Hakutulokset

1. C

Laskettuaika 2022

Toivottavasti @Piipaa93 pienen elämä alkaa pikkuhiljaa helpottumaan. Teillä ollut kyllä melkoinen tie. ❤️
  2. C

Kesäkuiset 2022

@Pampula3 mä löysin kirpparilta manduca kantorepun ja vaikuttaa ainakin tosi hyvältä. Pystyy myös ihan pientä kanniskelemaan. Myös muutama ystävä sitä kehunut. Torista ostin myös sellaisen Lodger easygoing kantopussi/kapalon. Repusta maksoin 15e ja pussista 10e. Metsästin myös edullista, jos...
  3. C

Laskettuaika 2022

Paljon onnea @possu. ❤❤
  4. C

Kesäkuiset 2022

Mä oon ymmärtänyt, että meillä päin tehdään ensisynnyttäjälle tuo arvio, että mahtuuko vauva syntymään alateitse. Kaikki muu siinä vissiin on vähän plussaa (ultras ja painoarvio) :unsure:
  5. C

Laskettuaika 2022

Mites @Alinna86 ja @possu. pärjäilee? Entä mitäpä kuuluu @Piipaa93 ?
  6. C

Laskettuaika 2022

Täällä on menossa nyt rv 36+3 ja kävin tänään synnytystapa arviossa. Siellä saatiin karkeaksi painoarvioksi tällä hetkellä 2,8kg ja syntymäpainoksi 3,8-4kg, jos malttaa loppuun asti köllötellä sisällä. Ja toki muutenkin voi heittää nuo arviot :) paljon enemmän on alkanut supistelemaan ja ne on...
  7. C

Kesäkuiset 2022

Täällä käyty tänään synnytystapa arviossa ja pojulle saatiin karkeaksi painoarvioksi nyt rv 36+3 2,8kg ja syntymäpainoksi 3,8kg-4kg. Toki kyseessä vain arvio ja tiedän, että voi heittää paljonkin :) kohdunsuu oli sormelle auki, mutta kaulaa vielä jonkin verran jäljellä. Viime yönä heräsin koviin...
  8. C

Kesäkuiset 2022

Näinhän se on, ettei oikein ennalta pysty edes suunnittelemaan, kun mitä vaan voi tapahtua. Itse kuitenkin luonteeltani olen sellainen, että haluan "valmistautua" miettimällä eri vaihtoehtoja ja perehtymällä niin hyvin kuin pystyy. Mutta pystyn myös lennosta hylkäämään kaikki toiveeni ja...
  9. C

Kesäkuiset 2022

@KK86 mua jännittää myös synnytys. Enemmän odottavaisin mielin oon, mutta kyllä kaikki mahdolliset kauhuskenaariotkin olen läpi käynyt :D Mutta uskon, että olen tehnyt nyt kaiken sen mitä ennen synnytystä voi tehdä (lukenut tietoa, haastatellut jo synnyttäneitä ystäviä, katsonut synnytysvideoita...
  10. C

Kesäkuiset 2022

Täällä äitiyslomaa kohta viikko takana. Tänään tasan 1kk laskettuun aikaan! Hurjaa! Sairaalakassi odottaa vielä pakkaamista tuolla nurkassa. Tens- laitteen ostin itselleni ja sen saisikin hakea postista. Hommattiin myös jumppapallo. Tarkoituksena on pyrkiä pärjäämään mahd pitkään kotona näiden...
  11. C

Laskettuaika 2022

Paljon onnea @Sohvapeitto ♥️
  12. C

Kesäkuiset 2022

Mulla alkoi tänään äitiysloma! Ihan hullua, että on jo näin pitkällä!
  13. C

Kesäkuiset 2022

Mulla on mitattu viimeksi 30+6 ja sf oli 28cm silloin. Mutta ei vissiin tuo luku lopulta kauhesti mitään kerro. Tai näin olen ymmärtänyt :)
  14. C

Kesäkuiset 2022

Mulla tuli tässä kohtaa 6 viikon väli neuvolaan. Seuraavaksi on rv 36+4 ja silloin tosiaan neuvolalääkäri mittailee synnytyskanavan ja ultraa vauvan. Tämän jälkeen ymmärtääkseni käynnit tihenee 1-2 viikon välisiksi. Eipä siinä tosin enää montaa käyntiä kerkeä :D Nyt siis menossa 34+4 ja viime...
  15. C

Kesäkuiset 2022

Onko muilla jo sovittuna synnytystapa arviota ja onko mahdollisuus ultraan siinä? Mulla on toukokuun alussa ja meidän neuvolasta löytyy joku ikuisuuden vanha ultra, mutta eiköhän se aja asiaansa vielä :D olisi kiva saada kuulla mahdollinen painoarvio vielä. Huomenna olisi synnytysvalmennus etänä...
  16. C

Laskettuaika 2022

Täällä elellään rv 33+3. Olen ollut saikulla jo tovin kovien liitoskipujen ja helposti alkavien supisteluiden vuoksi. Viimeksi lääkärillä oli hieman kohdunkaula lyhentynyt ja vauva puski päätään lääkärin kättä vasten. Paikat kuitenkin vielä visusti kiinni. 27.4 alkaa virallisesti sitten...
  17. C

Kesäkuiset 2022

Tsemppiä koronataisteluun! Meillä mies ja hänen poikansa sairasti koronan helmikuussa ja saman katon alla oltiin, mutta ei tarttunut muhun! Eli kaikki on mahdollista :)
  18. C

Kesäkuiset 2022

Joku kyseli vierailijoista, niin juuri itse katselin Majakkasairaalan sivuilta, että siellä ainakin tällä hetkellä ohjeistuksena, että tukihenkilö ja vauva sisarukset saavat vierailla 8-20 osastolla ja tällä hetkellä muu vierailu kielletty. Normaalisti kai saisi 18-19 välillä tulla muitakin. En...
  19. C

Laskettuaika 2022

Onnea pienestä ♥️
  20. C

Kesäkuiset 2022

Mä tänään just kanssa mietin tärkeistä tärkeintä herkkulistaa ja päädyin ainakin pandan täytelakuihin, kirsikkatomaatteihin, trippeihin, smoothieen, protskupatukoihin, suolakekseihin ja vichyyn. Sushia saa mies myös tuoda viimeistään seuraavana päivänä :D Kirjoitin tänään myös synnytys...

Yhteistyössä