Hakutulokset

1. A

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Kiitos!:love:vaikee vielä ees ajatella ku just sain keskenmenon eikä menkkoja ees välissä, oon niin onnessani nyt:p
  2. A

Siinä, näkyyköhän kuvassa yhtään:pen siis kerro miehelle kun vasta huomenna illalla kun oon tehny paremman testin;)tänään siis vasta dpo11
  3. A

.

Kiitos! Joo toivotaan:love:
  4. A

.

Olin tuhma ja menin testaa...ja HAAMU!:love:jännittää kyllä että miten käy ku noita menkkakipuja ollut...
  5. A

Olin tuhma ja menin kumminki testaa äsken , ja selkeä HAAMU!:love::barefoot:toivottavasti tämä saatais syliin asti:love:
  6. A

.

Moikka! Tuun mukaan jännäileen, mulla dpo11 nyt.... muutaman päivän ollu kyl menkkakipuja:( ja siis jouluna sain keskenmenon ja ollaan siis yritetty heti uudestaan kun tuli itekseen pois ja mulla oli tasan 2 viikon päästä siitä ovulaatio. Hitto että tekis mieli testailla muttaku noin menkkakivut...
  7. A

Moikka! Mä liityn kans joukkoon. Sain varhaisen keskenmenon jouluna. Tuli itekseen ulos 5+4 ja onneks tyhjentynyt kohtu kunnolla. Mulla 2keskenmenoa aikasemmin, n. Rv11-12 eikä tullut itekseen pihalle. 1 lääkkeellinen tyhjennyt ja 2 kaavintaa. Myös 2 lastanyt haaveillaan kolmannesta uuden miehen...

Yhteistyössä