Hakutulokset

1. L

PCOS ja raskautuminen

Hei! Onko täällä enää ketään? Luin koko ketjun läpi ja päätin liittyä mukaan Ikää on 29v, pcos todettu useita vuosia sitten. Viimeinen pillerilaatta loppui viikko sitten, kp 3 siis menossa. (aiemmassa parisuhteessa 6 yrityskiertoa, joissa 4 käytin letrozolia) Ollaan jonossa naistentautien...
  2. L

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Kumiankka1 ja @syystyttö Onnea! En ole varma oliko ovulaatiota tässä kierrossa. Ultrassa jäi vähän epäselväksi ja en jaksanut tehdä ovulaatiotestejä. Pian tulee 8kk yrityksen aloittamisesta. Turhauttaa ja tuli sitten juotua alkoholiakin viikonloppuna, joten toivonkin ettei tästä kierrosta...
  3. L

Tervetuloa uusille :) Önnö: Ostaisin vielä raskautestin, koska tuohan voi tarkoittaa myös raskautta. En usko että ovis olisi kp35. Tai sitte voi johtua monirakkulaisista munasarjoisa, että näytää plussaa. Mutta toivotaan että johtuisi raskaudesta :) Mulla nyt kp14. Kävin ultrassa ke ja pe...
  4. L

@Jahapa onko sulla siis letroja 1kpl päivässä? Mulla nostettiin tähän kiertoon 2 kpl päivässä, toivotaan että ovis tulisi :)
  5. L

@Önnö @syystyttö Mullakin oli alkukierroissa vahvoja oireita, mut negaa näytti silti. En tiedä johtuiko siitä kun alkuun tarkkailin itseäni enemmän :D Mut toivotaan Önnö et tulee plussa :) Mulle voi päivittää Yk 6. 7kk tosiaan jo pillereiden lopettamiesta.
  6. L

@Sennay @Evelin27 ja @Staar9 Tervetuloa mukaan :) Olen ollut hetken taustalla, kun ei ole ollut mitään kirjoiteltavaa. Letrot ei ole nyt 2 kiertoon toiminnut, joten tähänkin kiertoon sitten terolut. Seuraavaan kiertoon kuulemma saan nyt aloittaa 2 terolutia kp 3-7. Jospa tulis ovulaatio :)...
  7. L

@Päppyrä Pahoittelut :( @Jennipä Tsemppiä viimeiseen letrokiertoon! :) Mulle voi päivittää listaan yk5. yk4 oli 47 päivän mittainen ja teroluteilla piti saada vuoto aikaan, kun ei ollut ovista niin kierto olisi venähtänyt varmaan tosi pitkäksi.
  8. L

Onnea plussanneille :) Oon vähän taustaillut kun pitkä kierto menossa. Kp45, mutta menkat alkaa varmaan lähipäivinä. Lääkäri määräsi tänään antibioottikuurin korvatulehdukseen. Onkohan siitä haittaa ovulaatiolle kun letrozolit alkaa varmaan jo silloin kun kuuri on menossa? Lääkkeillä ei ole...
  9. L

@Päppyrä onnea! :) @Helmi30 Tervetuloa! :) Itsekin kerkesin lähes 10 vuotta syödä pillereitä ennen yrityksen alkamista. @Önnö kiva että kierto pysyi aikataulussa :) Mulla menossa viides päivä teroluteja. 10 päivän sisään päästään siis seuraavaan kiertoon.
  10. L

@yoona Tervetuloa :) Itse olen käyttänyt flo sovellusta. Tosin varmasti paperikalenteri ajaa saman asian. Itselläni ei ole säännöllistä kiertoa, joten flon "ennustuksiin" ei voi luottaa. Ovistikkuja olen ostanut ihan prismasta :) 10 kpl rfsun n. 8,5€. Ostin muuten vadelmanlehtiteetä ens kiertoa...
  11. L

@Jennipä jee :) kiva kun sulla toimii letrot :) oot varmasti kertonutkin, mut millä annostuksella syöt? Viime kierrossa ne toimi niin varmaan siks käski kattoo vielä seuraavan kierron. Ajattelin kyllä soittaa uudelleen tässä joku päivä, jos vaikka joku muu vastaisi puhelimeen :D Ei millään...
  12. L

@Nadine88 onnea! :) @Jennipä JokoJon ovisplussa? :) Itse soittelin polille ja aloitan tänään terolutit. Nyt kp31 menossa. Tulee siis n. 45 päiväinen kierto kun 10pv kuurin syön. Ja sama annostus kuulemma letroja vielä ens kiertoon ja ei ultrausta. Olisin toivonut että ois nostettu annosta...
  13. L

@Jennipä Kiitos vastauksesta :) @Päppyrä samassa tilanteessa ollaan, että tämä kierto ei mennytkään niinkuin ajatteli. Jos ei tule plussaa niin toivottavasti kierrot ei veny.
  14. L

Tänään menossa kp25. Viime kierto oli 24 päivää, eli jännät päivät menossa. Aamulla testasin negan. En ole varma, mikä päivä ovis oli, vai oliko ollenkaan. Testiin ei ainakaan tullut ovisplussaa. Mitäs muut letrojen käyttäjät on mieltä, pitäiskö ottaa poliklinikalle yhteyttä jos menkat ei ala...
  15. L

Alussa ajattelin, että en lähde ovista tikuttelemaan. Tässä kierrossa kumminkin mennyt 15 ovistestiä :whistle: Nyt kp18 ja en ole varma oliko ovista, vai oliko se jo kp9, jolloin aloitin testaamaan koska silloin oli vahvin viiva o_O Kp16 oli ovis tuntemuksia, mutta ei näkynyt testissä. Viime...
  16. L

@Päppyrä ja @mmii Meillä sama juttu, että mies ei ole yhtä innoissaan kuin minä. Ei edes paljon puhuta asiasta, ilmottelen kun on sopivat päivät, mutta en testailuista edes kummemmin puhu. Uskon että sitten kun joskus toivottavasti se plussa tulee niin mies on kans innoissaan :love: Onkin hyvä...
  17. L

@Kumiankka1 Voi ei :( @emppu11 ja @syystyttö pahoitteleut negoista. Toivotaan ettei kierrot veny. @voittamaton Onnea! :)
  18. L

Plussa onnea kaikille ens viikolla testaaville :) Itse en ole onnistunut vielä huomaamaan ovista. Mietinkin että onkohan se voinut olla jo kp 9. Viime kierrossa ovis oli kp 12 tai 13. Nyt menossa kp 12 ja vahvin viiva ollut kp 9, jolloin aloitin testaamaan. Muilla kokemuksia että ovis ois...
  19. L

@kirpsakka kiitos vinkistä :) @Päppyrä mullakin on vuotoa enemmän kuin aiemmin ja kipuja myös vähemmän. Pillereidenhän pitäisi auttaa kuukautiskipuihin niin jännä että meillä mennyt toisin päin.
  20. L

@voittamaton Mulla oli nuorempana melko huono iho. Sen takia aloitin pillerit 17-vuotiaana. Niistä oli kyllä apua. Tällä hetkellä iho melko hyvä, jonkin verran tullut epäpuhtauksia ja alussa tuli pari isoa akne finniä. Mutta ei mitään suurta muutosta ihon kunnossa.:) Varmaan ikäkin auttaa...

Yhteistyössä