Hakutulokset

1. L

Toiveissa vauva 2021

tällaiset ne sitten oli parina seuraavana päivänä. Saattoi olla yksi päivä välissä noiden ylempien ja tuon ihan ekan pc liuskan välissä. https://aijaa.com/ImR5BT
  2. L

Toiveissa vauva 2021

tässä minun dpo10 muistaakseni ja aikalailla samanlainen kuin sinulla. Juuri ja juuri näkee, toki sen livenä näki paremmin. https://aijaa.com/i6U1rZ
  3. L

Toiveissa vauva 2021

Joku täällä kyseli punaviinistä kiinnittymisen tukena. Mä otin ovulaation jälkeen plussa kierrossa useampana iltana punaviiniä lasin. En tiedä oliko siitä apua, mutta siinä kierrossa plussasin. :ROFLMAO:
  4. L

Toiveissa vauva 2021

mä olevinaan näen tuossa hentoisen haamun. :unsure: Sain tuollainen tässä odotuksessa ennen kunnon plussa viivoja. Onko tuo pc liuska siis? Mä sain pc puikolla paljon vahvemman viivan, kun pc antoi tuollaisen hentoisen viivan. Apteekin testeistä apteekkarin testi on mun mielestä paras testi jos...
  5. L

35+ vauvan odottajat

@Sariaana82 mä otan seuraavassa neuvolassa. Olisin jo saanut työn puolesta, mutta sovittiin että siirretään laitto niin että on jo toisella kolmanneksella. Neuvolasta kyselin asiaa ja lupasi laittaa siellä vasta tämän kuun lopussa. täällä ollut pariin otteeseen tunne hentoisista liikkeistä. Nyt...
  6. L

Toiveissa vauva 2021

Itseasiassa mulla tässä plussakierrossa ovislimailut jatkui pitkään. Luulin ovulaation olleen vasta tosi myöhään senkin vuoksi, mutta niskapoimu ultrassa vauva vastasi hyvin viikkoja perus 28 kierron mukaan. Eli ainakin viikon kesti ovulaatiosta tuo outo limailu . En tiedä tarkoittaako se mitään...
  7. L

Toukokuiset 2021

mulla on myös edelleen väsymys kovaa. (Muoks. Juuri tuli 13+0 täyteen). Nukahtaa voisi välillä istualleen ja välillä tämä vie todella paljon voimia. Siis tuntuu että väsymys tuo alakuloa.
  8. L

Toukokuiset 2021

Meillä sai riskiluvut tietoon jo ultran jälkeen, kun NT mitta laitettiin koneelle. Verikoe tulokset siis oli jo valmiina. poika fiilis on itsellä. :)
  9. L

35+ vauvan odottajat

Kaikki hyvin pienellä ja riskiluvutkin oli normaaleja. Laskettu aika tarkentui 12.5 ja viikot tänään 12+6,jonka mukaan neuvola laskee. Alkuraskauden ultrassa oli n.5 päivää heittoa, mutta nyt täsmäsi viikkoja. Niskaturvotus 1.1-1.2mm joten normaali sekin. Kaikki näytti olevan kunnossa tähän...
  10. L

Toukokuiset 2021

Niskapoimu ultra takana ja siellä kaikki hyvin. Niskaturvotus pieni ja riskiluvutkin pienet iästä huolimatta. Laskettuaika muuttui ja on 12.5. Rv 12+6 tänään
  11. L

35+ vauvan odottajat

Lapset on 14, pian 13, 9, 7 ja nuorin on 4vuotias. Eli vähän kuin uudelleen aloittaisi, kun ei ole vaippa pyllyä talossa, kun uusi syntyy :ROFLMAO:
  12. L

35+ vauvan odottajat

Täällä löytyy yksi. Ikää 39 ja kuudes lapsi tulossa. Laskettu aika on 13.5 ja huomenna olisi kauan pelätty ultra edessä. Pelko on ihan hirveä, ettei kaikki olekaan hyvin. Kaksi ultraa ennestään takana rv 7+ ja 9+. Sykettä olen kuunnellut kotidopplerilla. Henkisesti olen varautunut jo jatko...
  13. L

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Alinna86 ihan mielettömän paljon :love:
  14. L

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 hyvältä näyttää kun noin selkeä muutos edelliseen kahteen testiin! :love:kyllä tuo plussa täytyy olla :)
  15. L

Toukokuiset 2021

mulla on tullut plussan jälkeen kipuja myös yläselkään ja hartioihin. En tiedä miksi, mutta selkä on kovillla.
  16. L

Toukokuiset 2021

siis onko viimeisin yhdyntä tuolta päivää? Vai siis mistä tiedät tarkasti tuon raskaaksi tulo päivän. Mä en varmaan tajunnut. Siittiöthän saattaa pysyä elossa kropassa useampia päiviä. Joten ovulaatio on voinut olla myöhemmin sen jälkeen ja lisäksi mittavirheet voi olla muutamia päiviä kun kyse...
  17. L

Toukokuiset 2021

Mulla on tuota mahaa niin paljon valmiiksi, että ei näy varmasti hetkeen raskausmaha. Iltaisin toki näytän siltä, että olen yli puolivälin, kun mahaa turvottaa ihan järkyttävän paljon. Viimeisen viikon aikana alavatsalla on alkanut olla sellainen täyden tunne, mutta johtunee kasvavasta kohdusta...
  18. L

Toukokuiset 2021

Minä olen ennen juonut kahvia aamuisin kolmekin kuppia. Nyt menee 0-1 kuppia. Ei vain maistuTeetä joskus juon, jos lämmintä haluan. Salmiakkia tekee ihan hirveästi mieli. Muutaman olen itselleni sallinut näiden muutaman viikon aikana. Aurajuusto ok mun lemppari, mutta sekin vain kuumennettuna...
  19. L

Toiveissa vauva 2021

tällaisia haaleita sain plussa kierrossa ensin pc testiin ja näen myös rfsu:ssa viivan :) vahvistumisia!:love:(y)
  20. L

Toiveissa vauva 2021

jäätäviä viivanpaikkoja antaa edelleen , kuten tehnyt jo vuosi kausia.

Yhteistyössä