Hakutulokset

1. A

Tammikuiset 2021

Oon menossa 7+2... mäki aattelin viikko sitten tehdä vielä digin että saan sen 2-3 mutta tulikin 3+, toki ei noilla nyt väliä, siitä huolimatta voi käydä huonosti mutta toivotaan kaikille parasta!
  2. A

Tammikuiset 2021

Eiku 1,5 viikon päästä siis, tuntuu ikuisuudelta
  3. A

Tammikuiset 2021

Onko sulla ollut mitään repäisykipuja kummassakaan? Mullakin ollu kerran tuulimuna, siinä ei kai ollu mitää oireita...ilmottele miten kun oot käyny! Mulla vasta 2,5 viikon päästä ultra
  4. A

Tammikuiset 2021

Joo mäki tein vaik kuin monta et näin viivan vahvistuvan... mä pelkään ku ei ole kauheesti oireita et on keskeytynyt km... ni mä en oo uskaltanut vielä fb ryhmään!
  5. A

Tammikuiset 2021

Tässä vaa mietin että tuleekohan noita repäisykipuja esim keskenmeno raskauksissa?
  6. A

Tammikuiset 2021

Mä pääsen kun ollu keskenmenoja... ja kun meidän neuvolassa on ultra laitteet ni ne tekee aika helposti. Tervetuloa uudet Nippaileeko,repiikö masuja muilla ?
  7. A

Tammikuiset 2021

Musta tuntuu että se etova olo jääny pois... ainoostaa palelee ja hengästyn helposti. Tottakai alkaa miettii että nyt menny kesken... tää alkuraskaus on ihan hirveetä ku saa pelätä monta viikkoa vielä
  8. A

Tammikuiset 2021

Mulla tulee monta kertaa päivässä sellai olo että helvetti ku itkettää mut ei oo aikaa nyt, vois kyl koko ajan itkee
  9. A

Tammikuiset 2021

Heh, ihan ku mun suusta. Mäki nukuin huonosti kun paleli niin paljon ja sit vitutti ja kiukuttelin. Puuron jälkeen alko oksettaa... saas nähdä miten oireet viikon parin päästä. Mulla varhaisultra 7+3, miten sinnekin taas jaksaa odottaa
  10. A

Tammikuiset 2021

No aamulla ei niin paha,tulee vilunväreitä mutta 17-> jeesus. Vaatteiden päällä lämmin kylpytakki, nukun kahden peiton alla... Ja kyllä myös väsyttää, etoo mutta ei vielä valittamista.
  11. A

Tammikuiset 2021

Tervetuloa uudet mukaan! Mites muut, paleleeko? Mua palellu kaikissa muissa paitsi poikaraskaudessa, ja nyt palelen enemmän ku koskaan... aivan järkkyä
  12. A

Tammikuiset 2021

Jaksamista. Tosin aika monilla on vuotoa... sekin ihan normaalia. Mulla keskenmenossa tullut ensin rajut kivut...
  13. A

Tammikuiset 2021

Mulla ollu kans paljon menkkakipuja ja aika vähän mitää muuta, nyt 5+2 ja muakin vähän ressaa.... mullaki tuli verta seksin jälkeen joku aika sit...
  14. A

Tammikuiset 2021

Hei mulla oli sama! Siis normisti tosi kipeä ovis ni nyt luulin et jäi väliin ni oli aika ylläri toi plussa! Testasin myös samalla testillä ja aika haaleeta näytti, apteekin omalla oli sitte heti leffaviivat
  15. A

Tammikuiset 2021

Joo ymmärrän❤️Mä oon aina saanu km ennen vauvvaa ni myös pelottaa se... tokassa keskenmenossa olin käyny viikolla 8 ultrassa (sydän löi)ja heti oikeestaa sen jälkeen oli kasvu pysähtynyt ym. Sain tietää viikolla 12.
  16. A

Tammikuiset 2021

Riippuu varmaa neuvolasta! Meillä neuvolassa kätilö ja laitteet ni helppo päästä (ainakin edellisen kanssa oli) ,soita ja kysy ihmeessä!
  17. A

Tammikuiset 2021

Mä sain 1-2 viikko sitten 4+1, vois huomenna tehdä ku on yks ylimääräinen ...
  18. A

Tammikuiset 2021

Millä viikoilla ootte saanu ton 2-3 digiin?
  19. A

Tammikuiset 2021

Huomenta! Tervetuloa uudet mukaan! Mä oottelen varmaan ultraan että sitte jos tuun fb ryhmään mukaan. Onko kukaa viel alkanu kunnolla oksentelee? Täällä vaan etoo ja palelee järkkynä
  20. A

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Voisin kirj tänne kun muistaa kierto säännöllinen 28 päivää, selkeet ovulaatio oireet, aina ennen menkkoja lämmöt korkealla , palelee ja menkkakipuja muutama päivä ennen menkkoja, yleensä nega kierrossa lievää menkkajomoa dpo 2. Dpo-1 kauheet halut , mut en huomannu /muista mitää limoja, seksiä...

Yhteistyössä