Hakutulokset

1. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Mulla oli esikoisesta ultra 6+3 ja silloin vaan kurkattiin että siellä on viikkoja vastaava olento ja sydän sykki. En tiedä kuinka paljon kattavammin ne pystyy noilla viikoilla mitään katsomaan. Itse ehkä odottaisin tuon viikon, mutta tiedän kyllä että se tuntuu pitkältä ajalta nyt. :)
  2. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Olipas tänne tullut paljon uusia ja paljon tekstiä eilisen jälkeen, kivaa! Tervetuloa kaikille. :) Uudet lisätty listaan ja laitoin myös facebook-ryhmään kutsut kaikille, jotka olivat pyytäneet. Vastailen nyt samalla kaikkeen mitä tuolta jäi mieleen: @Loree Kannattaa varmasti ainakin pyytää...
  3. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Pikaisesti ilmoitan, että lista on päivitetty ja löytyy ekan sivun tokasta viestistä! Laittakaa mulle viestiä, jos jotain on väärin, ette halunneet listalle tai olisitte halunneet mutta ette ole siellä. :) Ainakin @joojoo1 , Miisamau ja @Mammaxxxx jos haluatte mukaan niin laittakaa tiedot...
  4. _hosuli_

Tammikuiset 2021

@Everly jos haluat voin ottaa listan päivitettäväksi? Se tulee sitten vasta tuohon toiseen viestiin kylläkin...
  5. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Mulle voi laittaa yksityisviestillä sen sähköpostiosoitteen jota käytät facebookissa niin laitan kutsun ryhmään. :) tulee siis linkkinä sähköpostiin.
  6. _hosuli_

Tammikuiset 2021

@Vesinokkaeläin Mua pitkään myös mietitytti että miten voin "pettää" esikoisen hankkimalla toisen lapsen mutta se on nyt ajan mittaan helpottanut kun hän on kasvanut ja ymmärtää puhetta paremmin. Hän myös kovasti jo kaipaa pikkuveljeä (kuulemma siis nimenomaan veljeä, toivottavasti ei tule...
  7. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Mulla ainakin raskaus tipauttaa aina samantien verenpaineen tosi alas eli todellakin huimaa. Aamuisin jaksan just seistä sen aikaa että lataan kahvinkeittimen...! Mies on hyvin skeptinen kun nyt jo kolmatta kertaa puolen vuoden sisään ilmoitin plussasta. Hän ei halua innostua ja pettyä, minkä...
  8. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Tsemppiä @sabs ! Ei se normaalimpi olo välttämättä tarkoita mitään, mulla ainakin aaltoilee menemään. Toisina päivinä olen ihan uupunut ja nälkäinen ja palelen horkassa, toisina taas on melko normaali olo. Kahvi on maistunut parina aamuna vähän kummalta, ihan pohjaanpalaneelta. Juon kyllä vielä...
  9. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Yksityinen ja salainen. Mua myös kuumotti luoda tuota ryhmää, kun pelkäsin että se lävähtää kaikkien kavereiden uutisvirtaan, mutta yhtään onnitteluita ei ole vielä tullut. ;)
  10. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Ja NYT on facebook-ryhmä vihdoin luotu. Laittakaa mulle yksityisviestillä sähköpostiosoite, jota käytätte facessa, niin lähetän kutsut.
  11. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Tsemppiä Miisamau! Kuulostaa kyllä kummalta, jos noin vähän aikaa kesti. Ehkä vielä on toivoa? @Loree Mulle aamulla sanottiin kun soitin että yksin pitää tulla. Mutta en asu Suomessa, ja täällä on aika tiukat säännöt. Mulla on tosiaan eka lääkäriaika (ja siellä ultra!) tasan kolmen viikon...
  12. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Voi Miisamau, pahoittelut! Tosi ikävä kuulla. :( Kiitos vinkistä @Babyfever1 ! En vaan näköjään osaa, koska noin mäkin teen. Onkohan se ihan hyvä idea, että minä hoidan tuota facebook-ryhmän luomista...! :D @joojoo1 Mulla on kans ollut vähän maha sekaisin viime päivinä. Oon vielä vähentänyt...
  13. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Mulla myös alaselkä vähän "polttelee", samoin nivuset ja sisäreidet. Vähän niin kuin menkkojen aikaan mutta enemmän. Teen kyllä myös töitä kotona tosi epäergonomisesti... Mitenkäs muuten nuo ruokasuositukset? Mulla on ihan hirveä salmiakinhimo (aina raskaana ollessa näemmä), joten oon ottanut...
  14. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Haha, nyt kun katson isolta ruudulta, on tuo toinen viiva vielä vähän haaleampi, mutta ehkä nyt vähän rauhoitun tämän testaamisen kanssa. Tosi hyvin on viiva vahvistunut sinulla, @Babyfever1 ! Ja todellakin tulee tätä omaa oloa kytättyä aivan sairaalloisen tarkasti... Palelen iltaisin aivan...
  15. _hosuli_

Tammikuiset 2021

https://aijaa.com/eyFV0I Eka ihan pikkuisen omaa napaa (koska saan kuvat vain puhelimella ladattua...). Laskettaisiinko tämä jo leffaviivoiksi? Ehkä huomenna raaskin käyttää digin ja varattua aikoja gynelle ja kätilölle! Miten te muuten saatte tuon pienen kuvan tähän tekstiin? Mä saan vain...
  16. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Ei mulla kylllä ole oikein huono olokaan. Eilinen huonovointisuus taisi johtua jostain mitä söin - iltapäivällä maha meni ihan sekaisin ja pian sen jälkeen sitten helpotti kokonaan. Mutta seuraillaan tilannetta. Mulla on yhä ihan hyvä fiilis tästä raskaudesta, vaikkei se mihinkään perustukaan. :)
  17. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Mä voisin kyllä luoda tuon ryhmän, jos maltatte odottaa päivän tai pari (alkuviikko näyttää superkiireiseltä töissä ja tuon kaksivuotiaan kanssa töiden teko luontuu vähän hitaasti). Yksityinen ja piilotettu ryhmä siis. Mun piti testata tänään aamulla (jälleen), mutta mies halusikin hyödyntää...
  18. _hosuli_

Tammikuiset 2021

Tervetuloa uusille ja onnea plussista! Kivaa kun meitä on jo näin monta. Mua kiinnostaisi kans FB-ryhmä mutta ehkä mieluiten sellainen joka perustettaisiin tämän ketjun osallistujien kesken? Noita vauva 2021 -ryhmiä on useampi facessa enkä haluaisi liittyä tuollaiseen julkisesti kun ei aiota...
  19. _hosuli_

Tammikuiset 2021

@Everly Tsemppiä väsymyksen kanssa! Ei tosiaan mitään kiirettä listan kanssa. :) Minkä ikäiset sun vanhemmat lapset on? Mulla oli esikoisesta eka ultra jo 6+0 ja sydän pompotti, mutta mulla oli silloin lyhyt kierto mitä mun lääkäri ei ottanut huomioon viikoissa eli oikeasti oli varmasti jo 6+2...
  20. _hosuli_

Tammikuiset 2021

@Uudarimama Vielä ei turvota erityisemmin, mutta jännitän kans tota mahan pullahtamista aikaisemmin tokan kohdalla. Sinänsä ei se nyt niin haittaisi kun kotona hiihdellään vielä ties kuinka kauan tämän koronan takia. Tein tänään jo lähes tasavahvan plussan joten ehkä mä nyt liityn listalle...

Yhteistyössä