Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Okei, tuttuja lääkkeitä, mulla on ollu noita samoja omasoluhoidossa joskus :D Siis tehtiinkö sulle alkionsiirto luonnolliseen kiertoon vai lääkkeelliseen kiertoon? Mutta luin netistä että keltarauhasta erittyy näköjään muuallakin kropassa, ei vain ovuloineessa munarakkulassa: Although the...
  2. K

You tell me, honey :D Ei hajuakaan. Kerro sun hoitoprotokollasta?
  3. K

Toi on erittäin tärkeä pointti, varman päälle pelaaminen! Jos mäkin olisin ollut tietoinen tästä asiasta aiemmin, olisin todellakin vaatinut sitä. Koska mulla ei tutkittu asiaa ekassa, ainoassa ja keskenmenneessä omasoluraskaudessa, en voi koskaan tietää, johtuiko keskenmeno keltarauhasen...
  4. K

Siis normaalisti keltarauhasta alkaa tulla kun on ovuloinut, se ovuloinut follikkeli "muuttuu" keltarauhaseksi. Kun meille tehdään siirrot kiertoon, jonka alusta asti syöty estrogeenia eli munarakkuloita ei kehity ollenkaan, me ei olla ovuloitu eikä sitä keltarauhasta siten ole olemassakaan...
  5. K

Mua oikein henkkoht ärsyttää sun puolesta tuo lääkärisi touhu, @Pompelis Mä itse vähän naureskelin mun lääkärin keltarauhasmittauspuheille, kunnes multa todettiin itseltäni se alentuneeksi. Lääkäri oli pohjustanut, että tämä keltarauhasarvon tarkkailu ja tasapainottaminen on "helppo keino...
  6. K

Kyllä, sun lääkärillä on valitettavasti asenneongelma ja väärää tietoa. Tosi ikävää kuulla, koska riskit kannat sinä, eikä lääkäri! Toi Luge x3 on tosiaan käytännössä sama asia kuin mun Lutinus 3 x pv - määrä jolla mun arvot oli heti lähtöön liian matalat ja laski vaan koko ajan. Suosittelen...
  7. K

Mitä keltarauhashormonilääkkeitä saat ja kuinka paljon? Mäkin olen ottanut säännöllisesti lääkkeet ja silti on tippunut, jännä juttu. En voi ymmärtää tuollaista lääkäriä.
  8. K

Moi, tsemppiä kiertoon! Mulla ei ole ollut tota juttua, mutta kyllä tosiaan kaikenlaista mömmöä pitää vetää tähän sairauteen! Joo, keltarauhaselle on oma verikoe, jonka ottaminen maksaa ainakin Dextrassa noin 65 eur. Kyllä, soisi näillä hinnoilla saavan asiallista palvelua. Otin aina...
  9. K

Ok, nyt tajusin!
  10. K

Okei, siis jännittävää: sulla näkyi terolutit testissä? En tajua tästä enää mitään, mut onneks en ookaan lääkäri :D Mulle lääkäri on koko ajan sanonut että ne ei näy verikokeessa ollenkaan. Monta sulla menee päivässä? Mulla menee 4 kpl 10 mg pilleriä.
  11. K

Mitä lääkkeitä @Netty79 sulla meni aiemmin ja mitä lisättiin kun arvo laski?
  12. K

Kyllä, se oli vielä "hyvä" arvo mulle se 32 verrattuna myöhempiin :) Eli tosiaan ne Lutinukset ei mulla imeydy, piste, tai se imeytyminen on randomia. Lugesteronia en voi käyttää, koska niitä ei voi antaa hasselpähkinäallergikoille :) Joo se lääkäri on esitellyt mulle jotain grafiikkaa, missä...
  13. K

Ja siis varsinainen vastaus kysymykseen: mulla ei ole kertaakaan ollut turvalliset ja hyvät keltarauhasarvot lääkityksistä huolimatta. Alimmillaan ne oli 19, mutta koska söin terolutia tarpeeksi paljon, asia pysyi hallinnassa. Nyt kun kävin viimeksi, ja kroppa on alkanut itse tuottaa, arvo oli...
  14. K

Siis toi keltarauhasaarvo oli laskusuunnassa koko ajan, söin vaan sitten terolutia päälle, jolla se saatiin pidettyä turvallisena vaikka arvot oli poskellaan. Koska HUOMIO: Terolut ei näy verikokeeessa keltarauhasarvoissa, mutta silti toimii kuten keltarauhashormoni. Eli mulla lisätiin terolutia...
  15. K

Mulla oli 32.
  16. K

Se terolut on siis synteettinen keltarauhashormoni, joka toimii vaikka ei näykään verikokeissa.
  17. K

Voit jo nyt nauttia, olet hyvässä hoidossa ja asiat suttaantuu <3 <3
  18. K

Koetan laskea: ekan kerran siirtopäivänä, sitten plussauspäivänä, siitä noin parin viikon tai 10 pv välein. Eli suunnilleen vk 3, 4, 6, 8, 9. Ja joka kerta piti lisätä, paitsi viimeisessä mittauksessa, jossa sain jo jättää emätinpuikot pois koska oma elimistö oli alkanut tuottaa itse...
  19. K

Onnea sykkeestä, upea juttu @Netty79 ! Niin vaan hoidot toimii! Ei tarvitse pelätä, nythän se asia havaittiin ja voidaan pikaisesti korjata! Ei se heti mene kesken eikä mitään damagea tule sillä sekunnilla kun se havaitaan, ja syöt kuitenkin terolutia, joten ole rauhassa! Mulla ja bebellä menee...

Yhteistyössä