Hakutulokset

1. L

Toiveissa vauva 2021

@KirJoh89 mäkin näkisin plussana sen yhden :) Mut jos muut testit näytti negaa niin olisikohan niin ikävästi käynyt että oli viallinen niinkuin jotku muutkin veikanneet :( Mulla oli pillereiden aikaan järjetön kuivuus, välillä luulin hiivaksi mutta menkkojen jälkeen hetkellisesti helpotti. Ihan...
  2. L

Toiveissa vauva 2021

Mä en oo tiennyt että teroluteja saa käyttää jos on mahdollisuus jo olla raskaana. Mulle polilta aiemmin neuvottiin että terolutit voi aloittaa kp30 jälkeen vuodon aikaansaamiseksi, ettei kierto kauhean pitkästi venyisi, mutta eka pitää varmistua ettei ole raskaana. Onpa jännä! Näköjään myös...
  3. L

Toiveissa vauva 2021

Tänne tulee niin paljo viestejä, ettei meinaa pysyä perässä :D Onnea kaikille plussanneille <3 Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. Mulla oli ovis todennäkösesti kp14 (monenlaisia tuntemuksia alavatsassa mm. paineen tunnetta, turvotusta ja repäisykipuja kp 10-15 välillä). Ihan kuin olisin...
  4. L

Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love n viimeisessä testissä mäkin näin viivan
  5. L

Toiveissa vauva 2021

24 päivää - puoli vuotta Tuo 24 päivää oli eka letrokierto 3v sitten. Yleensä aina joutunut teroluteilla katkaisemaan kierron. Nyt kyllä oli jönniä tuntemuksia kp 10-15 että saa nähdä olisiko munasarjoissa jotain elämää näin ekana kiertona pillereiden jälkeen
  6. L

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Zennuli
  7. L

Toiveissa vauva 2021

Mutkin vois laittaa listalle. Taustalla ex miehen kanssa yrirystä joskus 3 vuotta sitten 6 kiertoa, joista 4 letroilla. lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi Mulla nyt kp 17. Mun ois mahdollista varata yksityiselle aika kp20 tai kp26. Onkohan näissä kummassakaan mitään järkeä. Itse ehkä kallistuisin...
  8. L

Toiveissa vauva 2021

Hei! Haluaisin liittyä mukaan Ikää mulla 29v, pcos todettu. Oon jonossa naistentautien poliklinikalle syksyllä (tiedä sitten kuinka pitkälle menee kun tää korona ja kasvavat jonot) Nyt kuitenkin toivekkaana ilman pillereitä ja yk1 siis menossa ja kp16 Erilaisia tuntemuksia mm. paineen...
  9. L

PCOS ja raskautuminen

Miten muilla menee? Mulla nyt kp16 menossa. Outoja alavatsakipuja ja paineen tunnetta, vihlaisuja ollut kp 10-15 välillä, kahtena päivänä valkovuotoakin. En yhtään tiedä oliko ovulaatiota, vai viittaako kivut johonkin kystan kasvuun Kävin kp13 vyöhyketerapiassa, että ehkä se laittoin kroppaa...
  10. L

PCOS ja raskautuminen

@papuleijona ja @Haavelija93 Onhan täällä muitakin! @haavalija93 Hienoa että eka raskaus tärppäsi ekassa letro kierrossa! Onko nyt siis toisessa yrityksessä taas eka letrokierto? Toivottavasti tärppää taas ekalla! @papuleijona Kiitos vitamiini vinkistä! Olen kuullut myös että...

Yhteistyössä