Hakutulokset

1. An1z81

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Meidän "tulevalla tytöllä" on ollut nimi jo monta vuotta :LOL: Etunimi siis, kans lyhyt nimi, ja toinen pidempi nimi vaihtelee aina välillä, eli sitä ei oo lyöty lukkoon , heh. Mun paras ystävä ja mahdollisen tulevan lapsemme kummi puhuu meidän siirrettävistä alkioista aina sillä nimellä, minkä...
  2. An1z81

Kiitos kaikille :love: Aattelin eilen vielä etten jaksa vähään aikaan täällä ehkä kirjotella jne. mutta pakko oli taas tulla lueskelee! Vointi on ollut yllättävän hyvä. Kohtu on tyhjentynyt rytinällä eilis illan ja yön aikana. Nyt on vuoto rauhottunut, ja pääsin jo vähän ulos käppäilee. Jospa...
  3. An1z81

Kovasti tsemppiä sulle ylihuomiseen <3
  4. An1z81

Heippa! Siiryn takas kokonaan tänne. Tänään ultrassa tuomio Tuulimuna :(saa päivittää listaan. 4 alkioo siis vielä pakkasessa, eli seuraavaa sisään toivottavasti heti seuraavista menkoista. On tää kyllä hommaa helvetti! Ei auta! Just vedin noi neljä pillerii emättimeen, ja pian pitäis alkaa...
  5. An1z81

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Mut voi poistaa listalta. Tuomio oli tuulimuna :cry: Ei auta kun koittaa jaksaa taas odottaa seuraavaan siirtoon, joka toivon mukaan saatais tehtyä heti seuraavista menkoista, n. 6 viikon kuluttua. Tsemppiä ja haleja kaikille! Toivottavasti nähdään taas pian :)
  6. An1z81

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@marrasmai paljon voimia teidän tilanteeseen <3 @Caro87 Onnea paljon pienestä pojasta :love: En ole oikein jaksanut / ehtinyt / viitsinyt kirjoitella viimepäivinä, mutta seuraillut kyllä teidän muiden keskusteluja. Raskaana ollaan edelleen, ja huomenna vihdoin ensimmäinen ultra! Piti...
  7. An1z81

@Iiris80 voimia sinne, ja pikaista toipumista <3 @Choco coco kauhulla aloin lukemaan sun viestiä ensin, mutta huh! Tyyppi on kyydissä ja sykekkin kuului :love: Toivotaan että vuoto lakkaisi pian, ja raskaus jatkuisi normaalisti ja voisit olla huoletta :) Itse en voi oikein vieläkään käsittää...
  8. An1z81

@Choco coco miten menee sulla? En ole nähnyt sua tuolla alkionsiirrosta plussanneet keskustelussa :) @Ckk hienoa! Nyt hurjasti peukkuja että pääset siirtoon ajoissa (y) Mä en ihan vielä ole päässyt tuolla plussanneiden puolella juttuihin mukaan, kun tässä kuitenkin ollaan vielä jännän...
  9. An1z81

Heips Miitta! :) Hyvä juttu että menkat alkoi ja pääsit aloittamaan hoidot! Ja juuri noin pp:t lasketaan. Eli siirtopäivä on pp0, ja seuraava päivä pp1. Tsemppiä paljon, toivottavasti pääsisit siirtoon :) <3
  10. An1z81

@Piikkinen lugeja ei kai kannata lopettaa ennen virallista testipäivää, tai ennenkuin klinikalta antavat luvan, vaikka negaa tuliskin. Joillain se positiivinen testi saattaa tulla vasta virallisen testipäivän jälkeenkin, ja ne luget nimenomaan tukee sitä alkion kiinnittymistä jne. Mä itse käytin...

Yhteistyössä