Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kauniisti ja avoimesti kirjoitettu, kiitos!
  2. K

Alkoiko sulla jo kierto, ja tiedätkö jo, milloin suunnilleen siirto? Tsemiä geimeihin!
  3. K

Joo, tästä päivästä lukien vielä kuusi kertaa. Oikeasti sain sen pistoslääkityksen jo muutama viikko sitten, mutta apteekin täti oli pihalla ja antoi mulle väärät pistosvehkeet ja voin silloin niin huonosti, etten yksinkertaisesti pystynyt alkaa pistämään.
  4. K

Kaikille keltarauhashormoniskenettäjille tiedoksi, että kävin taas lääkärin määräyksestä mittauksessa, ja ilmeni että mun oma kroppa alkaa ottaa tuotantoa haltuun <3 Arvot oli korkeammat kuin koskaan mittaushistoriassa, vaikka olin vältellyt lääkettä vähän aikaa jotta saadaan mahd naturelli...
  5. K

Moi, kiva kun tulee uusia :) Mulla on huonoja kokemuksia Ovumiasta ja hyviä Dextrasta. Soitin Ovumiaan viime kesänä, koska olimme silloin suunnittelemassa munasolujen tilaamista ulkomailta - koska ulkomaisesta munapankista saa valita luovuttajan ulkonäön, koulutuksen jne. Löysimme munapankista...
  6. K

Mäkin sain varattua Huslabiin ajan sikiöseulontaverikokeisiin, vaikka mulla ei ole vielä lähetettä (saan sen ensi viikolla), mutta kyllä ne seillä labrassa sen lähetteen tarttee, uskoisin (EDIT en kyllä tunne ton Synlabin toimintaa yhtään) :) Samoin sä tarttet lääkärin joka tulkitsee tulokset ja...
  7. K

Hyvä suunnitelma @Pompelis ! Tarttet kuitenkin varmaan lähetteen, mihin sitten menetkään labraan, eli varmista että saat sellaisen! Mä menen taas huomenna lääkärin määräyksestä mittauttamaan keltarauhasen, silloin on 9+4. Sain muuten nyt sekä lääkärin näkemyksen että mun kotikunnan...
  8. K

Heh @Netty79 toi hajuaistin terävöityminen on kyllä huvittava ilmiö. Koen että se oli mun pahoinvoinnin alkupiste. Haistoin esimerkiksi ruokapöydän toiselta puolen jos miehen paita oli tunkkainen :) Mut hyvä kuulla että vahva meininki siellä! @Pompelis suora uhkaaminen toimii aina! Sano että...
  9. K

Mikä on @Netty79 llä vointi, onko jo tullut toivomiasi oireita ;) Mulla oli tänään niin hyvä päivä pitkästä aikaa, että kävin pienellä juoksulenkillä. Muutenkin päässyt kävelylle jo kolmena päivänä ennen tätä, suurta juhlaa verrattuna aiempaan. Sain tänään tietää klinikalta meidän lahjoittajan...
  10. K

Minä sain Astra Zenecan koronarokotteen kuukautta ennen raskautumista. Seuraavan saan kesäkuun alussa, se on jotain toista merkkiä sitten, kun AZ:n antaminen on lopetettu alle 65-vuotiaille. Olin juuri saanut sen, kun maailmalta alkoi tulla uutisia veritulpista. Minulle se ei aiheuttanut mitään...

Yhteistyössä