Hakutulokset

1. Ellinoora38

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kauhean yksilöllistä tämä. Riippuu paljon myös naisen iästä paljonko ja minkä laatuisia munasolut ovat ja paljonko niitä tulee. Mulla (38/39v) tuli kummassakin keräyksessä vain neljä munasolua eli todella vähän. Folleja oli aina tuplat. Ekasta satsista 3/4 hedelmöittyi ja 2/4 siirtokelpoisia ja...
  2. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@Handeliinu Mä join ennen viis kuppia päivässä. Aloin vähentää jo varmaan kesällä ennen hoitoja ja aluksi vähensin kolmeen. Nyt en saa juotua sitä kahtakaan kokonaan. Otan kyllä aamulla kupillisen ja sitten töitten jälkeen toisen mutta yleensä tulee juotua vaan puolikas kupillinen kerrallaan. Ei...
  3. Ellinoora38

@vauvameille Mulla tehtiin kaksi hoitokierrosta lyhyellä kaavalla ja jälkimmäisestä raskauduin. Ensin söin estrogeniä sen verran (noin viikko muistaakseni), että kierto saatiin punktioaikatauluun sopivaksi. Sitten pistelyä. Punktio on yleensä kivuton joten ei kannata sitä jännittää. Tänään 8+2...
  4. Ellinoora38

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Jantzu 5-päiväinen tuoresiirtona ja mä en edes ole neuvolaan antanut edellisten kuukautisten ajankohtaa kun kiertoa manipuloitiin hieman sopivan punktioajankohdan saamiseksi. No eipä tuo mua niin häiritse kun vaan yhdestä päivästä kyse. Tsemppiä sulle viimemetreille :love: @Seesam78 Mua...
  5. Ellinoora38

Onnea @Wintersun ultrauutisista!! :love: @Jasmina20 Mulla alko pahoinvointi vasta viikolla 7 eikä ole ollut kovin pahaa. Sitä ennen vaan kipeät turvonneet rinnat, nälkä ja vaihtelevasti vatsaoireita. Eka neuvolakäynti takana. Heidän laskuri päivän edellä kuin muut laskurit (n) Jutusteltiin...
  6. Ellinoora38

Vanhemmat odottajat

@Shampanjapäärynä Ohhoh mikä tuplayllätys siellä olikaan :love::love: Onnea kovasti. Toivottavasti saat tukea isämieheltä. Milloin ajattelit kertoa hänelle vai kerroitko jo? Eka neuvolakäynti takana. Neuvolassa laskurin mukaan tänään 8+2 vaikka kaikkien muiden laskureiden ja hoitavan klinikan...
  7. Ellinoora38

Vanhemmat odottajat

@Helmiina1978 Onnea plussasta. Toivottavasti pieni tarraa tiukasti kiinni :love: Jotenkin ihana lukea näitä kertomuksia, että ensin oltu hoidoissa ja sitten seuraavat tuleekin luomusti. Omakin raskaus kun alkoi hoidoilla :)
  8. Ellinoora38

Vanhemmat odottajat

Mäki voisin tulla vielä tännekin höpisemään. Ikää 39 ja la syyskuun alussa. Täytän sitten loppuvuodesta 40. Eka lapsi kyseessä ja toki kaikki uutta ja jännittävää. Oireina pahoinvointia vaihtelevasti, palelua, nälkä ja jonkin verran vatsaoireita ja vatsan turvotusta. Vatsatuntemukset oli...
  9. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Mun kavereista tietää melkein kaikki niistä, jotka tiesi myös, että käytiin hoidoissa ja mun vanhemmat ja miehen sisko. Muille kerrotaan tässä tulevina viikkoina ehkä seuraavan ultran jälkeen. Mulla on pahoinvointi ollut iltapainotteista. Eilenkin illalla jouduin vähän puklaamaan. Eilen oli...
  10. Ellinoora38

@Jasmina20 Ja siitä se ajan matelu jatkuu edelleen vielä monta viikkoa :D Onnea kovasti plussasta :love:
  11. Ellinoora38

@Jasmina20 Onko tiistai siis se virallinen testipäivä sulla? Mun hcg oli 740 kolmantena päivänä testipäivästä (pp14) kun testipäivä oli joulun jälkeen ja klinikka oli kiinni niin en pääsy heti verikokeeseen.
  12. Ellinoora38

40 + so what, wol 14 (2019)

Kiitos samoin :love: Jotenkin vaikea vieläkään uskoa tätä todeksi, kun en koskaan aikaisemmin ole raskaana ollut.
  13. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@Babyfever1 Sairaala on HUS Jorvi
  14. Ellinoora38

40 + so what, wol 14 (2019)

Huomenta! En ole vähään aikaan tälle puolelle kirjoitellut, kun olen ollut tuolla ivf-puolella kirjoittelemassa, mutta listoilla olen täälläkin. Olen seuraillut taustalla. Tänä vuonna tulee sitten mittarin 40v ja joulun alla sain ilouutisen, että viimeisin hoito tuotti tuloksen ja olen raskaana...
  15. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Itsekin olen ihmetellyt väsymyksen puutetta. Ei ole mitään normaalista poikkeavaa väsymystä. Tahtia olen hiljentänyt kuitenkin kun jotenkin jännittää tämä oma tila niin paljon. Muuten oireita on kyllä eli rinnat aristaa, vatsa turpeana, pissattaa, nälättää hirveästi ja aamupahoinvointia on...
  16. Ellinoora38

@Jasmina20 Tuohan kuulostaa sitten hyvältä. Huomenna tosiaan uusiksi (y)
  17. Ellinoora38

@Jasmina20 näkyykö kuvassa ja jos näkyy niin osaatko laittaa tänne. Tuliko testiajalla vai sen jälkeen? Mulla on viivan paikkoja tullu testiajan jälkeen ja ne näkyy harmaana välillä selkeämmin, välillä vähemmän selkeästi. Ja suurinosa saattanut myös olla omaa mielikuvitusta :whistle:
  18. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Moi kaikille! Taidan uskaltautua myös tulla tänne kurkkimaan. Eka lapsi tulossa. Tänään ultrassa löytyi syke ja kaikki mennyt muutenkin tähän asti hyvin. Laskettu aika on 2.9. Tänään siis 6+6. hyviä vointeja kaikille!
  19. Ellinoora38

Syke löytyi täälläkin ja koko oli just eikä melkein niin kuin pitää :love::love::love:
  20. Ellinoora38

@Jasmina20 Älä vielä masennu. En minäkään tuntenut kuin ihan pienen kummallisen tuntemuksen. Ei se edes ollut kipua. Jos olisin ollut esim tekemässä jotakin tärkeää/nukkunut niin tuskin olisin edes huomannut. Ne oireet voi alkaa ihan puskista myöhemmin. Mulla oli eka oire että rinnat kipeytyi...

Yhteistyössä