vai onko jo täynnä? Onko jotain rajoitusta monta sinne otetaan? (n) Ja dopplereista, minkälaisia teillä on, onko jotain erityisesti suositella? Ajattelin myös hankkia, esikoisesta ei semmoista ollut. Nyt olisi kiva että esikoinenkin saisi kuulla...
  7. H

Syyskuiset 2019

Multa löytyy tukostaipumus, tukoksia ei kylläkään ole itsellä ollut, mutta lähisukulaisilla on. Esikoisesta oli ohjeistus pistää Klexanea 6 viikkoa synnytyksen jälkeen, koska tukosriski on silloin suurin. Tässä raskaudessa ohjeistus on sama. Selvittelin jo aiemmin, kun tosiaan monta keskenmenoa...
  8. H

Syyskuiset 2019

@topis Pahoittelut :( Kokemuksesta tiedän miten raskaalta tuon uutisen kuuleminen tuntuu. Suru vie aikansa, pikaisia plussatuulia ja parempaa onnea seuraavalle pienelle matkaan.
  9. H

Syyskuiset 2019

Täällä ultrassa juuri käyty ja kaikki hyvin. Sydän jumpsutti kovasti ja äänetkin kuultiin :love: vastasi viikkoja 6+4 eli muutaman päivän heitti omasta arviosta. En kuitenkaan ole siitä huolissani, koska näillä viikoilla mittaustulos voi heittää, tai sitten ovis vain tapahtunut vähän myöhemmin...
  10. H

Syyskuiset 2019

@Miliani Ihanaa, että kaikki oli hyvin. Taas yksi todiste siitä, ettei verenvuoto aina tarkoita heti keskenmenoa. :love: Mulla on myös jotenkin tyttö olo nyt, esikoinen on poika ja hänestä ei ollut tällaista pahoinvointia kun nyt. Itselläni ei pahoinvointi ole kyllä kokoaikaista vaan painottuu...
  11. H

Syyskuiset 2019

@Helmiina90 Ihanaa, että ultrassa kaikki hyvin :love: onko mieli jo parempi? Täällä kanssa haaveena useampi lapsi, nyt ajateltuna 4-5 olisi hyvä lapsiluku jos niin monta suodaan :rolleyes: Tännekkin pahoinvointi rantautui pari päivää sitten ja tuli ihan puskista. Aamulla piti heräämisen...
  12. H

Syyskuiset 2019

@Papunen5 Kylläpä olet ikävän kommentin saanut, ihan suututtaa sun puolesta :mad: @Veeja Huh ai sinä jaksat ihan loppuun asti tehdä :LOL: itse tein nyt viikko sitten pari yötä ja ei meinannut millään jaksaa valvoa, vaikka rv 5 oli menossa. Sain ne kuitenkin hoidettua kunnialla läpi, mutta...
  13. H

Syyskuiset 2019

@Helmiina90 Voisitko mennä uudestaan juttelemaan sinne psykiatrian puolelle, kerta tuntui että siitä oli apua? Ehkä yksi keskustelukerta ei ollut riittävä vaan tarvitsisit niitä enemmän. Tärkeää kuitenkin, että pääset jollekin asiasta keskustelemaan ja purkaa tähän uuteen raskauteen liittyviä...
  14. H

Syyskuiset 2019

Jotkut olivat tainneet mainita vatsan jomottelusta? Mulla tänään 5+0 ja nyt pari päivää jomotellut alavatsaa. Iltaisin jomottelee pidempään, päivällä ajoittain ja menee sitten ohi. Aina kun se jomotus alkaa niin pelottaa, että kohta alkaa vuoto, vaikka varmasti tuo jomotus onkin tähän...
  15. H

Syyskuiset 2019

@Lukka Viime kesänä on kontrolloitu kilpirauhasarvot muun verikoekontrollin yhteydessä ja silloin ainakin olivat kunnossa. Perinnöllinen tukostaipumus minulla kylläkin on, mutta olin sen takia nyt tämän raskauden alussa jo neuvolaan yhteydessä ja gynekologi oli sitä mieltä ettei olisi näiden...
  16. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Minä taidan jäädä nyt tänne taustailemaan. Kiitos kaikille vertaistuesta mitä täältä olen saanut, olette supereita <3 Toivon teille kaikille koko sydämestäni semmoisia plussapuhureita, että lokakuisissa olisi taas monta uutta plussaajaa. :rolleyes: @em85 Sulla ainakin nyt jännät paikat...
  17. H

Syyskuiset 2019

Minäkin voisin tänne mukaan liittyä. Viikko sitten plussattu ja hyvin testit vahvistunut, laskettu aika 27.9 eli 4+6 menossa nyt. Toista lasta odotellaan. Kolme keskenmenoa taustalla, kaksi niistä viime kesältä/syksyltä, joten hieman varovaisin mielin vielä ollaan. Jotenkin kuitenkin sellainen...
  18. H

@Karvakorvat pahoittelut keskenmenosta :( @Helmiina90 Ihanaa, että sait jo 3+ digiin, ehkä nyt voit olla jo hieman luottavaisemmin mielin ja uskaltaa miehellekkin kertoa :rolleyes: ja kerta sullakin ollut jo aiemmin veritulppa ja silti klexane vasta rv 32 eteenpäin, niin tuskinpa ne mullekkaan...
  19. H

@Helmiina90 Onnea hurjasti sinnekkin! :love: milloin meinasit miehelle kertoa ja mitkä viikot nyt menossa? :rolleyes: Kyllä ne keskenmenot jää vain kovasti kummittelemaan mieleen ja tuo pelkoa seuraaviin raskauksiin, etenkin kun niitä sattuu omalle kohdalle useita. Mulla tällä hetkellä jotenkin...
  20. H

@jjjessma pahoittelut keskenemenostasi :( Tervetuloa mukaan. @tylleröinen_21 ei kerennyt tulla menkkoja välissä. Ei olla koskaan keskenmenojen jälkeen niitä haluttu odottaa, koska tosiaan esikoinenkin saanut km jälkeen alkunsa, en halua yhtään kiertoa hukata. Minusta tuo kyllä olisi...

Yhteistyössä