Hakutulokset

1. H

Kesäkuiset 2021

Millaisia oloja? Itsellä ollut kiinnittymisestä lähtien menkkamaisia kipuja mahassa ja selässä, repäisykipuja ja muita nipistelyitä mahassa. Väsy alkaa olla tosi kova, ja nälkä myös vaivaa aivan jatkuvasti; vaikka olis just syönyt niin ihan kohta jo vatsa huutaa tyhjyyttä. Myös osviittaa jo...
  2. H

Kesäkuiset 2021

Kiitos :) Mulla myös sillon 7+ kun varhaisultra.
  3. H

Kesäkuiset 2021

Onnea @AuroraBorealis32 plussasta ❤️ Mulla oviksen mukaan taitaa olla 6.6 la. Tänään soitin jo neuvolaan että saa sopivaan ajankohtaan ajan, ja neuvolan laskujen mukaan la 1.6, mutta ne laskee toki aina sen 28 kierron mukaan. Varhaisultraankin varasin jo ajan, toivottavasti sinne saakka (ja...
  4. H

Kesäkuiset 2021

Varovasti täällä kyselen, joko löytyy muita plussanneita joilla la menisi kesäkuulle? ❤️ Mulla menkkojen mukaan la olisi toukokuun vimppa päivä, mutta ovis oli normaalia myöhemmin ja la menisi sen mukaan kesäkuulle. Ihan alussa tässä ollaan, mutta toivottavasti kaikki olis ja menis hyvin...
  5. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos paljon ❤️ Ja tuota minäki toivon teille kaikille! :love:
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Uitin äsken nyt vimpan pc-liuskan, ja viiva on nyt sen verran vahva että ehkä mut uskaltaa siirtää jo plussanneisiin. Ens viikolla loppuviikosta kokeilen viikkodigiä vielä oman mielenrauhan vuoksi. Toivon kyllä niin kovaa että täällä ropisee plussia urakalla nyt syksyn mittaan ❤ Lueskelen ja...
  7. H

Toiveissa vauva 2021

Pakko tässä vaiheessa sanoa nyt nämä erot tän plussakierron ja negakierron välillä kun moni täällä miettii oireitaan: - tosi paljon alavatsalla tuntemuksia, erilaisia ja myös samanlaisia mitä muissa kierroissa - kiinnittymisen (?) aikaan kovia menkkamaisia kipuja mahassa ja selässä, sekä terävää...
  8. H

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 oon niin pahoillani :( ❤️ Samoin @minttuni pahoittelut uudesta kierrosta :( ❤️ Teille molemmille nyt kyllä soisi äkkiä hyviä uutisia.
  9. H

Toiveissa vauva 2021

Näitä on kyllä helpottava lukea! Viiva on kuitenkin selkeä ja ekoista haamuista vahvistunut, silti sitä on epävarma, mieli kaipais jotain räikeitä viivoja. Kiitos onnitteluista ❤️ Onnea sulle hyvistä ultrakuulumisista:love:
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa! Kaikkea hyvää raskausaikaan :love:
  11. H

Toiveissa vauva 2021

Kaiken järjen mukaan on dpo13 tai korkeintaan 14. Pitää parin päivän päästä vielä kokeilla PC:llä ja sitten ehkä digi ens viikolla :D Toi predictor ehkä pitää kans etsiä käsiin :D Kiitos vastauksesta ❤️
  12. H

Toiveissa vauva 2021

@Elviira32 tervetuloa mukaan :) Mua huolettaa kun noi PC-liuskat ei tunnu vahvenevan enempää, vaikka siitähän joo ollut puhetta että eivät enää nykyään vahvistu niinku joskus ennen. Mut heti on sellanen ”noniin, ei siellä mitään oo” fiilis kun ei tuu räikeän punaiset viivat. Mitä testiä...
  13. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos @Alinna86 ja @minttuni ❤️ En ihan vielä uskalla silti siirtyä plussanneisiin, katsotaan koska uskallan. Taitaa mulla mennä kesäkuulle la ainakin jos ja kun se ovis oli vasta silloin kp20. Hui kuinka alussa tässä ollaan! Taas älykello näyttää yön jäljiltä punaisella ”HYVIN HEIKKO”.. joo...
  14. H

Toiveissa vauva 2021

@Mäyh onnenpotku plussanneisiin! ❤️ @Alinna86 voi kuinka jännää, ihanaa!! Haamulle vahvistumista ❤️ Täällä on teille piinailijoille sormet, varpaat ja kaikki muut mahdolliset pystyssä, toivon koko sydämestäni että plussia pärähtelee nyt rutkasti! Mulla on jotenkin liian etuoikeutettu olo että...
  15. H

Toiveissa vauva 2021

@Tiukuna toivon ihan täysillä että sun intuitio pitää paikkansa! ❤️ Kaikille piinalilijoille hurjasti tsemppiä, kunpa tulis mahdollisimman monta plussaa ❤️❤️ Tuosta intuitiosta vielä kun olitte puhuneet, täällä kans hyvin vahvasti intuitioihminen :D oon tosi herkkä tuntemaan ensinnäkin...
  16. H

Toiveissa vauva 2021

Viimeiset kaks yötä ollu tosi sekavia, oon heräillyt jatkuvasti outoon oloon, syke ollut korkeella ja ne pienet pätkät mitä oon nukkunut oon nähnyt ihan ihme unia. Toivottavasti tästä ei nyt ala se unettomuus mistä oon ennenkin kärsinyt. Välillä toki muutenkin on kausia kun yöt levottomampia...
  17. H

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/qK9yAB Hentoinen viiva, luonnossa on vaaleanpunainen. Ja vahvistunut on eilisestä, apua ❤ Toivotaan että jatkaa vahvistumista. Muoks, huomaan että aijaa tekee kuvista lähes mustavalkoisia
  18. H

Toiveissa vauva 2021

Pidetään peukkuja josko lämmöistä huolimatta olisi vielä toivoa ❤️
  19. H

Toiveissa vauva 2021

Uusille tervetuloa! :)
  20. H

Toiveissa vauva 2021

Ei kyllä jätä tosiaan arvailujen varaan! Hurjasti onnea! :love:

Yhteistyössä