Hakutulokset

1. odotuksenodotus

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Mikkis pistin Ovitrelleä yhteensä kolme kertaa. Ekan kerran siirtopäivänä ja siitä sit joka toinen päivä. 6 naksua kerralla. Juurikin tuon Ovitrellen takia lääkäri sanoi, ettei kannata testata yhtään aiemmin. @vauvameille kun mulle siirrettiin blasto viime marraskuussa niin luget alkoi kp 14...
  2. odotuksenodotus

Aikalailla kuulostaa kyllä tuo pahoinvointi hullu väsymys raskausoireilta! Mutta on nämä lääkkeet kyllä petollista. Mulla kans rinnat kipeät (alko kipeytyä jo ennen siirtoa) ja alavatsa jotenkin kumman turvonnut tai jotain. Mutta epäilen vahvasti Lugesteron+Terolut+Zumenon+Ovitrelle-yhdistelmää...
  3. odotuksenodotus

Voi että kuulostaa ihan mun omilta ajatuksilta noi pohdinnat rahasta yms! Varmaan tosi paljon lääkäristä kiinni myös mitä tutkitaan jne. Olen kyllä iloinen että oma lääkäri kertoi keskenmenotutkimusten mahdollisuuksista, vaikka kyllähän niillekin hintaa tuli. Toivon että noiden tutkimustulosten...
  4. odotuksenodotus

Kiitos <3 Mulla kans kaveri tuli just ekalla yrittämällä (tietenkin) raskaaksi kun oli ajatellut että nyt olis hyvä hetki kun on just palaamassa edelliseltä äitiyslomalta töihin. Olis kyllä ihanaa kun vois itsekin näin vaan päättää. Meille ei ole tehty alkiodiagnostiikkaa ja tutkittu alkioiden...
  5. odotuksenodotus

Voi harmi @Mikkis mutta tosiaan, kovin aikainen testausajankohta, toivon että se kääntyy vielä plussaksi :) Meidän alkio tuolla kohdussa on tänään viisipäiväinen (jos siis on vielä elossa) ja pitäisi kai alkaa kiinnittymään hiljalleen. Voi miten toivoisin että saisin pian jotain selkeitä...
  6. odotuksenodotus

Kiitos! Mulla on aiemmissa siirroissa ollut gonapeptyl eikä ole sanottu ainakaan että näkyis raskaustestissä. Ovistestistä en tiedä. Nyt sain gonapeptylin sijaan Ovitrellen, joka teilaa ennen aikaisen testaamisen yritykset :D
  7. odotuksenodotus

No niin. Hyväkuntoinen 3-päiväinen alkio haettu kyytiin. Raskaustesti 7.8. Piinapäivät alkakoon!
  8. odotuksenodotus

Taatusti! Ja kiitos <3 Tän hysteerisen kaikkimeneepieleen -olon kanssa on varmaan tännekin piinapäivien ajaksi luvassa tuskaista vuodatusta harva se päivä :D
  9. odotuksenodotus

Kiitos kaikille rohkaisusta <3 Huomenna siirto, jos ei nyt mitään kamaluuksia tapahdu.
  10. odotuksenodotus

Ihana vuodatus, kuulostaa ihan oman pääni rallilta :D Jännä juttu toi hormonien aiheuttama levottomat jalat -juttu. Mulla nimittäin aiheuttaa lääkkeet samaa ja on parina viime iltana ollut tosi tukala ja ahdistava tunne varsinkin toisessa jalassa. Pari yötä siirtoon (jos siis alkio selviää...
  11. odotuksenodotus

Oi tsemppiä piinapäiviin! Hyvä jos huomaat lääkityksen vaikutuksia. Toivottavasti ne auttaisivat raskautumiseen. Mulla kans vatsa niin turvoksissa kesälomasyömisistä, että katselin just että näytän myös ihan raskaana olevalta :D
  12. odotuksenodotus

Kiitos @Mikkis mielenhuojennuksesta :) Alkaa hormonilääkkeet tehdä ennen siirtoa tehtävänsä, kun mieli on hysteerinen, itkettää ja kaikesta menee hermot :D
  13. odotuksenodotus

Stressaako teitä oma paino alkionsiirtoihin liittyen? Mulle on lääkäri puhunut että hoidoissa olis hyvä että paino olis laskusuunnassa. Keväällä onnistuinkin tiputtamaan 12kg painoa mut nyt kolmen viikon loman aikana olikin tullut painoa 5kg takas :( Nyt mietin kauhuissani että onko tuleva...
  14. odotuksenodotus

Minä kierron päivänä teillä on siirretty 3d alkio lääkkellisessä kierrossa? Pohdin tässä uskaltaisko varata pienen reissun ennen siirtoa.
  15. odotuksenodotus

Onko sulla hcg:tä seurattu vai odotteletko mielummin ultraa? Voi että toi löysä hirsi on tuttu juttu ja niiiiiin ahdistavaa. Meillä pitäisi olla pakastealkionsiirto ensi viikolla jos kaikki menee hyvin. Perjantaina ultra ja intralipidtiputus edessä ja sit katotaan milloin siirretään. Kunpa vaan...
  16. odotuksenodotus

Meillä tehtiin kromosomiverikokeet, vasta-ainehommat, keliakiat jne, tukostaipumuskokeet, nata ja era. Fosfolipideistä en tiedä mitä ne on, mut mulla on semmonen olo että aikalailla kaikki on tutkittu :D Natassa ja erassa on poikkeavuuksia ja tässä pas:ssa koitetaan nyt sitten niitä paikkailla...
  17. odotuksenodotus

Pahoittelut negan saaneille! Itsellä alkoi juuri uusi kierto ja tähän kiertoon pas 3D alkioilla jos vaan selviää pakastimesta. Samalla kun kierto alko niin alko ahdistus ja pelko siitä että tästäkään kerrasta ei tuu mitään. Takana ivf:stä kaksi raskautta ja ne molemmat meni kesken. Nyt sit...
  18. odotuksenodotus

Tosi ahdistavaahan tuo on! Toivottavasti olisi juurikin kiinnittymisvuotoa!
  19. odotuksenodotus

Mulla tuli viime pas:sta pp7 pientä rusehtavaa vuotoa. Siteeseen asti, mutta toisaalta se varmaan tuli lugesteronmössön mukana. Mä ymmärsin sen kiinnittymisvuodoksi. Tosin raskaus sit meni rv7 kesken.
  20. odotuksenodotus

Myönnettäköön etten ole kauheen perillä asiasta. Lääkäri sanoi vaan että mulla on sekamuotoinen tilanne eli jossain välissä liikaa aktivaatiota ja jossain liian vähän. Ja niitä nyt paikkaillaan lääkkeillä ja raapaisulla. Mut en oo kauheen perillä että minkä suhteen. Jos saan selville jotain...

Yhteistyössä