Hakutulokset

1. Ellinoora38

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@kiia-s Meinaatko verikokeeseen mennä? Tee digi ens viikonloppuna niin eiköhän se 3+ jo näytä. Mä menen huomenna verikokeeseen mutta en ehdi heti aamusta niin tulos menee tiistaille. Jännittää.
  2. Ellinoora38

@Wintersun Teitkö digin jo?
  3. Ellinoora38

@Wintersun Just kirjoitin samasta aiheesta täällä ja minulla sama ohje että loppuu testipäivään.
  4. Ellinoora38

@kiia-s Mulla täsmälleen samat päivät ja oireet. Pahoinvoinnista ei tietoakaan. Vatsa välillä pinkeä ja välillä vähemmän pinkeä. Itellä jotenkin tosi hyvä fiilis tämän suhteen, mutta mulla ei tietenkään olekaan mitään aikaisempaa mihin verrata. Odotteletko pahoinvointia vai mitä muita oireita...
  5. Ellinoora38

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Wintersun Onnea kovasti! Joulukuusta kuoriutuikin oikein plussakuu.
  6. Ellinoora38

@Seesam78 Kiitos samoin :) Eli sinullako tukilääkkeet jatkuu plussasta huolimatta? Mä mietin myös sitä, että miksi jotkut joutuu ottamaan tukilääkkeitä niin paljon pidempään kuin toiset. Itselläni loppui nyt testipäivään ja jotenkin jännittää, että mitä tapahtuu. Oma hoitoni oli lyhyellä...
  7. Ellinoora38

@Solunen Sitä itsekin miettinyt, että ehtikö vaikuttaa. Mulle määrättiin vielä sitä ubikinolia joka on paremmin imeytyvä muoto tms. Unikinonia olin syönyt itsenäisesti jo aiemmin. Sen muistan että lääkäri kyllä hykerteli tyytyväisenä alkionsiirron jälkeen, että nyt on kaikki pelimerkit...
  8. Ellinoora38

@kirsillevauva Kiitos onnitteluista. Mä voisin maanantain verikokeen jälkeen tulla listoille jos edelleen kaikki hyvin. Palaan asiaan silloin.
  9. Ellinoora38

@Wintersun Kiitos!! Kuvassa näen kyllä selkeästi viivan :) Voi miten jännää. Toivotaan viivalle vahvistumista (y)
  10. Ellinoora38

Tänään virallinen testipäivä ja digi näytti raskaana 2-3 :love: One stepin liuskat loppui jo aattona, joten en tiistain vahvistuneen viivan jälkeen ole testannut ollenkaan enkä leffaviivoja päässyt koskaan näkemään. Maanantaina vielä verikokeeseen. Vatsakipuja on ja rinnat superarat mutta muuten...

Yhteistyössä