Näen haamun! Tosin clearblue antaa herkästi haamuja, ja on tosi aikaista testata 25 herkkyyden testillä. Kokeiles kymppiherkkyyttä, jos on tärppi käynyt niin siihen pitäis jäädä selkee viivaHei kuumeilijat.. viimeksi vuonna 2015 täällä kuumeillut. Nyt kävi kuitenkin niin, että raskaus ei ollut suunniteltu ja kiertokin vähän häränpyllyä. Tässä kierrossa ainoastaan kerran seksiä kp19 ja ilmeisemmin ovis heittänyt myöhäiseksi ja nyt sitten herätti huomiota jatkuva kuvotus eilen koko päivän. No tein aamusta testin olisko nyt dpo 8 tai 9.. mitä mieltä olette?
Testinä ihan tavallinen clearblue herkkyydellä 25. Anteeksi kun tunkeilen mutta todella hämmennyksissä ja tarvitsen vähän vertaistukea. Neljä lasta jo ennestään, niin suunnitelmissa ei ollut enää viidettä ja mies jonossa piuhojen katkaisuun. Tsemppiä ja tarrasukkia kaikille
https://aijaa.com/6p2rdX
Juu huomenna aamusta testailen taas Juu tiedän antavan, mutta joskus testailleena clearbluen valehaamut itsellä ollut toispuoleisia viivojaNäen haamun! Tosin clearblue antaa herkästi haamuja, ja on tosi aikaista testata 25 herkkyyden testillä. Kokeiles kymppiherkkyyttä, jos on tärppi käynyt niin siihen pitäis jäädä selkee viiva
Kiitti, helpottavaa jos tämä on normaalia@Amanda82 on normaalia Tsemppiä oviksen bongailuun
Mulla iski kunnon menkkajuilit. Ja oon jo sängyssä maannu puol tuntii, kello vast puol kahdeksan. Vanha ja väsyny. Jollei aamulla oo holahtanu ni testaan silti testaamisen ilosta sen negan . Näihin tunnelmiin
On ihan selvä plussan alku siellä mikä tuo testi on. Näyttää ihan vieraalta minun silmään.Huomenta
Onks must tullu yön aikana liian hyvä kuvittelija?
Se on brittien sairaanhoitojärjestelmän oma kasettitesti. 20 herkkyys.On ihan selvä plussan alku siellä mikä tuo testi on. Näyttää ihan vieraalta minun silmään.