Hakutulokset

1. odotuksenodotus

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Raskaustesti negatiivinen (clearblue viikkonäyttö). Käyn nyt vielä varmuuden vuoksi verikokeissa kun lääkäri käski, mutta eiköhän tämä ollut tässä. Koko aamu itketty. Ei mun kehosta taida olla tähän. Yksi alkio jäljellä pakkasessa. Sit en tiedä kannattaako enää jatkaa.
  2. odotuksenodotus

Huomenna testipäivä. Rintojen turvotus laskenut ja aristus helpottanut. Oon heittänyt pyyhkeen kehään ja ahdistuneena odotan huomista. Kyllä tää on kamalaa hommaa :(
  3. odotuksenodotus

Kiitos. Kunpa se olis niin! Tänään kyllä tuntuu että rintojen arkuus on vähän hellittänyt ja oon tietysti paniikissa että ei tästä mitään tuu. Onneks tää hullu arvailu ja toivon heittely loppuu huomenna.
  4. odotuksenodotus

Olen saman huomannut että kovin vähän on kuulunut lähiaikoina positiivisia tuloksia näissä keskusteluissa. Ylihuomenna sitten nähdään miten mun käy. Mietin että voiko olla että tukilääkkeet (luge ja terolut) jotenkin koko ajan piinapäivien edetessä vahvistaa antamiaan oireita? Mulla oli rinnat...
  5. odotuksenodotus

Kiva saada piinailuseuraa :) Tsemppiä sulle myös! Mulla myös välillä pienen pientä menkkajomotusta alavatsassa etenkin vessassa käynnin jälkeen, mut mietin että se sit liittyykin tyyliin suolistoon se jomotus. Hirveä väsymys ollut monta päivää mutta olen toisaalta myös ollut viikon ajan...
  6. odotuksenodotus

Tervetuloa @Disco Volante ! @Tupsuli se on kyllä niin ärsyttävää kun mieli tekee tepposia. Mulla oottaa testipäivä nyt 7.8. Joka toinen päivä olen tuntevani raskausoireita ja joka toinen päivä sellainen olo että ei tuolla mitään ole. Ja pahinta on kun tukilääkkeet tekee oman osansa oireiden...
  7. odotuksenodotus

Mulla on 7.8. testipäivä, enkä viitsi testata ennen sitä, kun lääkäri sanoi että Ovitrelle näkyy siihen. Oon onneksi työmatkalla 5.8. asti enkä pääse edes testiä ostamaan :D Mulla oli viimeksi ihan hyvin alkaneesta raskaudesta (meni myöhemmin kesken) kans liikuttumista, väsymyspiikkejä ja...
  8. odotuksenodotus

Voi kurjuus, oon tosi pahoillani! Olin ihan varma että olisit plussannut. Kuulosti oireetkin niin siltä. Mutta kiva jos itse jaksat suunnata ennemmin katsetta tulevaisuuteen. Mulla on sellanen käsitys, että vois suoraan alkaa kasvattelee munasoluja tuosta mut en kyllä ihan varma ole. Riippuen...
  9. odotuksenodotus

@Mikkis joko sulla oli testipäivä?
  10. odotuksenodotus

Tsemppiä piinailuun @Tupsuli ! Mulla menossa dpo 9, pp 6. Oon jo ihan lyömässä hanskat tiskiin kun ei ole MITÄÄN tuntemuksia, paitsi arat rinnat, joka tuli Luge+terolut -setin takia aroiksi jo ennen siirtoa. Tiedän ettei tässä vaiheessa monilla ole mitään tuntemuksia mut jotenkin tuntuu että...

Yhteistyössä