Hakutulokset

1. M

Kesäkuiset 2021

Monen lähteen mukaan ratsastusta voi jatkaa niin kauan kuin itsestä tuntuu hyvältä ja toisaalta taas lukenut, ettei raskauden puolen välin jälkeen enää olisi suotavaa. Itse aattelin, et jatkaisin normaalisti tän vuoden loppuun ja voinnin mukaan otan sit yksittäisiä tunteja alkuvuodesta :) Meillä...
  2. M

Kesäkuiset 2021

Mä kans soittelin neuvolaan muutama päivä plussan jälkeen ja se olis nyt ens ma rv8+6 :) Vähän kyl jännittää noin muutenkin, kun tulin toissapäivänä pikkuponin selästä sukeltaen alas pehmeään hiekkakenttään pariin otteeseen. Ei sattunu mihinkään ja kohtu+pienokainen ovat hyvin vielä lantion...
  3. M

Kesäkuiset 2021

Joo, valitettavasti se aktiivisin keskustelu on siirtynyt FB:n puolelle jo. Mulla oli varhaisultra 6+6 päivillä menkoista laskettuna, mutta kolme päivää pienempi kaveri siellä kölli sykkeen kanssa. Mut kyllä se ultra joo hieman jännitti :D Tänään pyörähti 8+0 ja n. viikko pitäis ootella ekaan...
  4. M

Kesäkuiset 2021

Laita ryhmään liittymisestä @Nannaa_ yksityisviestiä ja vaikka linkki sun FB-profiiliin :) Hää laittaa sulle kaverikutsun ja lisää ryhmään
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Alotin hätäsenä päivä/kaks ennen uuden kierron alkua 1 kapseli päivässä ja jatkoin vielä muutaman päivän plussan ylikin. Otin aamulla juuri ennen tai aamupalan yhteydessä :) Jollei olis tärpänny, oisin koittanu seuraavaks 2kapselia ovikseen asti ja sitten 1 kapseli lopun kiertoa.
  6. M

Toiveissa vauva 2021

Meillä meni tallettelut dpo -3 ja -1, kun oli puoliso vähän nihkeenä - silti tärppäsi :) Ekaa kertaa myös ko. kierrossa tikutin oviksen ja söin geleetä. Mun kohdalla varmaan gelee oli ratkasevin tekijä, sillä sen pitäis tasottaa hormonitoimintaa ja paksuntaa kohdun limakalvoa (oma epäily oli...
  7. M

Kesäkuiset 2021

Tervetuloa uusille mukaan! @Claramia Moni on kärsiny juurikin unettomuudesta nyt plussan jälkeen. Itelläkin ollut monet unettomat yöt ja sitten välissä saattaa olla yksi tai kaksi yötä, kun nukkuu kunnolla pakollista vessareissua lukuunottamatta :D
  8. M

Toiveissa vauva 2021

Mulla tuntu plussakierrossa dpo6 selkeää nipistelyä ja tuikkimista pääsääntöisesti vain vasemmalla puolen (ovuloin myös siltä puolen) :) Välillä tuntui toki oikeallakin, mut painottui vasemmalle. Sen jälkeen tasoittunut nippailut molemmin puolin :) Tarrasukkia sinne!
  9. M

Kesäkuiset 2021

Kiitos @Heemilia ! Voitko vinkata FB-ryhmän ylläpidolle, et oon laittanu yksäriä tääl ja tahtoisin ryhmään mukaan? :) Täällä alkoi yökkiminen tänään. Vähän heräämisen jälkeen etoi, mutta pakotin itteni syömään ees banaanin. Puol tuntii myöhemmin etominen paheni ja lopulta jo yökin :sick: Onneks...
  10. M

Kesäkuiset 2021

Varhaisultrassa käyty ja pikkuinen löyty sykkeen kera oikeasta paikasta ♥️ Koko vastasi rv6+3 (omat laskut rv6+6), joten LA olisi nyt sitten kesäkuussa :) Laittelen sulle @Nannaa_ yksäriä FB ryhmästä!
  11. M

Toukokuiset 2021

LA / nimimerkki / ikä / kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 4.5. / Viuleija / 33 / 2. 4.5. / Avaolivia / 35 / 3. 4.5. / ~Sannukka~/ 31 / 2. 6.5. / Mustikkako / 34 / 1. 7.5. / Coconutt / 34 / 1. 6.5. / Reetaleena / 40 / 6. 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 9.5. /...
  12. M

Toukokuiset 2021

Varhaisultrassa käyty ja pikkuinen löyty oikeasta paikasta hyvän sykkeen kera ♥️ Omien laskujen mukaan tänään rv6+6, mutta sikiö vastasi viikkoja 6+3. Näin ollen laskettuaika menee kesäkuun puolelle ja siirryn kesäkuisiin enemmän juttelemaan. Toki välillä käyn täälläkin lukemassa teidän...
  13. M

Toukokuiset 2021

Kohtu on viel niin pieni, ettei yllä häpyluun yläpuolelle. Vasta ekan kolmanneksen jälkeen alkaa nousta esiin. Kaikki muu vatsan pömpötys ennen sitä on vain turvotusta :) Täällä tänää 6+5 ja huomeen ois varhaisultra :O Jännittää löytyykö ketään ja onko elossa, vaikka ehkä 80% luotto...
  14. M

Toukokuiset 2021

Hyvä, että olet jo parempi vointisempi!
  15. M

Kesäkuiset 2021

Nt-ultra taitaa tulla jonnekin rv11-13 eli periaatteessa se eka ultra, joka tulis neuvolan kautta. Mekin tahdotaan varhaisultras käydä varmistaas sikiön sijainti ja onko siellä edes ketään sykkeineen :D ite koen mälsäks, jos kehitys loppunut tai tuulimuna ja sit vast rv11 sais tietää asiasta...
  16. M

Kesäkuiset 2021

Mulla oli tuota unettomuutta ekan viikon/puoltoista plussasta ja nyt sit nukkuisin vaik kuinka paljon :) Myös etovaolo alkanut lisääntymään parina viime päivänä. Rintojen arkuus ja alavatsan nippailut/juilinnat vaihtelee päivittäin.
  17. M

Kesäkuiset 2021

Heippa! Mie kurkin tuolta toukokuisten ketjusta myös tänne. Mulla laskurit näyttää laskettua 31.5./1.6., joten vähän tässä palloilen :D Ens maanantaina olisi varhaisultra (rv6+6) ja sitten varmaan tuo laskettuaikakin selviää tarkemmin. Kovasti sitä toivoo, että joku todella olisi kyydissä...
  18. M

Toukokuiset 2021

Tsemppiä @Earhart ! :( Omalla kohdalla huomannut pahoinvoinnin/etomisen olevan pahimmillaan silloin, jos joutuu kesken unien heräämään, esim. herätyskellon tai vessaan menon takia. Jos saa rauhakseltaan ite herätä ja heti hieman vettä, niin ei ole niin huono-olo :unsure: Välillä toki...
  19. M

Toiveissa vauva 2021

Taustalta huutelen @Tiukuna - mulla näky dpo14 2-3vk raskaana eli rv4+2. Testi mietti pitkään tulosta ja viikkoa myöhemmin näytti edelleen 2-3vk, mutta tulos tuli nopeammin :) Mulla hcg varmaan nousee hitaasti ja laskin, et ens to pitäis alkaa jo näyttää 3+ eli todellakin vaihtelee miten...
  20. M

Toukokuiset 2021

Oih, ihania uutisia ♥️

Yhteistyössä