Hakutulokset

1. Miina-

Lokakuiset 2019

Tänään oli nt-ultra. Matalasta hcg:sta kannoin huolta, turvotus 1,6mm ja riskiluvut downille 1:17148 ja trisomia 13&18 1:100000 :love::barefoot: on kyllä niin helpottunut ja onnellinen olo!! Kovin vilkas kaveri, mutta ei kovin kuvauksellinen, edes kasvojaan ei näyttänyt :LOL: varovainen...
  2. Miina-

Syyskuiset 2019

Syyskuiset 2019 LA Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi LA 31.8 forester / 40v / toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen kadja123 / minä 30, mies 33 / kolmas LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen Teka / minä 24, mies...
  3. Miina-

Syyskuiset 2019

Täällä nt-ultra takana ja pienellä kaikki hyvin :love: Mulla oli seuloissa matala hcg ja sitä murehdin, turvotusta 1,6mm mutta downille riskiluku 1:17148 ja trisomia 13&18 1:100000! :) Laskettua siirrettiin kolmannen kerran kun pieni oli taas kirinyt kasvua, nyt LA 25.9 :love: varovainen...
  4. Miina-

.

Ajattelin tulla taas kertomaan kuulumisia, ennen kuin tämä vuosi on paketoitu ketjun osalta :) Nt-ultra oli tänään ja seuloilta terve vauva :love: todella vilkas pieni, joka kasvaa niin vauhdilla että siirrettiin laskettua kolmannen kerran :D:barefoot: kaikki siis todella hyvin. Ihanaa kevään...
  5. Miina-

Lokakuiset 2019

Tänään varasin sokerirasitukseen ajan, yäh! :sick: Ens viikolla sitten tämä vuorossa ja nt-ultra :love::barefoot: Tänään makoilin sohvalla ja tunsin kohdun kädellä, toisella puolella oli jokin möykky ja mietin että voisko olla :love::love: Ensimmäinen kolmannes ja alkuraskaus ohi! :) Miina &...
  6. Miina-

Syyskuiset 2019

Mulla on maha näkyvissä ja yksikin työkaveri koitti salaa tiirailla mun vatsaa :D Selällään maatessa kohtu tuntuu kädelle, toisella puolella oli semmonen möykky ja mietin et voisko olla :barefoot::love: Tänään päästiin toiselle kolmannekselle ja alkuraskaus ohi, josko tämä olokin kohentuisi...
  7. Miina-

Syyskuiset 2019

Onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille :love: Mulle on nyt tullut painoa 2,7kg ja olo on ku norsulla :confused: oli järkyttävää käydä puntarilla tänään kun viikossa tullut 1,3kg. Minkäs teet kun pakko syödä kokoajan jotain jotta pahoinvointi pysyy poissa. Hoikka olen normaalisti. Mulla on tullut...
  8. Miina-

Lokakuiset 2019

Tervetuloa ja paljon onnea @myslitys ja @Babykuha :love::barefoot: @Taigariina inhottavaa :( tsemppiä ja toivotaan että harmitonta vuotoa! <3 Täällä taas poksutaan, mihin ne viikot katoaa..:LOL: enää 1 viikko niin ”riskivaihe” on ohi ja alkaa toinen kolmannes :eek: Miina & Pätkis 11+0 :barefoot:
  9. Miina-

.

Ihanaa, onnea @vuuti :love: Niiin super huippua kun pitkään yrittäneet saa plussan! Ja @Neltsuliini , tuo tunne kun näkee viikkojen edistymisen :love::love:
  10. Miina-

Lokakuiset 2019

Tänään oli lääkärineuvola ja ultra. Pieni oli kirinyt kasvua edellisestä ultrasta muutaman päivän verran ja nyt ollaan niissä viikoissa kuin alunperin laskettu :love: kovasti hän jo potki :love::barefoot: Miina & Pätkis 10+4

Yhteistyössä