Hakutulokset

1. S

Heinäkuiset 2021

Meinasin kysellä miten voit :) onko sulla vuotoa ollu enää? Mulla oli kans sillon rv 34+ kanava lyhentynyt parissa viikossa 3,5cm->2cm ja kohdunsuu oli ollut kiinni aikaisemmin mutta tuossa kontrollissa raollaan jo. Eipäs näistä tiiä, musta tuntuu että tuskin tätä viikkoa selvitään mutta onneks...
  2. S

Heinäkuiset 2021

Noniin, kuullostaa hyvältä kaikin puolin. Tùuhan kertoo kuulumisia kun jaksat,tsemppiä ♡
  3. S

Heinäkuiset 2021

Jos aikaisemmin ei ole kummemmin suppareita ollu ja nyt niitä on ja pientä vuotoa, mikä on siis todennäköisesti limatulppaa olettaisin, niin varmaan kannattaa alkaa olemaan lähtö valmiina! Oliko sulla pitkästi sairaalaan? Onneksi voitte tulla esim taksilla kotiin ja pyytää sinne kaukalon tai...
  4. S

Heinäkuiset 2021

Eikä apua miten jännää!♡ ottiko painoarviota? Mulla viimesimmästä alkoi pieni vuoto 36+1, limatulppaa vissiin ja synty sit parin päivän päästä. Turvallisilla viikolla oot jo :) nyt lepäilyä vaikka pakkolepoa ei oo määrätty :)
  5. S

Heinäkuiset 2021

Joo on lähtenyt. Jokunen on saattanu jäädä, mutta ne on tosi pieniä :)
  6. S

Heinäkuiset 2021

Joo,multa ainakin katottiin kun kutis vatsalta vasemmalts puolelta ihan hirveesti ja selkeesti tummentumaa, ei arpea raapimisesta. Mutta mulla on tullu jokaisessa raskaudessa mm pienen pieniä luomia kaulan seudulle jota myös äidilleni tuli minua odottaessa :D Kannattaa herkästi kutinasta sanoa...
  7. S

Heinäkuiset 2021

Mulla otettiin jossain kohti maksa-ja sappiarvot kun vatsassa oli kutinaa, mutta myös pigmenttimuutos joka on jotenki raskauteen liittyvää. Toinen tuli samana päivänä ja toisessa meni pari päivää :)
  8. S

Heinäkuiset 2021

Onko mitään päivystävää tahoa josta kysyä?
  9. S

Heinäkuiset 2021

Koitahan lepäillä ♡ saatko vastaukset vielä tänään?
  10. S

Heinäkuiset 2021

Vieläkö täällä on kaikki yhtenä kappaleena? :)

Yhteistyössä