Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Anteeksi omanapaisuus heti aamutuimaan, mutta näkeekö kukaan tässä mitään? Eiliseen ilta PC:n ei tullut mitään mutta tässä näen jotain :O https://aijaa.com/JNhs1k Muoks, äh! Eipä näy läheskään niin kuin luonnossa :/
  2. H

Toiveissa vauva 2021

Kuulostaa kyllä niin hyvältä :) mustakin tuntuu kyllä että tää on teidän kierto :love:
  3. H

Toiveissa vauva 2021

Aivan kamalaa ja surullista @Töppönen_ </3 voimia toivottomaan tilanteeseen ❤️❤️❤️
  4. H

Toiveissa vauva 2021

Unohtui ihan.. tervetuloa @Vehkis mukaan kivaan joukkoon ja tsemppiä yritykseen :)
  5. H

Toiveissa vauva 2021

Täällä testattu eilen illalla nega rfsu herkällä.. olis vaan pitänyt vielä malttaa odotella menkkoja, aina yhtä tylsä kattoa tyhjää testiä :( Mutta mitä pidemmälle tää kierto on edennyt sitä varmempi olen, että ovis olikin mulla vasta silloin viikko sit viikonloppuna, silloin sitä limaa tuli...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos @Kasikuus :) ja ihanaa että tuli tasapaksut viivat! :love:
  7. H

Toiveissa vauva 2021

Kyllähän siinä näkyy haamuplussa :)
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Jee!! ❤️
  9. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla myös paniikkihäiriö, ja vaikka pariin-kolmeen vuoteen ei oo ollut pahaa kautta, niin varsinkin näin syksyn tullen tunnistan niitä oloja itessäni ja pelkään usein että ”se” taas alkaa. Söin itse yhden purkin Solgarin (ei myo) inositolia ja ihan kuin olisin kans huomannut siitä pientä apua...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Omaa napaa.. taas samanlainen aamu kuin eilen; sängyssä jo tuntui siltä että vuoto alkaa mutta ei muuta kuin valkkaria. Menkkajomotusta jonkin verran. Nännit edelleen vaihtelevan arat, ja oikean rinnan sisälle tullut joku kova ”klöntti” joka on hieman arka. Vasen rinta on samanlainen tyhjä säkki...
  11. H

Toiveissa vauva 2021

@Earhart on kyllä vahvistunut munkin silmään :) @Kasikuus @Nokare @Kansallisrotta ❤️❤️❤️ Onnenpotku plussanneisiin ja pysykääkin siellä! ❤️:love:
  12. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos taas @minttuni listasta :) Mun on pitänyt tota kiinnittymispunaviiniä kans testata mut en oo viel ”ehtinyt”, pitää ottaa ens kierrossa käyttöön :D Täällä koko aamun ollu menkkamaista kramppia mahassa ja selässä, aika koviakin, ja olin aivan satavarma et veskireissulla vuoto alkaa, mutta...
  13. H

Toiveissa vauva 2021

Oon pahoillani @IinesAnkka82 </3 ❤️
  14. H

Toiveissa vauva 2021

Vielä yks juttu tuli mieleen; vaikka en oo tässä tosiaan kauheesti tarkkaillut nyt tällä viikolla kroppaani, niin sen huomasin aamulla vessan peilin edessä, että onpas rinnoissa ihan hurjan selvästi näkyvissä verisuonet! Muuten ne kyllä on veltot tyhjät laput :D nänniarkuutta edelleen, mutta...
  15. H

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus sulla on kyllä totisesti palstatauot ”se juttu” ! :D ❤️ Meillä toki yritystä on vasta vähän takana, mutta toive on niin kova ja koska vuosia paljon enemmän mittarissa kuin kuopuksen raskauden aikaan, niin kyllä sitä väkisinkin miettii, että saako sitä enää koskaan kokea niitä kahta...
  16. H

Toiveissa vauva 2021

Haleja ja pahoitteluni kaikille sitä tarvitseville :( ❤ @Tiukuna täällä sormet ja varpaat pystyssä, että ovis malttaisi sinne sunnuntaille, ettei tää kierto menisi ohi suun ❤️ @Earhart onnea! ❤️ @Kasikuus ❤️ Tosiaan näin oon kans kuullut ettei PC liuskat enää vahvistu samalla tavalla nykyään...
  17. H

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut negoista ja uusista kierroista :( Ja uutta onnea uuteen kiertoon ❤️ Täällä myös hirvee myrsky, yöllä oli kyllä sellainen meteli että tuli nukuttua vain pätkissä! Tosin muutenkin oon viime aikoina öisin hirveesti taas heräillyt; mulla ollut aikoinaan pahojakin uniongelmia, aina...
  18. H

Toiveissa vauva 2021

Täällä myös normaalisti oviksen jälkeen tulee kuiva kausi kunnes ennen menkkoja taas vv lisääntyy.
  19. H

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut @Aniaj negasta :( Jos ei siellä nyt mitään ookaan tarrannut niin toivottavasti vuoto alkaa mahd pian että pääset uuteen kiertoon! Odottelu on niin turhauttavaa. Geleestä ja kierron lyhenemisestä! Mulla poistettiin kesäkuussa Kyleena -kierukka ja sen jälkeen alotin Geleet. Aiemmin...
  20. H

Toiveissa vauva 2021

Mun tyhmät kysymykset ja mietinnöt vol 7281910273 :D mutta eikös yleensä oviksen _jälkeen_ VV muutu kellertäväksi keltarauhashormonin vuoksi? Tässä edelleen tulee mietittyä tätä omaa kummallista kiertoa, kun tasan viikko sitten (8.9) oon merkannut Flohun ”keltainen jojolima” ja sen jälkeen sitä...

Yhteistyössä