Hakutulokset

1. L

Toukokuiset 2021

Ihan samoja fiiliksiä. Toisaalta sitten taas moni oireilee todellakin kovasti ja siltikään ei välttämättä kaikki ole hyvin. Yritän jotenkin itselle iskostaa mieleen sen, että nyt ollaan niin pienillä viikoilla, että mikään ei ole kenellekään meistä varmaa. Itse ei pysty siihen mitenkään...
  2. L

Toiveissa vauva 2021

Selvä plussan alku :)
  3. L

Toukokuiset 2021

Kyllä täälläkin oireet vaihtelee miten sattuu näköjään. Yöllä hurrasin kun heräsin pariinkin otteeseen repäisykipuihin jotka hetken ollut pois, mutta sitten aamulla ei ollutkaan oikeastaan yhtään huono olo. Hitusen toki, mutta aina saa murehtia kun oireet häviää ja tulee miten sattuu. Ollapa...
  4. L

Toiveissa vauva 2021

Pc liuskat vahvistuu tosi heikosti. Muut testit kuten pc puikko antaa paljon selkeämmät viivat ja tummunut ihan erilailla.
  5. L

Toiveissa vauva 2021

Kiinnittymis viinistä tulikin mieleeni. Mä otin tässä plussa kierrossa oviksen tienoilla kolmena peräkkäisenä iltana punaviini lasin. En toki tiedä oliko apua, mutta tässä kierrossa se plussa tuli :)
  6. L

Toukokuiset 2021

Mä testasin Oletetusta oviksesta n. 5+2. Ihan pc puikko testillä. Digiä en ole tehnyt, koska se vain stressasi itseä liikaa. Hirveän epävarma olo on, koska edellinen meni kesken. Viivat toki on vahvistunut hienosti, mutta niin ne vahvistui keskenmenneessäkin. Tässä dpo 10 ja 12 ja sitten se rv 5+2
  7. L

Toukokuiset 2021

Voi ei! <3 voimia! Tätä mä niin pelkään! Vaisto sanoo että pitää varautua pahimpaan.
  8. L

Toukokuiset 2021

Mä käväisin jo eilen töissä ja kyllä helpotti oloa kun ei vain jää murehtimaan oloaan. Tänä aamuna taas pahoinvointiin heräsin. Pitäisi vain jotenkin yrittää nauttia, vaikka pelkää niin lujaa, ettei kaikki ole niinkuin pitää. Olen yrittänyt katsoa aikaa varhaisultraan, mutta ensi viikon ajat...
  9. L

Toiveissa vauva 2021

Mulla sama kokemus. Pc liuskat on todella hailuja vaikka esim. Pc puikko oli jo räikeä. Sama myös apteekin omaan verrattuna. Pc liuska ei vain tummu niin kuin muut testit.
  10. L

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Selvästi positiivinen <3
  11. L

Toukokuiset 2021

Mulla on outo tunne tai vahva tunne että tämäkään odotus ei mene hyvin. Pahoinvointi on hävinnyt lähes kokonaan. Toki tiedostan että pahoinvointi johtui varmasti ahdistuksesta pääasiassa, mutta viime keskenmenosta tunne tuli samalla lailla, kun oireet alkoi hävitä. En tiedä mistä tämä tuli...
  12. L

Toukokuiset 2021

Mulla 7. Raskaus. 5 lasta on. Ennen kevään keskenmenoa en ollut kokenut keskenmenoa aiemmin.
  13. L

Toukokuiset 2021

Neuvolaan soitettu ja taas sieltä annettiin laskettu aika päivän liian aikaiseen. En tiedä miksi täällä neuvola laskee sen niin, että la olis se 39+6. Joka odotuksessa sama huomio . NT ultrassa varmasti tarkentuu sitten päivä. mä menen listan mukaan sinne ultraan asti. Joka tapauksessa päiviä on...
  14. L

Toiveissa vauva 2021

Tuo apteekin herkkä on toki herkempi minkä eilen teit, voi olla liian aikaista digille . Toki apteekin herkkä antaa tosi törkeitä viivanpaikkojakin nykyään. Tässä kahdella palstalla pyörin ja niitä on nyt tullut usealla. Mä suosittelen pc puikkoa, apteekkarin testiä (tai apteekin omaa Testiä)...
  15. L

Mä näen vain tuon valkoisen viivanpaikan. En punertavaa.
  16. L

Toiveissa vauva 2021

Ainakin juuri viikkonäytölliseaaö on se kolme viivaa yhteensä kahdessa eri tikussa ja siinä on myös negassa se kolme viivaa. Jonkun niistä viivan tummuudesta sitten se arpoo viikot. :D Muoks. Jossain täälläkin on pyörinyt kuvat niin negasta kuin positiivisesta
  17. L

Toiveissa vauva 2021

Onnea! <3
  18. L

Kyllä siellä haalea plussa vilkkuu :) vahvistumisia tälle!
  19. L

Toiveissa vauva 2021

Minä meinasin kysyä samaa :D
  20. L

Toiveissa vauva 2021

Sillä ei ainakaan ole viivanpaikkoja tullut minullekaan, vaikka saan testeihin viivanpaikat näkyviin. :)

Yhteistyössä