Hakutulokset

1. Miina-

Syyskuiset 2019

Rakenneultra oli eilen ja nt-ultrassa ensimmäistä kertaa veikattu poika sai kolmannen ultravahvistuksen, meidän perheen kolmas poika :love: rakenteet näytti olevan kunnossa mutta mieli on huolta täynnä tällä hetkellä: pikkuinen on liian pieni, jopa 2 viikkoa pienempi :cry: yksistään tästä en...
  2. Miina-

Syyskuiset 2019

Syyskuiset 2019 LA Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi / vauvan sukupuoli LA 31.8 forester / 40v / toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen kadja123 / minä 30, mies 33 / kolmas LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen...
  3. Miina-

Lokakuiset 2019

Jaiks, puoliväli!! :eek::love: Eilen oli neuvola ja painoa lukuunottamatta kaikki kivasti, tällä menolla saan taas lähemmäs 30 kilon loppulukemat :( Vauvan syke jyskytti lähemmäs 160 ja sf-mitta keskikäyrillä :barefoot: paineet tosi alhaiset edelleen ja hb tutusti nousujohteinen :) ens viikolla...
  4. Miina-

Syyskuiset 2019

Jippii, vihdoin puoliväli!! :love::eek: Neuvolassa kävin eilen: paino jatkaa hurjaa nousuaan vaikka ei tarttis, mutta muuten kaikki ihan kivasti. Vauvan syke hakkas lähempänä 160, sf-mitta keskikäyrillä :barefoot: paineet edelleen ihmeen alhaset ja hb tutusti nousujohteessa :) Ens viikolla...
  5. Miina-

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pahoittelut @stindepinde tylystä digistä :unsure: mulla antoi kans joka kerta todella rajuja, vääriä plussia ja puolikkaita viivoja.. sitten kun oli tosi kyseessä niin rfsun herkän viivat oli tosi haaleita kun muissa jo tosi selviä. Toivotaan että tilanne muuttuu vielä! (y)
  6. Miina-

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla kävi noitten rfsun herkkien kanssa aina niin että viiva vahvistui kun aikaa kului, kuitenkin menkat sieltä joka kerta tuli. Kunnes, yk 11 rfsun viiva katosi testiajan jälkeen vaikka muissa vahvistui :D nyt menossa rv 18+1 :love: tsemppiä!!
  7. Miina-

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 täälläkin annetaan ru aika vasta 21+ viikoille. @Ninnu118 Oli joo, alkoi vuotaa ihan yhtäkkiä 14+0, menin polille ja ultrassa näkyi kohdunkaulan kanavassa jotain tulossa ulos, kohdussa ei ollut mitään erikoista. Hematoomaa silti veikkas Täällä tuli aamulla kiire ottaa jalat alle...
  8. Miina-

Syyskuiset 2019

Viikkoja ultrassa oli 16+0 mutta vastasi hieman pienempää, oisin kyllä ihmetellyt jos taas ois ollu suurempi. Kolme kertaa laskettua aikaistettu kun ollut aina suurempi :D
  9. Miina-

Lokakuiset 2019

En tiedä onko tällä puolen enää ketään mutta kirjoitellaan nyt kuulumisia :) Vuoto on loppunut ja kaikki hyvin, ultrassa kävin keskiviikkona ja kolmas poika olisi tulossa :D:love: 126 grammaa oli vauvalla painoa :LOL: Miina & Pätkis 16+3 :barefoot:
  10. Miina-

Syyskuiset 2019

Heippa täältäkin! :) Kaikki hyvin, vuoto loppunut ja ultrassa kävin keskiviikkona...ja meille on tulossa kolmas poika :love::D vähän jo aattelin kun mies vaihtui niin ois vaihtunut sukupuoli mut ehkä mä sitten oon vaan poikien äiti :oops: vauvalla painoa 126 grammaa ja kovasti esitteli...
  11. Miina-

Lokakuiset 2019

Ensimmäinen fb-ryhmä, eli Schokon perustama, on suljettu jo tovi sitten, täällä oli toinenkin ryhmä perustettu jonne ilmeisesti uusia otetaan vielä :)
  12. Miina-

Syyskuiset 2019

Tsemppiä @Ninnu118 ❤️ Onneksi olet hyvissä käsissä. Vihdoin voin sanoa et pahoinvointi on loppunut, eipä siihen kauaa mennykään!! :cautious:(y) Liikkeitä tuntuu joka päivä ja pötsi jatkaa kasvuaan :love: tyttömäinen masu on mutta niin oli aiemmistakin, tasaisesti leviävät geenit mulla :D Kuva...
  13. Miina-

Lokakuiset 2019

En oo hetkeen jaksanut käydä kirjottelemassa, huoli on ollut kova ja nyt alkaa onneksi näkymään valoa :) Mulla alkoi viikko sitten verinen vuoto, hetki tämän jälkeen alkoi menkkamaiset kivut. Tätä ennen oli viikon ajan irronnut limatulppaa. Soitin äitipolille ja pyysivät näytille aamulla...
  14. Miina-

Syyskuiset 2019

En oo hetkeen jaksanut käydä kirjottelemassa, huoli on ollut kova ja nyt alkaa onneksi näkymään valoa :) Mulla alkoi viikko sitten verinen vuoto, hetki tämän jälkeen alkoi menkkamaiset kivut. Tätä ennen oli viikon ajan irronnut limatulppaa. Soitin äitipolille ja pyysivät näytille aamulla...
  15. Miina-

.

Voi miten ihania uutisia @Wintersun :love::cry: miten voikin tulla näin iloiseksi tästä, ihan tippa meinaa tulla linssiin :love::love: paljon onnea matkaan! Apua, ens kierron 20. päivä :eek::love: !! Onnea @quinque ja muut plussanneet :love:
  16. Miina-

.

@Wintersun niin epäreilua! :cry: Voimia ja tsemppiä paljon <3 teillä on pitkä matka takana ja ootte nyt niin lähellä, pian vaihtuu huhtikuu :love:
  17. Miina-

Syyskuiset 2019

Mä jouduin sokerirasitukseen nyt ekaa kertaa, ainoa riskitekijä on tuo yllärinä löydetty pco-epäily. Ei oireile muuten kuin laajentuneina munasarjoina ja selvinä rakkulaisina helminauhoina, kierto aina normaali ja myös ehkäisyn jälkeen samantien. Tulokset oli todella hyvät mutta silti joudun...
  18. Miina-

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 Todennäköisempää että kaikki on hyvin :) Taas poksutaan, kolmasosa takana :eek: Miina & Pätkis 13+0 :barefoot:
  19. Miina-

Lokakuiset 2019

En tiedä päivitätkö @Jenskuli- enää listaa mutta jos niin mulle voisi muokata LA 25.9 :) Tervetuloa @pikkupeikko85 :) Miina & Pätkis 13+0 POKS :barefoot:
  20. Miina-

Syyskuiset 2019

Mulla oli 40 ug/l, mom 0,69 mutta korjattu mom 0,72. Mua häiritsee vähän kun tuloksissa lukee että tupakoin vaikka olen lopettanut :oops::eek: onneksi tupakointi ei paranna tuloksia joten olkoon paperissa näin..

Yhteistyössä