Hakutulokset

1. An1z81

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Moikka! En ole osannut kirjotella. Käynyt lukemassa vaan välillä täällä. Täällä kaikki tasaisen hyvin mennyt. Vauva potkii ihan hulluna, kunnon karatepotkuja tulee vasempaan kylkeen välillä, että oikein sattuu :DIhana että saa olla huoletta, kun tuntee että eloa on :love: @Miitta37 Mä ostin...
  2. An1z81

Kiitos kysymästä! Täällä kaikki ok (y) Turhaan säikähdin sitä pikku vuotoa. Vuoto loppui saman päivän aikana, eikä ole tullut enään kun oon ottanu iisimmin. Eli eiköhän ne limakalvot vaan rasittuneet pitkästä lenkistä. Vauva on kyllä kova potkimaan...tuntuu niin selkeesti joka päivä :love...
  3. An1z81

Paljon paljon onnea @lullaby pienestä tytöstä :love::love: KIva myös kuulla @Ismundo että saitte kuulla pienen sykkeet:love: Ne on aina niin helpottavaa kuultavaa :) @-dino- lle paljon onnea plussasta, ja tervetuloa tälle puolelle (y) Tsemppiä kaikkiin vaiheisiin, ja kärsivällisyyttä ultrien...
  4. An1z81

It's a boy!!! :love: Rakenneultra oli eilen, ja pikkuisella kaikki hyvin! Kovasti oli aktiivinen kaveri ultraus hetkellä, ja pikku vehkeitä esitteli niin ettei kätilö edes ehtinyt kysyä kunnolla, että halutaanko tietää kumpi tulee :D:D Kummatkin miehen kanssa samaan aikaan naurahdettiin että...
  5. An1z81

@kettuperhe Paljon onnea!!:love: Nyt vain nautiskelemaan loppuajasta huoletta! Mulla rakenneultra ens viikon To, ja kovin malttamaton jo! Mutta kun aika tähänkin asti mennyt nopee, niin eiköhän sekin To tule nopeaa ;) Yhtään en kyl osaa aavistaa kumpi ois tulossa, mut ehdottomasti halutaan...
  6. An1z81

Tammikuun tarrasukat 2019

Hei kaikille :) Täällä myös yksi esikoistaan odottava, La 3.1.2019. Mullakin tulee facessa enemmän pyörittyy, niin pistin äsken kaveripyyntöä Tarra sukalle. Toivottavasti pääsen mukaan :love: An1s 18+5
  7. An1z81

@marrasmai Älyttömän paljon voimia sinne teille kaikille <3 <3 <3 Ihana kuulla hyviä ultrakuulumisia @Ismundo ja @Toiveikas81 :love::love: Ois kiva tietää aina missä vaiheessa kukin on, niin laitettaisko aina viestien loppuun raskausviikot? :) Anzu ja murunen 17+1 :)
  8. An1z81

@Fainatus ja @Toiveikas81 , ihana kuulla että kaikki hyvin kummallakin ultrassa :love::love: Muistan niin sen jännityksen ja paniikin mikä mulla oli just siinä ekassa ultrassa viikoilla 7+4, ja sitten se helpotus kun kaikki olikin hyvin! Onnea matkaan teidän pikkusille <3 :) @Ismundo Kovasti...
  9. An1z81

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Paljon onnea vastanaineille :love::love:
  10. An1z81

Vieläkö muuten @Choco coco täällä palstalla pyörii? Miten menee? :) Sullakaan ei olis enää montaa kuukautta synnytykseen! @kettuperhe Olitko se sinä kun kirjotit siitä sokerirasitustestistä? Tuliko siinä paha olo tms. ku pitää se paasto olla jne. Mä ite meen siihen kans ens viikon Ma, ja...
  11. An1z81

Heii, hurjasti taas tullut tekstiä, ja vauvoja jälleen syntynyt!! <3 @kiuski Paljon paljon onnea pienestä pojasta :love: Tsemppiä toimumiseen, ja ihanaa vauva- arkea sitten vaan <3 <3 @Zoona Siellä tuli jännät paikat! Toivottavasti kaikki mennyt hyvin, ja voitte kummatkin hyvin, sinä sekä...
  12. An1z81

Kivut raskausaikana

Ne on liitoskipuja. Ei varmasti syytä huoleen, mutta kysele ihmeessä neuvolasta jos mietityttää.
  13. An1z81

@Toiveikas81 Okei, kiitos vastauksesta! Ymmärrän kyllä että nyt on entistä epävarmempi , tai et pelottaa. Sitä täytyy vaan toivoa että kaikki menis hyvin <3 Mulla iun oli Helmikuussa tuulimunaraskaus, niin kyllä olin ihan varma että tämäkin on, mutta kun ei ollutkaan, niin ihan outo tunne. Sitä...
  14. An1z81

Hei taas :) Ultra oli siis tänään, ja kaikki hyvin!! Ihan uskomatonta! Siellä todellakin näkyi ihan vauvan muotoinen pikku rakas, ja syke kuului hienosti, ja oli kehittynyt normaalisti, eikä juurikaan niskaturvotusta ollut :love: Kai se on pikkuhiljaa alettava uskomaan tähän ihmeeseen. Tuleeko...
  15. An1z81

Heii kaikille, ja tervetuloa uusille plussanneille, ja paljon onnea matkaan <3 Mulla ollut tosiaan taukoa täältä, kun ollut tosi pahat raskauspahoinvoinnit sun muut! :sick: Etonut lähes joka päivä monta viikkoa aamusta iltaan, välillä toki parempi ollut, mutta heti jos unohtanut syödä kahden...
  16. An1z81

Paljon tsemppiä @SalamaT ja @Siida !!! :love::love: Ihanaa!! Anzu ja murunen 9vko ( Hirvee migreeni ja olo ollut, ei pysty palstaileen)
  17. An1z81

@lullaby On esikoinen juu! Lisäsin sen tohon listaan, mutten tiedä menikö oikein :D Kiitos paljon kaikille onnitteluista :love: Eilen illalla tuli pikkasen verta paperiin, kun kävin iltapissalla...mutta onneksi ei ole tullut enempää. Ehkä se ultra vaikutti...toivotaan! Kipuja ei kuitenkaan...
  18. An1z81

@Voyage Pahoittelut uutisista :( En osaa muuta sanoa, kuin voimia! Niin epäreilua. Tuntuu karulta tähän perään hehkuttaa, mutta meillä ultra meni hyvin. Alkion koko vastasi viikkoja, ja oli siis oikeassa paikassa kasvamassa tällä kertaa! <3 Syke näkyi samantien hienosti:love: Nyt pitää vähän...
  19. An1z81

Heippa, Mä nopsaa tulin vaan päivittään omaanapaa. En jaksanut käydä kaikkia viestejä läpi, kun on ollut migreeniä. @Miitta37 joo eli todellakin on oireita ollut. On ollut huonoa oloa, niin ettei oikeen ruoka kunnolla maistu. Kaikkea raikasta vaan tekee mieli, kuten hedelmiä, kasviksia, ja...

Yhteistyössä