Hakutulokset

1. A

Tammikuiset 2021

Mäkin haluisin fb ryhmään mutta vasta myöhemmin! Täällä ei enää kauheesti menkkakipuja, palelu ihan sairasta, hengästyn heti ja vähän meinaa välillä ällöttää mut muuten vielä iisiä. Mitäs oireita muilla?
  2. A

Tammikuiset 2021

Oon testaillu tän viikon rfsun testeillä mutta vahvistuu tosi vähän jos lainkaan, kokeilen huomenna apteekin omaa , digillä oli 1-2 viikkoa mut haluisin nähdä et vahvistuu
  3. A

Tammikuiset 2021

no on kyllä selkeä❤️
  4. A

Tammikuiset 2021

Moikka! Tuun mukaan kirjottelee, testi eilen plussa mutta mulla ollu aina km ennen ku oon saanu vauvan ni en uskalla oikee iloita vielä. Kauheesti ei oo testit vahvistunut mutta tein tänää päivä pissasta ni ehkä se voi vaikuttaa. Mulla aika paljon menkkakipuja ollu ja on edelleen ja myös...
  5. A

Kertokaa oireita ennen plussaa!

Moikka! Mulla takana 3 raskautta ja jokaisessa ollu vähän eri oireet... ekasta oli vaan tunne ennen plussaa et oon varmasti raskaana .. toisesta myös tunne plus järjetön palelu. Kolmannessa alaselkä kipu mikä tuli noin viikkoa ennen plussaa...
  6. A

Syyskuiset 2019

Moikka, jos mäkin nyt uskaltaisin mukaan... oon ihan alussa ja olin elokuisissa mutta sain keskenmenon ja tulin heti uudestaan raskaaksi... aika lailla pelottaa mutta kiinnostais se FB ryhmä ku olin viimeks kans ja oli kyl kiva (y) että miten siihen pääsis:ROFLMAO:
  7. A

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Mulla kans sama etten uskalla ainakaa 2 viikkoon varaa mitää jos nyt tuleekin pihalle ym:(
  8. A

.

Tänks:love:nooh mulla oli kans tossa edellisessä mikä meni kesken ja jotenki sitä aina vaa aattelee et ei voi olla ku niitä on...
  9. A

.

Mä tein tänää ensin ovistestin joka oli tasavahvuset viivat ni tein myös r testin ja selkeä haamu ni ainaki mulla näytti ja nyt dpo11(y)
  10. A

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Juu totta:love:milloin sulla olis LA?

Yhteistyössä