Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Täällä on päivän aikana lorahdellut valkkaria niin että joka kerta luullut menkkojen alkavan, ja alavatsalla on painetta sekä nipistelyä. Rintoja kihelmöi ja välillä kuuma, välillä kylmä. Väsyttää hulluna, mutta mua väsyttää kyllä usein muutenkin (huono ferritiini tähän varmasti syyllinen...
  2. H

Toiveissa vauva 2021

Mä en itse ottanut pahalla, ei hätää :)
  3. H

Toiveissa vauva 2021

Hyvältä kuulostaa, toivotaan parasta! ❤️
  4. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos tästä siunauksesta ❤️:ROFLMAO:
  5. H

Toiveissa vauva 2021

No kieltämättä on nyt jännää!! Kiitos kun jaoit tämän, koska jotenkin olin hikoilusta heti varma että menkat tekee tuloaan, mutta sehän voi olla tosiaan myös raskauden merkki :D varsinkin toi lämmön pomppaus lämmittää sydäntä :D Kuinka mä nyt saan tämän täpinän pois että pystyn keskittyä mihinkään!
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Antakaa anteeksi kun pommitan tänne nyt koko ajan.. mutta pakko oli mitata lämpö kun hikoilen niin kovaa, lämpö on pompannut 37.5 ja ei yhtään kuumeinen olo (flunssan aikana oli lämpöä ja palelin, mut nyt vaan hiki!)
  7. H

Toiveissa vauva 2021

Kuulostais kyllä munkin mielestä kiinnittymisvuodolta, peukut pystyssä!! :love:
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Hullun touhua tämä :D pitää tehdä uutta testiä huomenna ellei vuoto ala. Monena aamuna jo ollut varma että nyt alkaa, ja viime yönä näin myös unta, että vuoto alkoi ja aloin itkeä lohduttomasti. Mulla on myös kauhee hiki päällä, pelkään että menkkoja edeltää mutta saa nähdä!
  9. H

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/gRc4y7 Tässä vielä toinen kuva. Jännä kun aijaa muuttaa koko kuvan sävyä jotenkin..
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Luonnossa näen siis punertavan haamun mutta pelkään että kuvittelen :D

Yhteistyössä