Hakutulokset

1. babygreen

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Tiinaliina1 mä kyllä testaisin jo ennen juomailtaa, et uskaltaako sitä juoda ees. Toisaalta ei se juominen tossa vaiheessa vaikuta masuasukkiin mitenkään. Saattaa olla vaan äklö olo ja juoma ei maistu kunnolla. Sähän voit mennä baariin autolla tai sanoo et sulla on antibioottikuuri ja et siks...
  2. babygreen

@peanut_butter on se sun ovis ainakin noiden mukaan ihan lähellä. Tota vikaa alinta tikkua on kyllä jo vaikea tulkita, että onko yhtävahvat hailakat viivat vai ei(n) Kannattaa kyllä jo heilutella peittoja jos miehesi on vielä kotona.
  3. babygreen

Kuulostat ihan tähän ryhmään kuuluvalta @Maya123 :D
  4. babygreen

Juu onhan se niin. Mulla vaan on ollut lähes plussa jo 13 päivää putkeen tässä kierrossa. Aloitin siis testauksen jo kp9 dual hormon clear blue digiovistesteillä. Kummallistao_O Veikkaan kumminkin, että tämän viikon ti oli jo vahvempi viiva(n) En kyllä ole varma enää mistään:unsure:
  5. babygreen

Ovistesti näyttää edelleen lähes plussaa ja on näyttänyt one stepillä jo 4 päivää. Nyt kp21o_O En tajua:confused:
  6. babygreen

Onnea @RUSKA82 :love: Toivotaan vahvistumista tuohon ihan selkeään viivaan @Minni-83 :love: Kyllä se ovis tuon mukaan olisi sulla ihan lähi päivinä @peanut_butter (y) ON: Mulla on nyt kp20 ja one step ovistesti näyttää edelleen lähes plussaa jo kolmatta päivää(n) Tämä kierto on kyllä...
  7. babygreen

Jee! Kyllä toi on jo plussa @Tiinaliina1 (y):love: Tulihan se!:D Nyt peittojen heiluttelua!
  8. babygreen

40+ so what wol.13

Osaako joku teistä sanoa, että vaikuttaako alhainen LH-huippu oviksen tapahtumiseen ja raskauden mahdollisuuteen? Mulla on nyt cb-digiovistesti vilkuttanut hymynaamaa 10päivää. Sitten Frsu ovistestiin saan vaan ohutta haamua. Nyt sitten one step ovistesti on lähes plussa samaan aikaan, kun muut...
  9. babygreen

Voisiko sun kierto olla yli 30 päivää? Muuten ovis on voinut jo mennä tai sitten voi olla ovuloimaton kierto. Tämäkin normaalia muutaman kerran vuodessa.
  10. babygreen

@peanut_butter on nämä testit kyllä kummallisia(n) Joo one step vahvuus on 20.

Yhteistyössä