Hakutulokset

1. odotuksenodotus

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Kiitos tuhannesti vastauksestasi ja lohdullisista sanoista. Niistä tuli heti levollisempi olo <3. On tosi helpottavaa kun joku ymmärrä nämä fiilikset. Tuossa hcg:n seuraamisessa on kyllä tosiaan huonotkin puolensa kun sitten koko ajan stressaa testituloksia. Tosi raskaalta kuulostaa tuo...
  2. odotuksenodotus

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos <3 Et usko miten helpotti kuulla tuo! Onko sulla tai muilla ollut näin plussan tuntumassa vatsajomotusta? Mulla on nyt pari päivää jomotellut vähän koko ajan. Ei selkeää kuukautiskipua mutta sellaista paineen tunnetta ja arkuutta. Tosi epämiellyttävää ja pitää ajatukset siinä huolessa...
  3. odotuksenodotus

Kiitos <3 Et usko miten helpotti kuulla tuo! Onko sulla tai muilla ollut näin plussan tuntumassa vatsajomotusta? Mulla on nyt pari päivää jomotellut vähän koko ajan. Ei selkeää kuukautiskipua mutta sellaista paineen tunnetta ja arkuutta. Tosi epämiellyttävää ja pitää ajatukset siinä huolessa...
  4. odotuksenodotus

Kiitos lohdullisista sanoista ja vertaistuesta <3 Ja onnea ja tsemppiä raskauteen sinulle! Yritän jaksaa ajatella tuota, että nyt olisi hyvä vaan luottaa siihen kun on sanottu että arvo on hyvä. Kyllähän se varmasti on niin, että se raskaus voi mennä kesken niin monista syistä ja nuo hcg arvot...
  5. odotuksenodotus

Hcg oli 236. Jotenkin toivoin kovasti hieman korkeampaa lukua. Edellisestä alkaneesta (ja myöhemmin kesken mennessä) raskaudesta arvo oli yhtä päivää aiemmin mitattuna 150. Hoitaja sanoi puhelimessa että tuo on arvo on oikein riittävän hyvä ja onnitteli. Itse sen sijaan nyt sitten itken...
  6. odotuksenodotus

Moikka, Minulla on takana monta vuotta hedelmöityshoitoja ja pari varhaista keskenmenoa hoidoissa alkaneista raskauksista. Tänään (käsittääkseni 4+3) tein ekaa kertaa puoleentoista vuoteen positiivisen testin ja hcg oli labrassa 236. Klinikan hoitaja sanoi että oikein riittävä arvo ja...
  7. odotuksenodotus

Aamutesti näytti raskaana 2-3 eli niinkuin pitääkin. Vielä toki verikokeeseen. Mikä helpotus! Oon valvonut melkein koko yön ahdistuneena testiä odottaen :D
  8. odotuksenodotus

Kiitos kysymästä! Testipäivä huomenna. Äsken iltapäivällä tein puolen toista tunnin pidätyksellä Clear bluen viikkonäyttö testin ja näytti raskaana 1-2. MUTTA sain alkionsiirtoa ennen ja jälkeen Ovitrelleä eli HCG:tä 8 naksua kolmena kertana joka toinen päivä ja tänään on 10. päivä viimeisestä...
  9. odotuksenodotus

Moikka, Olen täällä palstalla varmaan puoltoista vuotta pyörinyt. Keskenmenoja ja negatiivisia tuloksia takana. Tällä viikolla pitkästä aikaa vihdoin pas. 5 päiväinen alkio toivottavasti vielä kyydissä. Olo on skeptinen ja toisaalta toiveikas. Epäilyttää että voiko tästä tulla mitään kun ei...
  10. odotuksenodotus

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Negatesti tehtiin tänään. Sellainen olo oli että niin käy. Siinä meni viimeinen pakasteessa ollut alkio. Huomenna kolmannen ivf kierroksen suunnittelukäynti ja aloitus heti kun vuoto alkaa. Jo pelkkä suunnittelukäynnille meno ahdistaa kun tuntuu ettei tästä mitään hyvää voi enää tulla :(
  11. odotuksenodotus

Mulla ainakin on Synarela viivytellyt kuukautisia välillä piinallisenkin pitkästi. Lääkäri on vaan sanonut että odottele rauhassa vuotoa.
  12. odotuksenodotus

Kiitos! En ole viitsinyt testailla, kun Ovitrelle voi vielä näkyä. Maanantaina vasta sitten. Maani myynyt olo, kun rinnat ei ole kasvaneet ollenkaan ja ainoassa kunnolla alkaneessa raskaudessa (joka myöhemmin meni kesken) kasvoi rinnat ennen testiä. Tuntuu että eipä tää voi onnistua. Viime...
  13. odotuksenodotus

Meinaan ja vähän pakkokin kun ollut Ovitrelle tukilääkkeenä, niin se voi kummitella testeissä tonne testipäivään asti. Toivottavasti pääsette siirtoon!
  14. odotuksenodotus

Moikka, hetkeen en ole ollut aktiivisena, mutta täällä taas. 3 päiväinen ja viimeinen pakkasessa oleva alkio siirrettiin viikko sitten. Testipäivään viikko. Terolut + Lugesteron aiheuttaa rintojen kipua, se alkoi jo ennen siirtoa. Muutoin ei MITÄÄN tuntemuksia ja sellainen olo että voiko tästä...
  15. odotuksenodotus

Mulla ainakin Terolut alkionsiirron tukena aiheutti ihan jäätävän väsymyksen. Ajattelin jo, että raskaus on alkanut kun niin väsytti, mutta se olikin se Terolut.
  16. odotuksenodotus

Jokin minun ymmärtääkseni uudehko juttu, jonka toteuttaa Veripalvelu. En ole varma mikä näyte siinä otetaan (verinäyte vai muu) jolla tutkitaan hylkiikö mun munasolut siittiöitä jotenkin tavallista enemmän ja sit voidaan etsiä spermanluovuttaja, jolla olis sellanen kudostyyppi jota mun...
  17. odotuksenodotus

Voi kun kuulostaa tutuilta sun ajatukset. Mulla oli tänään soittoaika meidän lääkärille ja se valoi toivoa. Sanoi että ennuste on edelleen erinomainen ja vasta sitten kun on siirretty 14 alkiota voi ruveta miettimään että tuleeko tästä mitään. Näyttää siis siltä että jos tuo viimeinen alkio ei...
  18. odotuksenodotus

Tsemppiä piinapäiviin @vauvameille ! @Mohan meillä pas tehtiin heti punktion jälkeiseen kiertoon. Täällä alkoi vihdoin kuukautiset ja varasin scratching ajan. Seuraavaan kiertoon sit viimeisen alkion siirto jos hyvin käy. Samalla varasin soittoajan lääkärille kuullakseni hänen näkemystään...
  19. odotuksenodotus

Kiitos myötäelämisestä kaikille! Hcg alle 2 eli ei edes yritystä. Nyt surraan ja sit laitetaan toivo viimeiseen alkioon. Kunpa tämä surujen taival pian helpottaisi.

Yhteistyössä