Hakutulokset

1. C

Kesäkuiset 2022

Mulla joku viikko takaperin oli tosi tuskasta ja epäilen, että vauva paino palleaa, niin kuin @hanba mainitsikin. Nyt taas ollut helpompi hengittää. Tänään olisi perhevalmennuksen aika. 2 viikon kuluttua synnytysvalmennus. Hurjaa miten tässä lopussa tuntuu aika juoksevan, vaikka itsekkin jo...
  2. C

Kesäkuiset 2022

Juu eka lapsi kyseessä :) en itse ole kovin huolissani tilanteesta, kun paikat vielä kiinni. Ja tällä hetkellä tuntuu siltä, että olisi ihan kiva, jos syntyisi aiemmin kuin rv 40 + :D
  3. C

Kesäkuiset 2022

Oon ollu jo jonkin aikaa sairauslomalla kovien liitoskipujen ja rasituksen jälkeisten suppareiden takia. Saikku loppui eilen, niin oli varattu tää kontrolli 😊
  4. C

Kesäkuiset 2022

Täällä kirjattiin nyt saikku äitiyslomaan asti. Oli kohdunkaula lähtenyt lyhenemään ja vauva tosi alhaalla. Lääkäri kun teki sisätutkimuksen, niin vauva painoi päätä kättä vasten. Paikat kuitenkin vielä tiukasti onneksi kiinni. Lepoa ja lepoa ja lepoa. Katsotaan läjyeekö syntymään jo toukokuun...
  5. C

Laskettuaika 2022

Voi miten surullista :( Paljon jaksamista ja voimia menetykseen ❤️
  6. C

Kesäkuiset 2022

Itse juuri kanssa kauhistelin, että kesäkuu on ihan nurkan takana! Mulla LA 3.6, joten ihan hyvin voi syntyä jo ENSI KUUSSA! Voi apua! Tottakai odottaa jo innoissaan pienen kohtaamista, mutta samalla kauhistelee ajankulua. Onko sitä lainkaan valmis vielä?! :D
  7. C

Kesäkuiset 2022

Mulla oli tänään neuvola ja yllätykseni oli tippunut kilo painoa. Nyt siis tullut vain 1,5kg alkupainosta. Sf mitta meni tasaisesti keskikäyrällä, niin ei myöskään ollut huolestunut painon putoamisesta.
  8. C

Kesäkuiset 2022

Mulla rinnat kasvaneet ihan julmetusti, että joudun kanssa toistamiseen hakemaan isompia liivejä :D mulla painoa tullut vaan se 2,5kg, mutta itsellä oli ylipainoa ennen raskautta jo, niin varmasti se vaikuttaa. Nyt ei myöskään pysty vetämään ähkyjä, kun vatsalaukku niin lytyssä, että varmasti...
  9. C

Laskettuaika 2022

Täällä 30+3 tänään ja olo on sen mukainen. Sairauslomalla olen mitä luultavammin äitiyslomaan asti, mikä alkaisi 27.4. Liitoskivut ja unettomuus tällä hetkellä kiusana. Hirveä aivosumu päällä päivät. Eilen niin kovat kivut, ettei sängystä meinannut päästä ylös. Onneksi välillä myös parempia...
  10. C

Kesäkuiset 2022

Täällä porskutellaan rv 29+4! Kohta paukkuu jo kympit. Sairausloma jatkuu ja tuskin enää töihin olen palaamassa ennen äitiyslomaa. Niin kovat liitoskivut, ettei kunnolla pysty kävelemään. Välillä parempia päiviä, mutta tänään esimerkiksi mennyt lähinnä maatessa. Vauva kasvaa hurjasti ja joka...

Yhteistyössä