Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Florie mitä kuuluu ja mitä testi sanoi? Hyviä energioita täältä sinne <3
  2. K

Kyllä. Meillä aivan samanlaista pitkin matkaa. Lääkäri jopa kyseli MINULTA, mitä hoidossa pitäisi tehdä: kasvatetaanko alkioista viisipäiväisiä vai kolmipäiväisiä, kun ne oli alunperin tehty pakkasmunasoluista, ja lääkäri arveli että ylimääräinen pakastelu ja sulattelu voisi vahingoittaa niitä...
  3. K

Moi Pompelis, en tiedä valmiiksi muuta kuin ehkä Inspire-nimisen, jonkinlaista nimimerkkiä vaativan lapsettomuuspalstan - minusta siellä on todella älykkäitä ja asiallisia keskusteluja monista lapsettomuuden alalajeista. Koita myös ihan googlaamalla eri hakusanayhdistelmillä, vaikka "chemo...
  4. K

Pidän sinulle peukkuja ja toivoa yllä, kerro miten tilanne etenee!
  5. K

En tiedä, mutta minulle sanoi lääkäri siirtopäivän arvosta 32, että tämä on matala ja kyllä tälläkin raskauksia tapahtuu, mutta parempi olisi jos se olisi 38. Tämä arvo 32 oli minulla siis kolmen Lutinuksen lopputulos. Tässä kaikki mitä tiedän :)
  6. K

Suomen touhu on osaltaan todella jälkijättöistä. Tuntuu että tätä alaa ei valvo kukaan, ja kaikki klinikat tekee sitten suunnilleen mitä huvittaa. Onneksi saitte apua edes jostain!
  7. K

Moi Pompelis - voi olla vähän hiljaisenpuoleista Suomessa, täällä on kaikkiaan niin vähän porukkaa :) Kokeile kv palstoja, sieltä varmaan löytyy helpommin saman kokeneita. Sinänsä hieno asia että tulitte raskaaksi ekasta hoidosta! Se on hyvä merkki! Tsemppiä @Florie ! Ehkä se on vähän myöhäinen...
  8. K

Moi @Katinka<3 kiitos onnitteluista ja kuulumisten jakamisesta! Appit kertoo lasketuksi ajaksi 26.12. jos laskee ivf-siirtopäivän mukaan ja muutaman päivän myöhemmäksi joulukuussa jos laskee viimeisen kuukautiskierron alkupäivän mukaan. Upeaa kuulla teidän onnesta ja että olette päässeet jo...
  9. K

Jeeeeeeeeeeeee, onneksi olkoon!!!! :) Mahtavaa!
  10. K

Kiinnostavat oireet :) Minua on paleltanut eilisillasta asti!!! Mies on mun ihmispatteri! En vaan tajunnut aiemmin että se liittyy tähän :) Muistatko, me sovittiin että hoidetaan tää homma himaan yhessä, eli luotan että sieltä se toivottu tulos tulee!!!! Rahanmenosta: just tänään sanoin...
  11. K

Silloin siirtopäivänä ja sen jälkeisenä päivänä oli hirveä uupumus ja kipu kohdussa, sitten meni pari päivää niin ettei tuntunut mitään, missään, ihan kuin olisi tavallinen, lääkkeetön ei-hoitoa-kierto. Eilen ja tänään on sellaista epämääräistä lievän menkkakrampin esiäitiä, vähän niin kuin...
  12. K

Laitan tänne etsintäkuulutuksen !! Eli jos olet nainen, joka kävit luovuttamassa munasoluja Helsingin Dextrassa maaliskuun ensimmäisellä viikolla 2021, olet pituudeltasi hieman alle 170 cm, hiuksesi ovat vaaleat ja silmäsi vihreät, ota yhteyttä!! Olet hieno ihminen, olen ajatellut sinua lämmöllä...
  13. K

Kiitos Vierailija, samoin @Florie @Silmu75 ja @Netty79 ihanista toivotuksista! Teiltä tulevat toivotukset merkitsevät paljon, olemme jakaneet jo jonkin matkaa, joka on yksi vaikeimmista. Täällä vointi on puulla päähän lyöty, en siis voi uskoa mitä on tapahtunut. Olen pitänyt niin pitkään...
  14. K

Tein tuonne himotestaajien lankaan kieli poskessa Suuren Raskaustestiarvostelun, laitan sen myös teidän iloksenne tänne: One Step 10 mIU liuskat Kiinalaisia halpistestejä, jotka näyttävät mitä sattuu, tekevät epäselviä haamuja ja muuttavat tulosta kuivumisvaiheen mukaan. Osa fyysisesti rikki jo...
  15. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Moi kaikki toverit himotestaajat. Tein eilen haamun 3 päivää 5-päiväisen alkionsiirron jälkeen eli dpo 8. Eilen illalla ja tänään aamulla haamu vahvistui. Sitä edelsi yli vuoden keskenmeno- ja lapsettomuushoitorumba, Yhteensä hoitokiertoja oli 9, ja alkionsiirtoja 7. Olen siis tikutellut...
  16. K

Kiitos :) Ei mullekaan ole automaattisesti kerrottu muulloin kuin hoitokierron muutoskohdissa, kun alkioita on laitettu pakkaseen tms akuuttia tilannetietoa ja suurin-piirtein tietoja. Olen laittanut aktiivisesti labraan lisätietopyyntöviestiä ja soittanut perään, ja pyytänyt selittämään...
  17. K

Hahaa! Täällä on eilisaamun superhyper-vain tikkua oikeaan asentoon valoa vasten vääntelemällä näkyvä haamuviiva vahvistunut huomattavasti! Jo eilisiltana tuli vaivatta näkyvä haamu, ja tänään aamulla jo lihava haamu, eli hyvin vahvistuu ja olen raskaana kunnes toisin todistetaan!!!! Tää alkio...
  18. K

Hei @Florie miten menee? Jännään sinun puolestasi täällä :) Minulla oli tavallista hankalampi siirto perjantaina, sattui tosi paljon. Menin suoraan nukkumaan ja nukuin 5 tuntia sen jälkeen. Kohdunsuu oli tosi kipeä vielä la-aamupäivälläkin, ja olin aivan uupunut. Oon testannut joka päivä...
  19. K

Hei sinulle Vieralija, joka kerroit kahdesta luovuttajan soluista saadusta lapsesta ja pohdit kudosyhteensopivuusasiaa! Onnea, ihana uutinen! Minulle, miehelleni ja ensimmäiselle luovuttajallemme - joka oli tunnettu - tehtiin kudosyhteensopivuustestit SPR:n labrassa. Oltiin yhteensopivia...
  20. K

Erikoista spleinaamista :) Kaikki tyylillään.

Yhteistyössä