@äiti_82 Taustalla olen tätä ketjua hiukan lueskellut ja selkeästi aktiivisuus on vähentymään päin
Tai kaikki minä jo olen ehtinyt lukea
Km jälkeen ostin noita rfsu:n ovistestejä tälle kierrolle, jos jotenkin pääsisin jyvälle miten kroppa tuosta toipuu
17.2. tuli kaikki ulos rv 11 valtavien supistusten myötä jonka jälkeen jälkivuotoa oli viisi päivää. Siitä asti onkin yritys ollut taas päällänsä, ja kauhea kuumeilu ja oman kehon tarkkailu. Alavatsalla ja munasarjoissa edelleen jonkin asteista kipuilua vieläkin päivittäin. Mikä pistää hiukan mietityttämään
Ovistakaan en ole bongannut tikuilla, eikä kivuistakaan oikein voi mitään päätellä, kun niitä nyt on jatkuvasti. Eivät kuitenkaan ole särkylääkettä vaativia. Meinaan välillä olla aika hukassa tämän kroppani kanssa
Tänään olisi kp 19. Eilen olo todella turvonnut ja ihan menkkamainen, ajattelin jo että sieltä ne tulee!
Naaman kukinta kuitenkin uupuu, eikä näytä mitään tapahtuvan. Kai tässä hetki menee palautuessa, mutta kun ei malttaisi millään odottaa!
Ovistakaan ei näy ei kuulu. Tikuttamisen aloitin 10 päivää sitten ekaa kertaa elämässäni, joten voipi olla, että vaatii sekin vielä harjoittelua
Mies alkaa selkeästi jo hiukan tympääntyä, kun kiehnään hänen ympärillä jatkuvasti.
Ehkä pitää antaa hänenkin hetki antaa olla rauhassa. Ainakin tämä päivä