Hakutulokset

1. C

Kesäkuiset 2022

@hanba lle tsempit koronaan, toivottavasti oireet pysyvät lievinä! Mä juuri varasin ensi viikolle kolmannen rokotteen, kun todella paljon lähipiirissä nyt koronaa. Sairasloma loppui tänään, mutta kovinkaan suurta luottoa ei ole, että pystyisi töitä jatkamaan kauaan. Kovat liitoskivut ja paineen...
  2. C

Laskettuaika 2022

Paljon onnea käärmeinen! ❤️
  3. C

Kesäkuiset 2022

Oltiin eilen siellä 3D/4D ultrassa ja voi luoja miten suloinen pieni siellä vatsassa asustaa! Poika on alusta asti inhonnut ultrausta, kun taas kerran teki kyllä kaikkensa, että pääsisi piiloon :D kovasti käsillään kosketteli kasvojaan ja imemisrefleksit lähti heti liikkeelle, kun kasvojen eteen...
  4. C

Kesäkuiset 2022

Mekin ollaan otettu vauvavakuutus. Mulla kaikki vakuutukset samasta paikasta, niin sai hiukan alennustakin. Hain vakuutusta heti rakenneultran jälkeen.
  5. C

Kesäkuiset 2022

Täällä paukkui tänään rv 28+0. Olen nyt toista viikkoa sairaslomalla ja saas nähdä miten jatkon kanssa. Ensin oli verenpaineen nousua ja nyt kovat liitoskivut ja pienenkin rasituksen jälkeen supistelua. Ei kuitenkaan ollut kohdunkaulalle tehnyt mitään. Mutta olo alkaa tosiaan olemaan...
  6. C

Kesäkuiset 2022

Mä muistan itse, kun 90-luvulla menin päiväkotiin, niin silloin jo kävi päiväkodin hoitajat kotona moikkaamassa ennen. Toivat muistaakseni "reissuvihon" ja jotain lappusia. :)
  7. C

Laskettuaika 2022

Tsemppiä käärmeinen vikaan rutistukseen! Kohta pieni on täällä ❤️ Täällä tänään 27+0. Olen sairaslomalla lievän, mutta huomattavan verenpaineen nousun takia. Elämässä ollut paljon stressiä ja murhettakin lähiaikoina, joka varmasti isoin syy paineen nousuun. Ensi ti neuvolalääkäri arvioi...
  8. C

Kesäkuiset 2022

Täällä rv 26+4 tänään ja sairaslomalle jäin nyt ainakin viikoksi. Ensi viikolla vielä neuvola lääkärin tapaaminen, jossa mahdollinen jatko arvioidaan. On hieman kuormitusta ja stressiä, joka alkanut nostamaan yläpainetta. Sitä seurailen nyt kotimittarilla. Tekee ihan hyvää hetkeksi saada...
  9. C

Laskettuaika 2022

Onnea @Onnellinen82 ❤️
  10. C

Kesäkuiset 2022

Mulla myös riistyäytynyt ihan käsistä nuo vaatehankinnat, mutta lähes kaikki on onneksi kirpparilta, niin ei ole suurta lovea tehnyt lompakolle :D Mulla on aikalailla tasan 2kk töitä jäljellä! Itse olen ajatellut vanhempainvapaan jälkeen hakea opintovapaata 6kk. Aikuiskoulutustuki on onneksi...
  11. C

Kesäkuiset 2022

Juu onneksi säikähdyksellä selvittiin! Olin jo aiemmin luvannut miehelle, etten koske enää kolaan. Nyt ajattelin, että hänet yllätän, ettei tarvi illalla käyttää aikaa lumitöihin.. No eipä tarvinnut käyttää aikaa mihinkään muuhun, kuin sairaalassa oleiluun :D Itsellä myös vaihtelevasti koviakin...
  12. C

Kesäkuiset 2022

Mä tänään sitten päätin vetää kunnon ilmalennon ja suoraan selälleni, kun kolasin pihaa. Soitin äitiyspolille ja käskivät näytille. Siellä sitten maattiin käyrillä 2h ja vielä lääkäri ultrasi. Kaikki kuitenkin onneksi hyvin pienellä ❤️ kovasti potki ja liikkui. Painoa oli nyt 875g ja 25+4 siis...
  13. C

Kesäkuiset 2022

Täällä tänää rv25+0. Hullua miten se aika vierii eteenpäin! Potkut kovenee ja eilen mieskin bongasi ensimmäisen iskun kättänsä vasten ❤️ ihmeteltiin myös hetki, miten mun vatsa liikkui vauvan liikkeiden mukaan. Aivan uskomatonta ja liikuttavaa ❤️ Tällä hetkellä oireina on öisin suonenvedot ja...
  14. C

Laskettuaika 2022

Paljon onnea suurperheenmama ❤️
  15. C

Kesäkuiset 2022

Mulla alkaa 28.4 äitiysloma ja koitan pystyä siihen asti olemaan töissä. Pystyn aika hyvin vaikuttamaan omaan työmäärään ja esihenkilö on ihanan ymmärtäväinen. Olen nyt jo asteittain keventänyt omia töitäni. Opiskelen ammattikorkeassa töiden ohella, niin hommaa kyllä riittäisi. Meillä koko nimi...
  16. C

Kesäkuiset 2022

Täällä 24+4 tänään. Närästys sen kuin pahenee. Viime yönä heräsin, kun oli oksennus noussut suuhun. Sitä sitten yskin 2 aikaan yöllä suusta. Hyhhyh. Seuraavassa neuvolassa pyydän reseptin, kun tuntuu ettei renniet enää riitä. Vatsa kasvaa nyt vauhdilla ❤️ huomaan myös, että vauvalla on välillä...
  17. C

Kesäkuiset 2022

Meillä kanssa puuttuu enää jotain yksittäisiä juttuja mm. Rintapumppu, kantoreppu, leikkimatto, nabby.. Näitä koitan metsästää tori.fi tai kirppareilta. Vauvan huonetta aletaan ensi kuussa maalaamaan ja laittamaan kuntoon. Nyt meidän makkari siinä, joten kivaa pikku muutto ja pesänrakennuspuuhaa...
  18. C

Kesäkuiset 2022

Tänään noudettu uusi äitiyspakkaus ja koko ajan tuntuu vaan todemmalta se, että perhe kasvaa yhdellä ❤️ Ja kyllä aivan ihana tuo tämän vuotinen pakkaus on ❤️
  19. C

Laskettuaika 2022

@Piipaa93 tsemppiä täältäkin pienoisen alkutaipaleelle ❤️ Täälläkin kiinnostaa kuulla synnytyksistä ja voinneista sitten kun synnyttäneet jaksavat ja ehtivät kertomaan :) Mulle iski myös oksennustauti viikonloppuna. Hurja 24h ja kroppa aivan rikki. Ei kyllä kiva tauti tuo. Toivottavasti...
  20. C

Kesäkuiset 2022

LA 1.6. 2.6. @Mirumarumoru 2.6 @kiramiu 3.6. @Charrypie - 86 (poika) 3.6 @MARIAL43 4.6. @Coguine 5.6. 6.6. 7.6. 8.6. @Netta123 9.6. 10.6. 11.6. @mhb 12.6. @Bluebelle 13.6. @Zabadabaduu 14.6. 15.6. @KirJoh89 (tyttö) 15.6 @Pandi @Riinis_ 16.6. 17.6. @Wasi 18.6. @Pampula3 19.6. 20.6. @hanba...

Yhteistyössä