Hakutulokset

1. S

Heinäkuiset 2021

Mitäs tänne kuuluu,joko on juhannusvauva jollain onnekkaalla sylissä? :) ♡ Täällä olis pyörähtäny tänään rv39 käyntiin, tosin käynnistys olisi ollut jo keskiviikkona :D
  2. S

Heinäkuiset 2021

Oli minkälainen historia tahansa, ei se mitään hehkeetä ja helppoa kaikilla ole ja olotilasta on oikeus valittaa kyllä! Monesti itkuissa ja valituksissa alko takaraivossa kolkuttaa, että mulla ei ole oikeutta nyt itkeä tätä olotilaa, kun hoitojen avulla raskaus saatu aluille kuitenkin ja siitä...
  3. S

Heinäkuiset 2021

Voi että, mä vaan voin toivotella täällä edelleen voimia ja jaksamisia kaikille!♡ ei oo varmaan enää kovin mukavat oltavat näillä keleillä ison tai pienenkään mahan kanssa. Meillä vauvan kans menee hyvin, syö ja nukkuu n. 3h pätkissä, viime yönä pääs syöntiväli pitemmäks kun päätti vaan...
  4. S

Heinäkuiset 2021

Voimia ♡ olisikin ilmalämpöpumppu,meinaa tareta aika hyvin näillä keleillä! :D Onko epäilystä raskausmyrkytyksestä vai johtuuko turvotus ja rr helteistä?
  5. S

Heinäkuiset 2021

Tsemppiä kaikille näille helteille ♡ Tuossa toiseenkin keskusteluun laitoin, tuntuu hurjalta että nyt olisi menossa rv 38+1, mutta meillä on jo viikon ikäinen pikkuinen täällä tuhisemassa♡
  6. S

Heinäkuiset 2021

Onnea @Oliivi3 ♡ Meillä oli tänään neuvola, hienosti lähtenyt paino nousuun, 49g/vrk :) Väsynyt fiilis mutta silti niin onnellinen..
  7. S

Heinäkuiset 2021

Täällä nautitaan vauvasta ja opetellaan taaperon kanssa vähän touhuja. Onneksi mies on kotona! Taapero yleensä sylissä unien jälkeen, vähän sormi suussa olin kun molemmat heräsi unilta yhtä aikaa että mites nyt :D no taapero eka, pika paijaukset ja vauva syliin ja jatkamaan taaperon silitystä...
  8. S

Heinäkuiset 2021

Jaksamisia @Toiveikas21 ja kaikki muutkin ♡ oon niin onnellinen että odotus on ohi, kun aika ei ollut mitenkään helpoimmasta päästä. Pieni haikeus,tietäen että oli viimeinen odotus. Me päästään tänään kotiin, vauvalla kaikki hyvin :) toki paino laskenut mutta tällä maitomäärällä pian ollaan...
  9. S

Heinäkuiset 2021

Apua mitä mä kerron :D Supistukset alko säännöllisinä 1 aikaan yöllä, 3 aikaan olin sairaalassa ja vauva syntyi vähän yheksän jälkeen. Tullessa olin 3cm auki, puol kasin aikaan vasta olivat laittamassa epiduraalia kun ei. ollut aikaisemmin anestesialääkäriä saatavilla. Voi hele sitä tuskaa...
  10. S

Heinäkuiset 2021

Täällä köytiin torstaina hutikäynti, olin yön ja pe aamuna kotiin. Yöllä rupes supistelemaan ja nyt heinäkuisesta tuli kuin tulikin kesäkuinen rv 37+1 ♡ Kaikki hyvin ja kokoakin ihan mukavasti, 3,5kg ja 50cm. Tsemppiä teille loppuviikkoihin♡
  11. S

Heinäkuiset 2021

Hitaasti näyttää etenevän,eikä vielä vauhditeta näillä viikoilla, että nyt vaan kärvistellään supistusten kanssa salissa :s nää voi loppua tai sitten syntyy, ei kukaan oikein osaa vielä sanoa varmaksi mitään. Kiitos kaikille ♡
  12. S

Heinäkuiset 2021

Näyttää etenevän.. :o
  13. S

Heinäkuiset 2021

Labrat otti, oottelen vastauksia. Nyt tosin jouduin tulla käymään synnärillä näytillä kun kuudetta tuntia supistelee ja välit lyhenee :D
  14. S

Heinäkuiset 2021

Joo no onhan meillä vuoden nuorempi. Säännöliset rutiinit meilläkin muuten, omasta laiskuudesta on kuivaksi opettelu jäänyt, vaikka jossain vaiheessa käytiin muutaman kerran päivässä potalla kokeilee. Hitsi heräsin hillittömään käsien kutinaan ja kun pökkeröstä heräsin kunnolla niin tajusin...
  15. S

Heinäkuiset 2021

Apua miten jaksat olla vielä töissä! Voimia sullekkin loppurutistukseen töiden osalta ja hyviä vointeja kaikin puolin♡ Taaperon kanssa on varmasti raskasta! mulla taitaa olla kaks vaippaikäistä kohta, meillä on nyt pottatouhut jääny ihan kokonaan..
  16. S

Heinäkuiset 2021

Ihana mies sulla! Mulla on jotenkin niin semmonen luonnoton (?) Olotila, kun mäki joudun istualtaan tekemään esim salaatin, kuorimaan perunat tms. Seisomaan ei kärsi. Lattialta ei pääse omin avuin ylös ellei konttaa vaikka sohvan viereen että saa tukea :D sukat jalkaan on monen mutkan ja ähinän...
  17. S

Heinäkuiset 2021

Mulla ei oo virallisesti radia todettu, mutta äp ja neuvola käskee mittaamaan kun tuntuu noita ylityksiä olevan vaikka tosiaan syön maltillisesti. Paastoissa mulla ei oo missään kohti ollut mitään, eikä aamupalan jälkeen,mutta sitten välillä lähtee heittelee. Täytyy huomenna neuvolassa jutella...
  18. S

Heinäkuiset 2021

Mulla kutinaan ohjeistettiin allergialääkettä ja rasvaa+pikkasen hydrokortisonia. Allergialääkkeet jätin hakematta mutta pahimmassa kutinassa rasvailin sit :) @Eepinen kuulostaa tutulta nuo vihlaisut. Oon ihan varma että mulla on jotain edistystä tapahtunu kun päivittäin supistelee tosi...
  19. S

Heinäkuiset 2021

@Nöppöset oliko labroissa mitään? Miten hoidatte jalkojen turvotusta, joilla sitä on? Ihan parissa päivässä paisunu ihan älyttömästi, tykyttää ja kiristää, kaiken muun kivun lisäksi xD ai että mä oon loppu, alkaa olemaan jo niin vaivalloista ja valitusta että en kestä :D
  20. S

Heinäkuiset 2021

Joo, ei oo aina niin sanottu jos merkkejä on, että kohta syntyis. Ekasta olin tosiaan vuodelevossa rv27-33 sairaalassa, pääsin kotiin ja vedet meni 39+3 :D synty sit seuraavana päivänä. Täällä on nyt rv 36+2, että saa tulla kun on tullakseen!

Yhteistyössä