Hakutulokset

1. Ellinoora38

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Blu Jos en aivan väärin muista niin minulle siirrettiin tuoresiirtona bb-laatuinen ja raskaus alkoi. Joka tapauksessa ei ollut aa-laatuinen. Noista numeroista en osaa sanoa mitään. Sellaisia ei minun luokituksessa ollut.
  2. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@Barista Ikävää, että päättyi noin. Kovasti voimia asian käsittelyyn ja kiitos kauniista sanoistasi.
  3. Ellinoora38

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@MyMa Onnea onnea! Ihan mahtavaa, että tärppäsi viimein ja tervetuloa tälle puolelle :love: Milloin varhaisultra?
  4. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@zannuli Pahoittelut ikävistä uutisista ja voimia asian käsittelyyn ❤️
  5. Ellinoora38

@Jasmina20 tosi monilla on alkuraskaudessa ollut vuotoa. Toivottavasti on sinulla ihan vaaratonta.
  6. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@Kirsberry82 salmiakkihimo on päällä jatkuvasti. Mitään muuta en erityisemmin himoitse. Appelsiinit on nyt ihan huippumakeita. Ostin Bruno-appelsiineja tänään kaupasta ja haen kyllä huomenna lisää. Ne ei saa päästä loppumaan. Niin hyviä.
  7. Ellinoora38

Mä en edes olettanut, että niitä tuloksia voisi siinä samalla saada, joten olen varautunut odottamaan. Hienoa, että kaikkialla ei tarvitse odottaa ja jännittää.
  8. Ellinoora38

Täälläkin pahoinvointia. Iltaisin menee oksenteluksi ja päivisin pitää taistella, että huono olo ei ota valtaa. Iltaisin en enää jaksa vaan oksu saa tulla. Menen ke aamuna 10+0 verikokeisiin ja nt-ultra 20.2 jolloin on 12+1. Niin se aika kuluu vaikka vaikea tätä on minunkin sisäistää...
  9. Ellinoora38

40 + so what, wol 14 (2019)

@Helmiina1978 Niin kauan kun testit ei haalene eikä vuoto ala niin on toivoa. Raskausoireethan ehtii lisääntyä vielä myöhemmin. Minulla alkoi vatsakipuja ja rintojen arkuutta lukuun ottamatta kaikki oireet vasta rv 7. Ja kipuja oli alussa todella koviakin. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon ja...
  10. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Mandariinit on täälläkin ollut pelastus. Helpot syödä, ei herätä huomiota ja maistuu niin hyvälle. Öisin syön banaanin pahimpaan nälkään. Mut joo kaikki raikas ja tuore maistuu myös minulle eikä ole mitään himoja/inhokkeja ilmaantunut. Mulla meni neuvolassa 45 min. Eka lapsi enkä osannut vielä...
  11. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@Sannuliini* ja @Kattungar Todella surullisia uutisia. Paljon voimia toipumiseen!! Soitin tällä viikolla suoraan HUS:n seulontayksikköön kun kutsua ultraan ei ole tullut ja sieltä myönsivät, että apotti sotkee kaiken ja hyvä että soitin. Sain ajan nt-ultraan puhelimitse. Jos täällä on muita...
  12. Ellinoora38

@Tuutikki84 Mä join sitä Good morning verigreippimehua kun tavallista greippimehua vaikeampi löytää. Eihän se mitään herkkua ole mutta kaikkeen tottuu. Tsemppiä!!
  13. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@m@mmutti Voi mikä mieletön yllätys. Tuplaonnittelut siis ultrakuulumisista :love::love: Mä en vieläkään tiedä milloin mun nt-ultra on. En ole saanut kutsua ja aikaa ei itse voi tällä hetkellä varata. Tulispa kirje pian koska hiihtolomareissu lähenee ja osuu juuri viikkojen 12/13 vaihteeseen...
  14. Ellinoora38

@Tuutikki84 Pahoittelut huonoista uutisista. Ootko kokeillu greippimehua? Mä uskon, että greippimehu saattaa vaikuttaa limakalvon paksuuteen. Syksyllä jätin greippimehun juomatta ennen yhtä siirtoa ja silloin limis oli vain just alle 8mm. Tuoresiirtokerroilla oli 10mm tai yli ja olin juonut...
  15. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Täälläkin pallomaha. Jos en varhaisultran perusteella tietäis totuutta, niin epäilisin, että siellä on useampi. Haluisin salata suurelta yleisöltä vielä nt-ultraan asti eli muutaman viikon mutta saas nähdä kuinka käy. Vatsa turpoaa aina entisestään lounaan jälkeen ja pysyy kamalana pallona koko...
  16. Ellinoora38

Mä olen valtiolla töissä niin luulen, että meilläkin menee asteittain nyt kun tuon mainitsit. En ole koskaan ottanut tarkemmin selvää kun olen ehkä 10pv ollut sairaana viimeisen kymmenen vuoden aikana :D Ja hyvä että sellaista erityisäitiysrahaa maksetaan jos kerran ei itsestä riippumattomasta...
  17. Ellinoora38

@Puhalluskukka Siis olet koko raskausajan pois töistä? Kuulostaa tällä hetkellä erittäin houkuttelevalta :D Miten muuten raskaana ollessa menee nämä palkanmaksuhommat jos joutuu olemaan poissa? Saat varmaan jotakin korvausta jostakin, kun poissaolosta tulee niin pitkä. Meillä saa normaalisti 60...
  18. Ellinoora38

@shelterme Onnea tytöstä!! Ihanaa ja hyvä että jäi hyvä kokemus kaikesta :love:
  19. Ellinoora38

@Puhalluskukka Kiitos kysymästä ihan hyvin tässä porskutellaan. Pahoinvointia on toisinaan aamusta iltaan ja esim just tänään hiukan parempi päivä. Töissä on siksi raskasta kun huono olo ja pitää esittää normaalia. Ens viikolla labrat ja nt-ultra noin kolmen viikon päästä. Aika seesteiset...
  20. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Ainahan voi vaikka sairastua muutenkin, joten jos kaikki ei sujukaan kuin unelma, niin ehkä sitten vain jää kotiin. Etelä-Eurooppaan voi varmasti ihan hyvillä mielin matkustaa. Meillä töissä varataan yleensä liput, joissa jonkinlaista maksua vastaan voi vaihtaa nimen. Itsekin aion kyllä lomailla...

Yhteistyössä