Hakutulokset

1. babygreen

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@peanut_butter hmm, ehkä viivanpaikka, en ole ihan varma(n)
  2. babygreen

Tässä vielä tänään kp14 klo 9.30 otettu one step ovistesti ja erittäin vahva plussa:love: Otettiin nyt käyttöön myös pre seed siittiöiden kulkua edistävä liukuvoide.
  3. babygreen

@Maya123 voihan olla, että ultrassa selvii raskauden olevankin eri vaiheessa tai sitten sun kierto heittääkin muutamia päiviä(n)
  4. babygreen

Sain vihdoin ovisplussan eli pysyvän hymynaaman digitestiin! :love::)Huh huh, kun pelkäsin, ettei se tulisi taaskaan koskaan, kuten viime kierrossa. Tuossa digissä kontrolliviiva nyt hitusen vahvempi, kuin testiviiva. Anteeksi mun yli-innokas kuvien spammaaminen. Linkissä viivasuora, jossa alin...
  5. babygreen

Tein vielä yhden testin tänään lisää. Nämä kaikki 5 on siis tehty tänään kp13. Alin 18.30 tehty saattais olla plussa:) Vrt ylin tehty 7 aamulla. Mitä ootte mieltä? En ole vielä uskaltanut tehdä uutta digiä. EDIT:Tein digin n. klo 20 ja vilkuttaa edelleen hymynaamaa, eli ei vieläkään pysyvä...
  6. babygreen

Tässä vielä mun tämän päivän veikkausrivi:D:LOL: Klo7, 10.30, 12.30 ja 15.15 Tein myös klo7 aamulla ekasta pissasta clear blue dual hormone digin ja se vilkuttaa hymynaamaa. Ovis siis sen mukaan vasta edessäpäin.
  7. babygreen

Mä näen ihan hailakan haamun @Lindu (y)
  8. babygreen

Tässä tänään äsken klo 10.30 otettu ovistesti. Melkein plussa?
  9. babygreen

@Lindu haamu näkyy!:love:
  10. babygreen

Onnea plussasta @Cristal3 :love:
  11. babygreen

@LaTiLa ihan selkee viiva:love:
  12. babygreen

kp13 yk6 (aamu noin klo 7)
  13. babygreen

Onnea plussanneille:love::love::love:vau mikä plussa-aalto tosiaan täällä:p
  14. babygreen

Täti kurvasi paikalle, eli tänään on kp1 ja nyt alkaa yk6, kierto oli 29 päivää.
  15. babygreen

Jos mun ovis oli silloin, kun luulen niin menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon ke, eli kierto32pv.. Jos kierto on taas pisin tämän 5kk yritysten aikaisista kierroista, niin menkkojen pitäisi alkaa nyt ensi sunnuntaina, eli kierto 29päivää(n) 5v ajalta mun kierrot on ollet kaikkea 25-34päivää...
  16. babygreen

Mäkin näen haamun @Cristal3!
  17. babygreen

Kp28 ja r-testit negaa. Ei kyllä ole minkäänlaisia menkkatuntemuksia.Dpo saattaa olla 10, mutta on myös mahdollista etten ovuloinut ollenkaan(n)
  18. babygreen

@Kermakko mäkin näen viivan!:)
  19. babygreen

Joo toi on one step. Hieman jo jännittää:giggle: En tiedä yhtään, että koska ovis oli, mutta vahvoja veikkauksia on muutama.
  20. babygreen

En pongannut kunnon ovista sitten missään vaiheessa(n) Nyt on kp26. Näkyykö tässä jotain hailuraa vai kuvittelenko vain?

Yhteistyössä