Hakutulokset

1. Miina-

Syyskuiset 2019

Tänään oli lääkärineuvolan ja toisen ultran aika. Pieni oli kirinyt kasvussa ja vastasi nyt päivälleen omaa arviota :love: kovasti potki jo :love::barefoot: Miina & Pätkis 10+4
  2. Miina-

.

Miten ihania uutisia!! :love::love: onnea @Neltsuliini :love:
  3. Miina-

Lokakuiset 2019

Taisin kirjottaa vähän hassusti, en siis ”taas” mene neuvolaan kurkkaamaan pientä vaan kävin varhaisultrassa aiemmin :D nyt eka neuvolalääkärillä käynti, seuraava n.rv 28 ja sitten rv 35-36.
  4. Miina-

Lokakuiset 2019

Tervetuloa uusille ja paljon onnea! :love::barefoot: Tiistaina menen taas kurkkaamaan pientä neuvolalääkärille ja 19.3 on sitten nt-ultra :love::barefoot: Eilen kerrottiin uutiset mun äidille, siskolle ja äidin miehelle. Mun äidin reaktio kakkosesta ei aikoinaan ollut ihan paras mahdollinen...
  5. Miina-

Syyskuiset 2019

Onnea ultrakuulumisista :love: Tiistaina menen itsekin kurkkaamaan pientä neuvolalääkärille ja 19.3 on sitten nt-ultra :love::barefoot: Eilen kerrottiin uutiset mun äidille, siskolle ja äidin miehelle. Mun äidin reaktio kakkosesta ei aikoinaan ollut ihan paras mahdollinen joten pelotti kyllä...
  6. Miina-

.

@Neltsuliini kiitos kysymästä :love: Ekan kerran kuulin sydänäänet dopplerilla viikonloppuna ja kovasti odotan ens tiistaita kun pääsee taas kurkkaamaan pientä :love: siitä parin viikon päästä onkin nt-ultra. Alkaa näin kolmannen kohdalla olla pikkuhiljaa vaikeaa pitää vatsaa piilossa :X3...
  7. Miina-

Syyskuiset 2019

Voimia @forester :cry:<3
  8. Miina-

Lokakuiset 2019

Ihanaa, alkoi loma!! (y) Toimiston istumatyö ja yökkiminen yhdistettynä väsymykseen ei kovin houkuttele :D Toissapäivänä kuului sykkeet dopplerilla ekan kerran :love::love: ens viikolla seulaverikokeet ja toinen ultra :love:
  9. Miina-

Syyskuiset 2019

Meilläkin nt-ultran ajankohdan päättää sairaala, sinne soitetaan ja ilmoitetaan koska menee verikokeisiin ja siitä laskevat ajan. Vaikka kuinka menisin seuloihin heti kun mahdollista niin täällä ne ajat aina vasta rv 13+ :cautious: Toissapäivänä kuulu ekan kerran sykkeet dopplerilla...
  10. Miina-

Syyskuiset 2019

Onnea @Daisy85 ja @Tupuli :love::love: Meillä on aiemmin ollut turha kuvitella edes rakenneultrassa saada sukupuolta selville, hyvin nihkeesti suostuttu kertomaan :unsure: molemmilla kerroilla oon käyny yksityisellä selvittämässä asian.
  11. Miina-

Syyskuiset 2019

Onnea hyvistä ultrakuulumisista :love: ihana vaihe menossa odotuksessa kun näitä satelee urakalla! Mulle salmiakki on ollu tosi vaikea rajoittaa ja sillon tällön oon vähän syönyt, nyt vähän jo helpottanut himo ja enemmän voisin syödä kaikkea tuoretta ja raikasta :p Reilu viikko toiseen ultraan...
  12. Miina-

Lokakuiset 2019

@kuvituksia paljon voimia :cry: <3 Täällä poksutaan taas, sovellus huutelee ”tänään vauvasi on sikiö” :love: Miina & Pätkis 9+0
  13. Miina-

Lokakuiset 2019

Faceryhmä, jossa koko kuulta odottajia, alkaa laittamaan ovia kiinni. Vielä ehtii mukaan, laittakaa kaveripyyntöä Mona Mahakkaalle ja hän lisää ryhmään :)
  14. Miina-

Lokakuiset 2019

Alkoi reilu pari viikkoa sitten, 6+2 muistaakseni. Jatkuvaa etovaa oloa ja satunnaisia oksennusrefleksejä mutta oksentanut en oo kertaakaan
  15. Miina-

.

Pakko tulla sulle kommentoimaan et älkää todellakaan luovuttako!! <3 meillä näyte oli runsas mutta liian vähän siittiöitä/ml ja liikkuvuus myös heikko, valtaosa kuolleita. Luomuplussa kuitenkin lopulta <3 tilanne voi muuttua hyvinkin nopeesti ja seuraava näyte jo parempi, ja hoitoihin pääsee kun...
  16. Miina-

Lokakuiset 2019

Tervetuloa uusille ja paljon onnea :love::barefoot:
  17. Miina-

Syyskuiset 2019

Tänään oli ensimmäinen oikeasti jo tukala päivä pahoinvoinnin osalta, autossa oli lähellä piti -tilanteita :sick: syöminenkin teki pahaa. Menispä äkkiä tää muutama viikko (y) Miina & Pätkis 8+0 POKS!
  18. Miina-

Lokakuiset 2019

@hemppa_ onnea ja tervetuloa :love::barefoot: @sucrine voi miten ihanaa nähdä sinut täällä, paljon onnea!! :love: :barefoot: @Beibihaaveilija ihan mieletöntä että pieni tarttui näin pian, tarrasukkia paljon ja onnea :love: :barefoot: Täällä tänään pahoinvointi näyttäytyi taas uudella...
  19. Miina-

Lokakuiset 2019

@Coguine onnea ja tervetuloa :love::barefoot: @lillium vähän tuli joo kylmät väreet siitä, mummo oli kuulemma inttänyt anopille vielä ”kyllä, se on hoidoilla raskaana!” :ROFLMAO: Ei ehditty hoitoihin mut ei se kaukana ollut :LOL:
  20. Miina-

Lokakuiset 2019

@lillium mulla on doppler tallella esikoisen odotusajalta, voi olla että geeli ei enää ole hengissä :D josko viikon päästä alkais kokeilee toiveikkaana :rolleyes: @pauva88 täällä kans kova turvotus, tekee jo ihan kipeää :notworthy: Mä jään töissä ihan just kiinni :LOL: meillä alkoi lomien...

Yhteistyössä