Hakutulokset

1. valdemaria

Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Nyt näyttää hyvältä. http://kuvanjako.fi/enk7b.png
  2. valdemaria

Mielestäni juuri niin sanotaan...
  3. valdemaria

Siltä näyttä!! Jee! Alla tämänpäiväinen. http://kuvanjako.fi/ji51d.png
  4. valdemaria

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://kuvanjako.fi/ji51d.png Eikös näytä lupaavalta ovistestit? Ylhäällä eilen ja alhaalla tänään.
  5. valdemaria

Auttakaa...ovistestitulkinnassa. Mitä päättelen tästä?
  6. valdemaria

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Nostin vanhaa ketjua. Elämäni eka ocistesti on tässä. Auttakaa tulkitsemaan?
  7. valdemaria

Yli 35-vuotiaiden vauvakuumeilua :love: - mira.flower 35v, yk 1 tai 3 ( km ) 2. lapsi - taaperotx5, 34v., tilanne ?, 6. lapsi - murmelii, 35v., yk 3, 3. lapsi - Miljamaaria, 34v., yk 7, 2. lapsi - piiuli_83, 34v., yk?, 2.lapsi - Charlotte82, 35v. yk 3, 3. lapsi - Oliivipuu79, 37v. tjot, 2.lapsi...
  8. valdemaria

Ostin ovistestitikkuja. En oikeen tässä muutakaan voi. Kierto on mitä sattuu. Ei niistä haittaakaan ole, vai mitä? Epäilen et tällä viikolla pitäisi olla ovis ainakin viimeisimpien menkkojen mukaan. Mulla kuitenkin on muksuviikko. Eli vähän tota ehkäsykapselia tossa pyörii! :D
  9. valdemaria

40+ so what wol.13

Tässä nyt oottelen että pääsee testaamaan tai toteamaan ettei tarvitse. Kierto on miten sattuu, joten aikoja on vaikea arvioida. Mietityttää miten tyttöni suhtautuu jos meille vauva tulee. Hän ei hyväksy kumppanianikaan. Aikaa ei ole tässä iässä viivyttää vauvan yrittämistä. Ideaalihan olisi...
  10. valdemaria

40+ so what wol.13

Tänään hain apteekista foolihappoa. Terveydenhoitajan sanat oli helpottava kuulla: "ei se uudelleensynnyttävän nelikymppisen raskaus nykymaailmassa mikään riskiraskaus tai harvinaisuus ole."
  11. valdemaria

Kiitos. Ehkä tällainen vanha nainen hunningolla liittyy siihenkin porukkaan! On vasta niin alussa nämä jutut että googletin dpo:n. Mulla on sen verran vaihteleva kierto etten osaa sanoa mikä on tilanne.
  12. valdemaria

Mul olis paljon ajatuksia mut yritän tiivistää. Uuden parisuhteen myötä lapsihaave on korkealla. Pillerit päätettiin jättää tänään pois. Mulla on ikää jo 39 ja lapsia on kaksi (9 ja 6). Pakahduttava salaisuus on tämä toive ja täällä saa siitä jutella kun en lähipiirille halua. Tietenkin...
  13. valdemaria

40+ so what wol.13

Heippa. Oon 39 vuotias 2 lapsen äiti (9v ja 6v.,) UUsi suhde, jossa miehellä ei ole vielä lasta. Hän haluaisi isäksi. Mun vauvakuume nousi korkeelle tämän myötä... Ei siihen koira auttanut! :D Tänään päätettiin jättää pillerit pois. Kenellekään ei voi vielä kertoo joten etsin kanavan jossa se on...
  14. valdemaria

Viime tiistaina eläkeläismies surmattiin julmasti kotiinsa! MV paljasti tekijät julkisuuteen!

Missä niin totesin? En tiedä tai ota kantaa siihen onko keksitty. Ehdotan pientä lähdekritiikkiä vaan...
  15. valdemaria

Viime tiistaina eläkeläismies surmattiin julmasti kotiinsa! MV paljasti tekijät julkisuuteen!

Googleta vaikka se lehti niin tiedät mitä tarkoitan.
  16. valdemaria

MV (mitä vi***a) lehti paljastaa monenlaista vaan ei juttujensaa keksijöitä/kirjoittajia.... Lehden nimikin jo pistää kyseenalaistamaan juttujen tason.
  17. valdemaria

Eksän kanssa välit surkeat ja yhteishuoltajuus

Nyt pitää kysyä kohtalotovereilta neuvoa ja tsemppiä! Erottu on 2 vuotta sitten ja nyt 3 ja 5 vuotiaat lapset ovat vuoroviikoin mulla ja eksällä. Tässä on käyty kaikki sovittelut ja muut mutta edelleen tuntuu tuskaiselta. Viimeksi äsken eksä sanoi, että en kelpaa äidiksi. Ja tässä on niin...
  18. valdemaria

Miten kertoa 7-vuotiaalle seksistä/vauvojen tekemisestä?

Minäkin päättelin että kukat, mehiläiset ja haikarat jätän näistä keskusteluista pois. Vastailen kysyttäessä ja nyt ehkä olen varautunut kun niitä taas esitetään! :D
  19. valdemaria

Miten kertoa 7-vuotiaalle seksistä/vauvojen tekemisestä?

Luin iltasaduksi pojalleni kirjaa "meidän pihan perhesoppa". Siinä kerrottiin aika suoraan vauvojen tekemisestä. Lapsi sitten ihmetteli että oikeestiko ja miten ja ootteko tekin isin kanssa. Olisi pitänyt tarkistaa kirja etukäteen, nyt tämä aihe tuli vähän puskista enkä ollut varautunut...
  20. valdemaria

hiustenlähdöstä

Biotiinilisä

Yhteistyössä