Hakutulokset

1. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@Kerttulissu Mäki kuullu että HM:n housuja kehuttu. Ite en oo vielä ostanu mitään vaikka omat housut ei mahdukaan enää kiinni. Olen käyttäny mekkoja ja hiuslenkkikiinnitystä farkuissa.
  2. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@Kerttu20 On ollut pms-tyyppistä oireilua, jolloin kyseenalaistan jopa meidän suhteen. Enen menkkoja on aina päivän pari sellainen masis, että kaikki tuntuu toivottomalta ja tällainen olo oli pitkästä aikaa viime viikolla. Vihaan sitä tunnetta. No siitäkin yli päästiin ja jälkeenpäin ne omat...
  3. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@Etikkainen Ymmärrän niin hyvin tuon tuskan työmatkoista kieltäytymisen suhteen. Mä kans kieltäydyin jo yritysaikana vaikka mistä mielenkiintoisista työtehtävistä/reissuista ulkomaille ja kun ei voinut oikein mitenkään järkevästi selittää, niin kyllä se vähän ihmetystä aiheutti kun aikaisemmin...
  4. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Kuinka usein te muut tunnette kohdun kasvukipuja? Oon havainnut, että koko raskauden ajan on noin kerran viikossa ollut päivä, jolloin on jatkuvaa menkkakipua. Tänään on taas se päivä. Kipu ei ole kovaa, mutta jäytävää ja vetää aina mieltä vähän matalaksi, kun tulee väistämättä mieleen, että...
  5. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@hemuliina90 Mä kerroin raskaudesta joogaohjaajalle jo heti alussa ja en tee mitään sellaista missä vatsa venyisi tms. Vatsallaan olo on hankalaa kun rinnat kipeät mutta teen sinnepäin omien tuntemusten mukaan. Ohjaaja totesi, että ei tehdä ainakaan mitään päälläseisontoja tms vaativampia...
  6. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@henduliinu En saa sua tägättyä mutta mulla alko pahoinvointi 6+5 ja olen oksentanut vaan ehkä noin viis kertaa. Älä huoli kyllä se pahoinvointi ehtii vielä tulla tai sitten ei edes tulekaan. Mun päivät vaihtelee tosi paljon. Tänään taas huono olo eikä tee mieli syödä mitään vaikka nälkä olisi...
  7. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@Norppa_88 Mun lääkäri kehotti oikein hoitojen yhteydessä ottamaan influenssarokotteen ja niin otin. En ollut silloin siis vielä raskaana mutta kuitenkin. Olen ymmärtänyt muutenkin että raskaana oleville siitä ei ole haittaa vaan päinvastoin. THL:n sivuilla puhutaan rokotteista raskausaikana ja...
  8. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@cindra ja @Jonsku88 Toivottavasti on vaan harmitonta vuotoa. Peukut on pystyssä.
  9. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Just tuon takia jätin viimeisen digin kokonaan tekemättä, koska olisin repinyt pelihousuni ultraa odotellessa, jos olis tullu toisen kerran 2-3. Oletko aikaisemmin saanut digiin tuon saman 2-3 vai oliko nyt eka? Sun on ehkä pakko tehdä vielä yks myöhemmin että saat mielenrauhan. En huolestuisi...
  10. Ellinoora38

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@vauvameille ja @W.we Mulleki lääkäri sano ennen ekaa kierrosta, että tavoitteena 5-15 munasolua. Olin ihan maani myynyt kun tuli vaan neljä. Sitte tokalla kerralla toivoin, että olis tullut vähän enemmän, joten taas oli kauhea pettymys se samat neljä varsinkin kun ekasta kierroksesta ei...

Yhteistyössä