apteekista mä hain sitä nesteytys ratiopharm juotavaa ja pakotin itseni juomaan sitä vähän kerrallaan. Se jotenkin helpotti oloa, kun sai nestetasapainoa paremmaksi. Se sopii myös raskaana oleville.
Minäkin pääsin vihdoin ultraan tänään ja siellä se pieni näkyi vahvalla sykkeellä. Vähän pienempi ja täsmää ovulaatio tuntemuksiin. :love: Hetkeksi ainakin helpottaa tämä pelko.
Tämä pahviaivo meni tänään ultraan todetakseen, että aika on vasta 28.10. :ROFLMAO:Onneksi sain toiseen paikkaan huomiselle ultran. Yksi piinapäivä lisää.
muoks. Olin siis ihan itse varannut ajan väärälle kuulle. Se oli eka vapaa aika ja ihan on kelvannut mulle kun ei se kuukausi kai niin...
Terveystalolla kävin km odotuksessa ja hintaa tuli 130e. Riippuu varmasti paikkakunnasta. Nyt menen pihlajalinnaan, kun terveystalolla ei aikoja työvuoroihin sopivasti.
mulla meni se plussan jälkeinen viikko juurikin noin, että unet oli todella vähäisiä ja ahdistus sieltä puski päälle. Onneksi pikkuhiljaa helpotti, kun sai välissä pari yötä nukkua. Toivotaan, että yöt sinullakin paranee.
Mulla on neuvola menkoista laskettuna 9+0. Ja varhaisultra 7+4. Jännittää ihan sikana ja pelottaa. Olisin halunnut jo tällä viikolla käydä, mutta työt vaikeuttaa tätä hommaa. Viikko siis pitäisi vielä odottaa.