Hakutulokset

1. L

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussista @Enerisa3 @Kasikuus @LaTiLa :love: ON tänään kp7. Mulla menkat kestää 4pv ja viimeisenä päivänä vuoto jo tosi vähäistä. Eilen kumminkin kp6 tuli muutamaan kertaan verta ihan housuihin asti. Mitähän tämä on kun menkat loppui jo kp4 ja sit kp6 tulee vielä jotku jälkimenkat...
  2. L

Toiveissa vauva 2021

Voi ei :( Mä niin tiedän tunteen kun itelläkin oli toiveet niin korkeella sen haaleen viivan takia dpo14. Mut toiveet ens kiertoon <3
  3. L

Toiveissa vauva 2021

@3milia kyseli et millon kannattaa käydä gynellä, niin varmaan paras just pari päivää ennen ovista niin näkee millanen rakkula siellä on kasvamassa :) Ite kävin kp26 ja oli siitäkin hyötyä kun gyne bongas keltarauhasen ja sanoi oviksen tapahtuneen. Sain tietää myös kohdun limakalvon paksuuden :)...
  4. L

Toiveissa vauva 2021

Menkat sitten kunnolla alkoi tänään! Mulle voi päivittää kp1/30 Entistä suuremmat odotukset nyt yk2 kun ovulaatio ja menkat tuli ajallaan ja kroppa toimi! Tervetuloa uusille :) @Zennuli Pahoittelut ja voimia! <3
  5. L

Toiveissa vauva 2021

Kp30 dpo16. Näyttää siltä, että menkat alkaa tänään. Vaikka ei plussaa tullutkaan (tai oli kemiallinen) niin oon tyytyväinen, että elimistö toimi, tuli ovis ja kierto ei venähtänyt :) Mullahan on ollut yli puolikin vuotta ettei ole ollut menkkoja, silloin aloitin pillerit sitten uudestaan, ei...
  6. L

Toiveissa vauva 2021

@Shibali Ihan pienen pieni toivo vielä tietysti on :) Täytyy käydä ostaan testejä ja testata huomenna pc:n testillä uudestaan jos menkat ei ala. Tietysti olen voinut erehtyä oviksesta päivällä tai jopa kahdella. Mutta uskon sen olleen kp14. Sulla on jännät päivät meneillään kans :love: @huumis...
  7. L

Toiveissa vauva 2021

@Lauraida Onnea plussasta <3 @Nokare @Santso Otan osaa teidän menetykseen :( <3
  8. L

Toiveissa vauva 2021

Väärä hälytys :( Olisikohan vaan ollut kemiallinen tai viallinen se eilinen pc:n testi, jossa oli haalea viiva dpo 14 :( Tai munasolu ei pystynyt kiinnittymään kohtuun, koska kohdun limakalvo oli melko ohut, 5,6mm. Tänään kp29 dpo 15 ja nega rfsu:n ja clearbluen testillä. Mutta ei ole kyllä...
  9. L

Toiveissa vauva 2021

Dpo14 Tein testin aamulla, ei tullut viivaa testiajalla, MUTTA kun olin heittämässä testiä roskiin, huomasin punertavan viivan :love: https://aijaa.com/8X41Zg Näkeekö muut tässä viivaa? En uskalla vielä innostua liikaa :love::giggle:
  10. L

Toiveissa vauva 2021

@Minouche @Mmohini Mulle tehtiin noi testit julkisella, niin en osaa hinnasta sanoa :) Kilpirauhasarvot saa varmaan mittautettua työterveydessäkin, että en tiedä kannattaako nuita välttämättä itse maksaa jos ei ole todettu mitään, mikä vaikeuttaa raskaaksi tulemista, tai ei ole jo pitkää aikaa...
  11. L

Toiveissa vauva 2021

Mullakin oli eilen nega dpo12 ei herkällä testillä. Testaan seuraavan kerran vasta dpo14 tai dpo15. Toivottavasti saatais molemmat plussa :) @minttuni Kerrohan miten lääkärissä meni :) @Mirella92 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!
  12. L

Toiveissa vauva 2021

Sun mies on sulle selvästikin oikea :) <3 Onpas lannistava gyne :( Jos kerran ekallakin kerralla tulit ilman hoitoja raskaaksi! Pääsisitte varmaan heti hoitojonoon kun yritystä noin kauan takana. Minkä takia hän perusteli kantansa näin jyrkkään? Oliko sullakin ohut limakalvo? Ehkä sunkin...
  13. L

Toiveissa vauva 2021

@Hopeanuoli Onnea! <3 Mikä dpo testasit punertavan, muistaakseni olit aika samoissa päivissä mun kans :)
  14. L

Toiveissa vauva 2021

@Shibali Mä testailin jo aamulla dpo12, nega :( Kävin just yksityisellä gynellä :) Ovulaatio on kuulemma tapahtunut tässä kierrossa! :love: Mut kohdun limakalvo ohut. Kuulemma on silti vielä toivoa että jos olis tärpännyt :) Mut jos ei ole niin sain metformiini lääkityksen 3 kuukaudeksi ja...
  15. L

Toiveissa vauva 2021

@Myytta Millaisissa hoidoissa olit ennen kuin saitte esikoisen? :) Mulla on itselläkin PCOS, oon hoitojonossa syksylle. Exän kanssa käytin 2-3 vuotta sitten 4 kiertoa letrozolia, 2 ovulaatiota taisi niiden avulla tulla. Raskaaksi en ole vielä koskaan onnistunut tulemaan.
  16. L

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa kaikille uusille! <3 Dpo11 ja tein herkän r-testin aamuyöllä kun heräsin. Meni pieleen koko testi, kun ei tullut edes kontrolli viivaa
  17. L

Toiveissa vauva 2021

@Loree Voimia :( <3 @Sofia90 Toivotaan vahvistumista, kyllä siinä viiva näkyy :)
  18. L

Toiveissa vauva 2021

Dpo 10. En sitten vielä testannut tänään. Mutta huomenna aion :D Vieläkin vähän epäilin oliko sitä ovulaatiota edes, mutta jännää kipua, paineen tunnetta, myös repäisyjä oli kp 10-15 ja sen jälkeen ollut rauhallista, että kai siellä jotain tapahtui. Mulla on aika gynelle torstaina, saa ainakin...
  19. L

Toiveissa vauva 2021

Sun kannattaa ehdottomasti pyytää terolutit :) mulla 2-3v sitten käytössä. Jos ei kp 30 ollut plussaa r-testissä niin 10pv kuuri teroluteja ja menkat alkoi heti pari pv kuurin loppumisen jälkeen. Mulla venähti kierto aina jos ovulaatiota ei tullut vaikka letrot käytössä.
  20. L

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Sofia90 :) Toivotaan että löhtee vahvistuun <3 @Keisarinna85 Mikä dpo sulla? :) Itsehän oon jo maltamattonana testaamassa ehkä jo huomenna dpo 10 :D Viimeistään tiistaina dpo 11

Yhteistyössä