Hakutulokset

1. _hosuli_

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Jee, onnea @Babyfever1 ! Ihana uutinen. Koska sulla on laskettu aika? Vissiin aika samoissa mennään. Mutta tiedän kyllä tuon tunteen, ettei enää oikein edes uskalla iloita plussasta...
  2. _hosuli_

@Babyfever1 Hyvältä kuulostaa oireet! Tule sitten kertomaan, miten kävi. Mulla ei oo tarkkaa tietoa oviksesta mutta odottelin menkkoja torstaille ta perjantaille, ja tiistaina tuli eka hailura plussa eli kp 26/27 tai 28. LA on 28 päivän kierrolla 1. tammikuuta ja sillä nyt meen kun arvaan mun...
  3. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Kuulostaisi kyllä ihan loogiselta, että menee joulukuulle. Mulla on nyt kai 4+0 ja LA 1. tammikuuta. Mä en varmaan raaski digillä testata kuin aikaisintaan viikon päästä viikonloppuna, jos kaikki menee hyvin sinne asti. :) Tuota pahoinvointia melkein toivon nyt, koska sitä ei koskaan oikein...
  4. _hosuli_

@Babyfever1 Onpa jännää! Pidän täällä peukkuja sinulle. Ei mullakaan oo mitään oloja ja kun selasin mitä oon raportoinut esikoisesta niin kaikki "oireet" alkanut vasta plussan jälkeisellä viikolla. https://aijaa.com/Vv94c0 Uskallan ehkä nyt (taas huomisaamuun) luottaa... Siirryn varmaan...
  5. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Mulla on ollut pitkään pakkomielteitä "hyvistä" ja "huonoista" kuukausista syntyä ja tammikuu on ollut siellä ankeimpien kuukausien ensimmäisenä, joten mulle kelpaisi jouluvauvakin. Mutta olisihan se tietty kiva kun ei tarvitsisi joulun välipäivinä juhlia synttäreitä ja muutenkin monelta...
  6. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Oi, onpa jännää! Luulisi että pääset ultraan että saadaan varmasti kaikki testit tehtyä oikeilla viikoilla. Oliko ne myöhästyneet menkat ihan normaalit tai esim. tavallista niukemmat?
  7. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Mulla on myös ollut tosi tavallinen olo - ei sellainen että menkat alkaisi mutta ei myöskään että olisin raskaana. Hyvin lieviä menkkajomoja on ollut monena päivänä, kun yleensä tulee vähän voimakkaampina just ennen kuin alkaa. Nyt myös alkanut nälkä kasvaa ja aamuisin vähän heikottaa/huimata...
  8. _hosuli_

Tammikuiset 2021

EDIT: Lista lisätty Tammikuiset 2021 La? EEE90, toinen lapsi 30.12. Fiufau, 2. lapsi, HUS 1.1. Everly, 3. Lapsi, K-hks 1.1. Uudarimama, 2. lapsi (miehen ensimmäinen), TAYS 1.1. _hosuli_, 2. lapsi, synnytän ulkomailla 1.1. Hetelmä16, 3. lapsi 1.1. Mamaniki, 2. lapsi, Espoon sairaala 3.1...
  9. _hosuli_

https://aijaa.com/rhZSBw Viiva vahvistuu. Aika epäuskoinen olo kyllä vielä, en tiedä mille viikoille pitäisi päästä että uskaltaisi iloita....
  10. _hosuli_

Oho, kiitos kaikille! Mulla on aika huono näkö ja jouduin tässä ruudulla varsinkin tiiraamaan että viitsiikö tämmöistä edes esitellä mutta nyt on taas pikkuisen luottavaisempi olo. @sabs Ymmärrän ihan täysin ärsytyksen, onpa aika hölmösti sanottu... Osaisipa itsekin olla yhtä naiivin...

Yhteistyössä