Hakutulokset

1. An1z81

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hihii, pakko kommentoida. Ootkohan käynyt mun työpaikalla bagelilla ;) Oon ollut siis vuosia Arnoldsilla töissä, nykyään vain silloin tällöin. Mutta kyllä meidän tuorejuustoa on aina pystynyt raskaana olevat syömään, tai ainakin on pastöroitua. Parmesaneja tosin on niin paljon erilaisia, mutta...
  2. An1z81

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ihana kuulla @Choco coco , että kaikki on hyvin :love: Kylläpä aika tosiaan rientää! Tekin saatte pian tietää sitten vauvan sukupuolen, jos haluatte. Onnellista odotusta toivottelen <3 Perässä tullaan toivottavasti :p Kiitos kaikille vielä onnitteluista, jos en ole kaikkia kiitellyt vielä...
  3. An1z81

@Miitta37 Mun täytyy siis ottaa progynovaa, ja lugeja kumpaakin kolmesti päivässä kuulemma raskausviikolle 10 asti, ja sitten asteittain vähennetään ja lopetetaan. Tukee kuulemma tätä hoitoalkuista raskautta, että se on ehdoton että näitä otetaan. Emmä sit tarkemmin ole kysellyt että miksi :LOL...
  4. An1z81

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Hello! Täällä taas :) Toivottavasti tällä kertaa pidempään kuin viimeks! Eli plussattu on, ja varhaisultra sitten 21.5. Koitan ottaa rauhassa tän reilun pari viikkoa, vaikka oon niin malttamaton ylimietiskelijä :LOL: Paljon onnea ja sydämiä kaikille synnyttäneille :love: ja aivan ihania...
  5. An1z81

@Jantzu lle tsemppiä! Eikö ne vois ultraa? vai eikö ole saanut aikaa vielä?:unsure: Hitto miten raastava tilanne sulla päällä! @Voyage Onnea paljon! Kyllä se vaan sitä meinaa että raskaana olet :love: Tsemppiä, ja toivottavasti kaikki menee hyvin <3 Tervetuloa @krokus ! ja kovasti tsemppiä...
  6. An1z81

Kiitos kaikille :love: @atvk87 Mä niin tiedän tuon tunteen, kun on epävarmaa ehditäänkö siirtää, vai osuuko vkl tai joku pyhä siihen just. Mullahan viime kesän jälkeen kun sovittiin tuorealkionsiirron jälkeen, että seuraavaa siirtoo lähettäis kokeileen luomukiertoon, niin meni ainakin kolme...
  7. An1z81

@Jantzu No johan on outoa tosiaan! Jospa sittenkin?! Meinasitko soittaa klinikalle huomenna ja kysellä että onko normaalia? Siis mun ystävällä aikoinaan tuli kahdet normaalit menkat, vaikka oli raskaana. Että eihän näistä oikeen koskaan voi olla varma (n) Nyt kyllä kovasti jännitän sun puolesta...
  8. An1z81

@gemmy lle tsempit ja halit! Onneksi kuitenkin kesä tulee, niin varmasti kaikkea kivaa tekemistä voi keksiä, ja aika menee nopeammin :) Toivotaan että tulee lämmin kesä! @Keltain3n Tervetuloa vaan tänne! Täällä saa hyvin vertaistukea, ja paljon vastauksia jne. mieltä askarruttaviin kysymyksiin...
  9. An1z81

@Domi , ei ole sanoja :( ihan paskaa!!! Halaus <3 @justhope , juu ei sun kummempaa tartte töihin sanoa, kun vaan vaikka et sulle tehdään yks toimenpide sairaalassa, että joudut olemaan pari päivää sairaslomalla. Ei siinä pitäis olla työnantajalla mitään vastaan sanomista tms. kun...
  10. An1z81

Kiitos kaikille <3 katsotaan kuin käy! @Jantzu oon niin pahoillani :( paljon voimia ja haleja <3 @Ismundo Hieno saalis pakkaseen teillä mennyt (y) Eiköhän sieltä vielä muutama lisää selviydy! Tsemppiä sinnekkin kaikkiin vaiheisiin :) Mä oon ottanut estrogeeniä ihan pillereinä suun kautta. Ne...
  11. An1z81

@Domi Noniin tikuttamaan vaan heti huomen aamusta! Pidän sulle niin peukkuja (y) Itse aattelin taas ensin, että testaan vasta oikeesti viikonloppuna, mutta perhanan malttamaton olen. On tää kyl semmosta...mieli ihan sekasin, kun välillä ihan varma, että taas menee mönkään, ja sitten taas pieni...
  12. An1z81

Tänä aamuna täällä haamuplussattu, pp8!! Jännittää :whistle: Samoin viime kerralla, että haamu tuli pp8, mutta nyt on ollut vähemmän oireita kuin viimeksi! Olin jotenki ihan varma aamulla, et nega tulee. Nyt vaan toivotaan vahvennusta viivoissa vkl mennessä. @gemmy Ei kannata vielä liikaa...
  13. An1z81

Mahtavaa @Jantzu !! Näin sitä voi tilanteet muuttua yhtäkkiä kun vähiten odottaa :love: Nyt kaikki peukut pystyssä, että kaikki sujuu hyvin. Ja varovaiaset onnittelut myös @kettuperhe ! Selvä plussahan tuo on, ja toivotaan että vahvistuu (y) Itselläni tänään pp6, eikä oikeestaan ole ollut...
  14. An1z81

@mmmoi Onnea paljon plussasta! <3 Toivotaan että kaikki sujuu hyvin :love: Onnea myös muille plussanneille, jos mulla mennyt ohi!! @Domi lle älyttömästi tsemppejä, että onnistuis nyt viimein ja vihdoin! Et ansaitsis enää yhtään huonoja uutisia <3 Mut voi lisätä piinailijoihin! 5 päiväinen...
  15. An1z81

Joo siis en mäkään tarkkaan tiedä miten se nyt menee....kun siis ymmärsin että alkio vaan oli jättänyt menemättä sinne omaan pussukkaan, jäänyt sivuun, mutta kuitenkin siellä kohdussa siis ollut, ja myös lopettanut kasvamasta. Olin niin järkyttynyt silloin siitä uutisesta, koska kuitenkin testit...
  16. An1z81

@Domi sydän ja halaus <3 On niin epäreilua, että yhdelle ihmiselle kasaantuu niin paljon huolia :( Todella toivon elämääsi aurinkoisempia aikoja!
  17. An1z81

Hello! :) Luin nopsaa kaikki viestit, mitä en ollut vielä lukenut, mutta en nyt taas muista kuka kyseli niistä alkioiden pakastamisesta. Oikeesti mä luen ajatuksella näitä, mut sitte ku siirryn seuraavalle sivulle, niin unohdan jo kuka sanoi mitä...äääää (n):LOL: Mutta siis, minun mielestäni...
  18. An1z81

Täällä taas! Heippa kaikille :) Tuulimunan jälkeen pidin taukoa kaikista näistä lapsettomuusjutuista, niin en käynyt täällä juuri ollenkaan. Tehnyt töitä, ja käytiin miehen kanssa kahdestaan viikon etelän lomalla vähä fiilisteleen kesää jne. Tuli tarpeeseen! Nyt vähä vajaa kuus viikkoa...
  19. An1z81

Kiitoksia vastauksista :) Eipä tosiaan oo tullu paljo oppaita luettuu, aina vaan ainoastaan omat hoitosuunnitelmat, enkä niistäkään kaikkia ikinä muista :ROFLMAO: Mutta hyvä että täältä saa aina vastauksia, jos mietityttää! (y) Kaveri kävi tänään kylässä vuoden ikäisen tyttärensä kanssa, vähän...
  20. An1z81

Niin ja ollaan siis poikien nimiäkin mietitty, mutta jotenkin hankalampi keksiä kivaa nimeä. Se ois nyt ihan sama kumpi sieltä tulis, kunhan tulis ja olisi terve <3 Pakko yrittää uskoa ihmeeseen!

Yhteistyössä