Hakutulokset

1. M

Toukokuiset 2021

Meillä myös kaksi sisäkissaa. Mies siivoo laatikot vain pakotettuna, joten itse olen niitä siivonnut. Nyt toki käytössä varmuudeksi kertakäyttöinen maski ja kädet pesen heti laatikoiden putsauksen jälkeen. Madotetuilla sisäkissoilla kuitenkin vain hyvin pieni mahdollisuus tartuttaa...
  2. M

Toukokuiset 2021

Voi ei! Toivottavasti ois vain harmitonta polttelua ja vuotoa :( Eikös sulla ollu ultra tulossa muutaman päivän päästä?
  3. M

Toukokuiset 2021

Täälläkin alkaa nyt pahoinvointi nostaa päätä.. väkisin söin ennen töihin lähtöä leipää ja koko aamupäivän etonu. Vähän jugurttia ja minitomaatteja sain alas, mut et kunnon lounasta yrittäs syödä.. :sick: Tekis mieli savu- ja graavilohta kiellettyjen listalta, mut ainakin savukala oli pahasta...
  4. M

Toukokuiset 2021

Myö ei vielä sen kummemmin olla uskallettu miettiä tilien/rahastojen perustamista, kun ei tiiä onko masussa oikeesti joku kasvamassa tai meneekö kesken. Ollaan niin "jalat maassa" kulkijoita :D Mut varmaan ekan kolmanneksen jälkeen aletaan samoja asioita enemmän pohtimaan. Henkivakuutukset...
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Mulla rfsu ovistesti ei näyttänyt ohjeen mukaista plussaa missään vaiheessa, mut merkkasin plussan sille päivälle kun mun mielestä vahvimmat viivat tuli :) Suht oikeeseen itellä osu, kun tuli tärppi tästä kierrosta. Verihän kielii puhjenneesta rakkulastan eli uskoisin sun juuri ovuloineen :)
  6. M

Toukokuiset 2021

Täälläkin oireet hieman vähentyneet, lähinnä rinnat kipeät ja ajoittain tulee heikotusta. Pelottaa kans, et mitenhän täs viimenään käy, mut eihän se auta muu kuin oottaa joko vuotoa tai ultraa :/ Ahkeralla googlettelulla saanut kyl selville, et monella oireet tulee ja menee, mutta mutta...
  7. M

Toukokuiset 2021

@Babyonmind mä varailin lähes heti sen neuvola-ajan ja silti meni noin kuukauden päähän ensikäynti :) Ja just äsken varasin varhaisultran parin viikon päähän. Silloin olis viikkoja 6+6 eli pitäs olla nähtävääkin, jollei sitten oo tuulimunaks jääny... Hauskasti nyt jatkuu tää kahden viikon...
  8. M

Toukokuiset 2021

Mulla vähän samoja fiiliksiä hössötyksen osalta. Tiiän, et äitini tulee olemaan kauhee hössöttäjä, mut pakkohan se on jossain välis sit kertoo :D Pahoittelut ja jaksamisia @Vanamo85 :( Omista oireista ihmettelyä..vasta rv4+5, mut nyt vklp tuli puusaunassa saunottua ja syötyä savustettua kalaa...
  9. M

Toiveissa vauva 2021

@Enerisa3 Mun kohalla muuten sama kuin @Kasikuus, mut vielä ei vv ole alkanut suuremmin vuotelee. Koostumus muuttu siis vähäisestä tahmeasta vv:sta voidemaiseks ja aavistuksen lisäänty siin menkkojen myöhästyes. @Alinna86 Minäkin näen haamulaisen. Toivottavasti vahvistuu! :) @minttuni...
  10. M

Toukokuiset 2021

Huomasin vasta nyt, et pitikin ite päivittää listaan omat tiedot :D Tässä nyt olis sit viimosin. La/nimimerkki/ikä/kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 1.5 / Haavekuvia / 24 / 2. 2.5 / Vanamo85 / 35 /5. 4.5 / Viuleija / 33/ 2. 4.5/ Avaolivia/35/3 4.5/ ~Sannukka~/31/2. 6.5/ Mustikkako/34/1...

Yhteistyössä