Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Minä olen saanut, kerran auttoi, useamman kerran ei. Tässä viimeisimmässä oli käytössä alkionkuoren avaus ja sain myös jonkun Nivestim-nimisen pistoksen.
  2. K

Joo kyllä! Mulla oli just sama juttu ainoassa aiemmassa raskaudessa, eli keskeytynyt keskenmeno läjähti ultrassa ruutuun. Olin mennyt tarkastamaan tilanteen kun oli outo tunne "kaikki ei ole hyvin". Sitä en osannut ollenkaan pelätä etukäteen, ajattelin että kaikki menee varmasti hyvin, kun...
  3. K

Tätä lapsettomuuden traumaa ja pelkoja oon miettinyt kun oon nyt liittynyt kaikenlaisiin odottajien ryhmiin - oon yllättynyt, miten suuria ja viikosta toiseen jatkuvia keskenmenopelkoja ja huolia siellä on lähes kaikilla, vaikka suurimmalla osalla ei ole mitään keskenmeno- tai...
  4. K

Meidän tapauksessa toi "keltarauhashormonin lasku johtuisi alkavasta keskenmenosta" ei toteudu eikä päde, koska ollaan kaikki todnäk lääkkeellisessä hoidossa/raskaudessa, eikä keltarauhashormonin määrä muutu lääkityksen aikana keskenmenosta johtuen, vaan vain lääkkeen määrästä ja imeytymisestä...
  5. K

Suurin osa raskauksista on oireettomia!
  6. K

Joo, mun kohdun limakalvo on joka hoitokierrossa kehittynyt ihan täydelliseksi, ja sehän kehittyy koko kierron ajan jo paljon ennen kuin keltarauhashormoni edes aloitetaan. Keltarauhashormoni varmaan viimeistelee hommat ja olosuhteet kuntoon, mutta eiköhän estrogeeni hoida homman perustasolle -...
  7. K

Jep, mullakin valuu sitä lutinusta aina pois. Luin jostain julkisen puolen terveydenhuollon nettisivuilta, että se valuminen "on normaalia ja kuuluu asiaan ja kyllä se imeytyy vaikka valuukin" - joo ehkä, mutta hyvä sitä arvoa on silti katsoa, kun selkeästi kolme ei ainakaan mulle ollut...
  8. K

Toistaiseksi oon pystynyt syömään aina hyvinä hetkinä ja tiettyjä ruokia - kaikkea nestemäistä kuten piimää ja mustikkakeittoa menee nyt jatkuvasti. Nyt taas vähän olo parani ja nyt pystyy syömään paremmin. Hommasin myös maithappobakteereita ja kuitulisää pitämään vatsaa paremmassa kunnossa.
  9. K

Toi oli kyllä erikoinen vastaus sen perusteella mitä mun lääkäri on nyt mulle kertonut ja millä rutiinilla Dextrassa otetaan keltarauhasarvoja siirtopäivänä, plussauksen aikana, sen jälkeen jne. Eli mun lääkärin mukaan tutkimukset osoittaa, että tosi paljon alkuraskauksien keskenmenoista ja...
  10. K

Onnea JA NAUTI AJASTA KUN OIREITA EI OLE! :D Nimim. koko viikko sängyssä pahoinvoimassa ja oksentamassa
  11. K

Se PC:kään ei ole kai mikään herkkä, vaan halpis testi joka varmaan näyttää punaisia viivoja vasta joskus viikon päästä! Kerro huomenna taas tilanne - testaa aamulla samalla testillä minkä kuvan laitoit, niin kehitys näkyy parhaiten! Tsemppiä!
  12. K

No kyllähän toi jo ihan viivalta näyttää! Varovaiset onnittelut <3 Edit: toi testi on paremmasta päästä, joku muu kuin Apteekin Ultra, en vaan muista nimeä! Ja @Netty79 mikä ton herkkyys on, 25? Eli ei edes mikään superherkkä :)
  13. K

Et ole vielä pois pelistä tässä kierrossa. Millä testillä testaat - onko se herkkä vai valeherkkä? Mulle siirrettiin ennen tätä neljä kolmipäiväistä ja yksi blasto, tämä vasta lähti kiinnittymään!
  14. K

Mahtavaa! Pidän peukkuja täpöllä :) Milloin aiot testata?! Valehtelisin jos sanoisin vointia hyväksi :D Kuvottaa, vain viisi eri ruoka-ainetta maistuu ja ne vaihtuu päivittäin, vatsa sekaisin, hohhoijjaa. Myös vuotelut on mulla jatkuneet, tosi vastenmielistä! Mutta tänään kävin taas ultrassa...
  15. K

En oo jaksanut ihan kauheasti perehtyä, mutta perusjuttuihin olen nyt perehtynyt. Milloin sulla on siirto?!
  16. K

Hyvältä kuulostaa! Kiitos kysymästä, ihan hyvä vointi, tänään on 5+3. Melkoista univelkaa jo tullut: juoksen vessassa keskellä yötä enkä saa enää sen jälkeen unta :D Mennyt muutenkin koko lailla huumorin puolelle elämä: kahvi ei maistu, karkkia "ei saa" syödä ainakaan sellaisia määriä kuin...
  17. K

Onneksi olkoon alkioista, neljähän on erittäin hyvä määrä :) Meillä oli vain kolme blastoa lopulta, yksi lopahti ennen pakastusta. Laitoitteko blastot jo pakkaseen, ja nyt odotatte sinun kiertoon sopivaa vaihetta? Pidä meitä ajan tasalla miten menee!
  18. K

Se oli erittäin hyvä merkki <3 <3 Mun tästä erästä eka ei edes yrittänyt kiinnittyä. Harmi kun joudut odottamaan yhden kierron yli. No mutta venailen sua ja oon hengessä koko ajan mukana!
  19. K

Kolmipäiväiseksi kasvattaminen ei ole virhe, vaan välttämättömyys ennen viisipäiväiseksi kasvattamista. Virhe sen sijaan on siirtää kolmipäiväistä kohtuun. Syy: harvempi kolmipäiväinen alkio kehittyy eläväksi lapseksi asti 5-päiväisiin verrattuna, tämän voit varmistaa mistä tahansa internetistä...
  20. K

Oon pahoillani! Mutta yritys tapahtui ja se on paljon se :) Vain ajan kysymys, milloin alkio tästä erästä tarraa kunnolla kiinni!!!

Yhteistyössä